Ik ook niet meer. Ik heb een beetje spijt dat ik dat ooit heb gedaanquote:
Jan Roelfs klinkt standaard als een idiootquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:19 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Haha de commentator is verkouden xd Zijn stem klinkt nu echt gek :p
Je bent zelf mislukt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit moet wel een zaadpot zijn als ze een mislukte ingooi tonen
Hoe kan je daar nou niet blij mee zijn?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij had ik je gespot.
Je keek niet echt blij met het vertoonde spel.
Oei, das een beste dis. Niks tegenin te brengenquote:
Nu klinkt tie als een verkouden idiootquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Jan Roelfs klinkt standaard als een idioot
Oh was hij dat?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je keek niet echt blij met het vertoonde spel.
Misschien moet je een grapje maken over de moeder van GGMMquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, das een beste dis. Niks tegenin te brengen
Ik dacht zelfs Europees.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet nog dat Jan Smit vorig seizoen streefde naar het linkerrijtje.
Niet iedereen kan dat zalmsalade dieet zo goed hebben als jij.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit geweten dat hij last heeft van overgewicht.
Dat zijn van die wedstrijden waarin alles mogelijk isquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen zonde dat geen enkele club via de play offs gaat promoveren.
Jawel man. NAC wordt aan gort gespeeld door FC Eindhovenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedoel je niet 'beste'?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:24 schreef GGMM het volgende:
De slechtste man van het veld? Higler.
En dat is knap.
Dat zou genot zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Jawel man. NAC wordt aan gort gespeeld door FC Eindhoven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke uitslag verwacht jij bij PSV - Ajax morgen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word daar een beetje moe van uiteindelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef Ties02 het volgende:
Die Henk gaat er zelf nu ook een beetje in geloven
Dat zou heel leuk zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef vluggejapie99 het volgende:
Wat een ontzettend autHenktieke man is het toch hè.Wanneer ga je weer verder met de moppentrommel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond die grap over die geit erg leuk.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef vluggejapie99 het volgende:
Wat een ontzettend autHenktieke man is het toch hè.Niemand moet om je grapje lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als NAC Eindhoven ontloopt, zijn ze zeker.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Tegen een kleine vergoeding is wel wat mogelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer verder met de moppentrommel?
Ik heb een 3-1 voor PSV voorspeld.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welke uitslag verwacht jij bij PSV - Ajax morgen?
waar staat die?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer verder met de moppentrommel?
Ik ben bereid een keer met je naar de film te gaan in Amersfoort.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Tegen een kleine vergoeding is wel wat mogelijk.
Je moeder telt niet.quote:
Akkoord.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben bereid een keer met je naar de film te gaan in Amersfoort.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik het niet mee eens maar okquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, je hebt daar ook gewoon het materiaal voor. Snap niet dat iedereen zeikt op de trainer.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen zijn we allemaal voor PSV
Ik heb Classic Sud Ardeche zitten kijken, dat was pas leuk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
De omloop was genot, het eind dan.
Interessante analyse, ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een 3-1 voor PSV voorspeld.
PSV komt op een 2-0 voorsprong. Kishna doet wat terug, 2-1. Ajax krijgt kansen op de 2-2 maar dan is er weer die dekselse counter en 3-1.
Niets is leuker dan 3 man van Lefevere af zien gaan tegen Ian Stannard.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb Classic Sud Ardeche zitten kijken, dat was pas leuk.
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:22 schreef vluggejapie99 het volgende:
VANAF NU WORDT DIT OOK HET RAADSEL EN MOPPENTOPIC. ALLEEN GOEDE MOPPEN BITTE.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De eerste:
Hoe noem je een geit die erg strijdlustig is?Hoogtepunt van VBL tot nu toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een keer, ja?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Psv staat een keer eerste en ze nemen opeens fakkels mee,
De finale was leuk ja, maar de koers op zich was erg saai. Drie man van Etixx en een Skybot in het wiel, nee. Niet genot.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets is leuker dan 3 man van Lefevere af zien gaan tegen Ian Stannard.
Het is nog fout ook. Het moet zijn: Pizzageit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Hoogtepunt van VBL tot nu toe.
Stiekem heb jij hard lopen juichen, je vond het leuk, je zei het.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De finale was leuk ja, maar de koers op zich was erg saai. Drie man van Etixx en een Skybot in het wiel, nee. Niet genot.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Hoogtepunt van VBL tot nu toe.
Maar jij bent niet helemaal objectief.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De finale was leuk ja, maar de koers op zich was erg saai. Drie man van Etixx en een Skybot in het wiel, nee. Niet genot.
Fc Emmenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond het inderdaad erg leuk toen Stannard het gat dichtreed op Boonen, Stijn Vandenbergh reageerde op Terpstra en Terpstra vervolgens zelf gigantisch te sprint verneukte. Maar de Classic Sud Ardeche was de hele rit leuk, vooral omdat mijn grote vriend Edu Sepulveda won.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem heb jij hard lopen juichen, je vond het leuk, je zei het.
Cavaliers had hem zelfs ooit als UI, er schijnt zelfs beeldmateriaal van te zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ties en Cavaliers vinden hem een rolmodel.
Oh ja, thxquote:
Niemand weet nu waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vond het inderdaad erg leuk toen Stannard het gat dichtreed op Boonen, Stijn Vandenbergh reageerde op Terpstra en Terpstra vervolgens zelf gigantisch te sprint verneukte. Maar de Classic Sud Ardeche was de hele rit leuk, vooral omdat mijn grote vriend Edu Sepulveda won.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar jij bent niet helemaal objectief.
Van Cavaliers weet ik dat wel zeker, hij heeft hem als UI gehad.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij hebt een minachting voor alles wat onder de 2000 meter verreden wordt.quote:
Mag je hem bij zijn tweede voornaam aanspreken?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vond het inderdaad erg leuk toen Stannard het gat dichtreed op Boonen, Stijn Vandenbergh reageerde op Terpstra en Terpstra vervolgens zelf gigantisch te sprint verneukte. Maar de Classic Sud Ardeche was de hele rit leuk, vooral omdat mijn grote vriend Edu Sepulveda won.
Een zelfbenoemd wielerliefhebber als jij zou dat toch moeten weten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niemand weet nu waar je het over hebt.
Als wielrennen cabaret wordt haak ik af.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een zelfbenoemd wielerliefhebber als jij zou dat toch moeten weten.
Photoshop.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van Cavaliers weet ik dat wel zeker, hij heeft hem als UI gehad.
Ja, maar hij heeft mij verzocht dit niet op internet te verspreiden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag je hem bij zijn tweede voornaam aanspreken?
Cavaliers kan wel eens ver gaan met zijn adoratie voor bepaalde personen. In dit geval Hans Nijland.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cavaliers had hem zelfs ooit als UI, er schijnt zelfs beeldmateriaal van te zijn.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cavaliers had hem zelfs ooit als UI, er schijnt zelfs beeldmateriaal van te zijn.
Dus iedereen weet het?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft mij verzocht dit niet op internet te verspreiden.
Lachwekkend hoe jij nu praatquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is nou toewijding.
Een echte Groninger in hart en nieren, die Sjavaljee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is nou toewijding.
In ieder geval 10 x beter dan Jinek, dat vond ik helemaal niks.quote:
Jezus godsammequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze voorzitter is nog UI-loos.
Gisteren was het wel leuk. Mark Rutte was helemaal in zijn sas.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In ieder geval 10 x beter dan Jinek, dat vond ik helemaal niks.
Nee , dan had ik dit niet gezegd, dat is zielig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha jij denkt serieus dat ik dat ben?
Het valt niet langer te ontkennen. Jij bent opgevoed met goed is goed en fout is fout.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, ik ben namelijk een heel goed te vertrouwen persoon. Dit kan jij bevestigen.
Ik dacht altijd dat jij die prachtige jongen in je UI was.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Met die redenatie zou jij Allison zijn en was ik verliefd op jequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij die prachtige jongen in je UI was.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij die prachtige jongen in je UI was.
Altijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat valt me ernstig tegen. Ik ga er vanuit dat dit satire is.
Als echte fan wist ik dit natuurlijk, maar ik fantaseer graag.quote:
Ik ben de mannelijke versie van Alison, Johannes kan en wil dit bevestigen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Met die redenatie zou jij Allison zijn en was ik verliefd op je
Ties en ik gaan nog een keer een discussie voeren over de tekst van How Soon is Now en in hoeverre dat betrekking heeft op ons leven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als echte fan wist ik dit natuurlijk, maar ik fantaseer graag.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij hebt een minachting voor alles wat onder de 2000 meter verreden wordt.
Dit bevestig ik zeker.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben de mannelijke versie van Alison, Johannes kan en wil dit bevestigen.
Er is 1 passage in die tekst die betrekking heeft op iedere FOK!ker, ik denk dat je wel weet welke ik bedoel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ties en ik gaan nog een keer een discussie voeren over de tekst van How Soon is Now en in hoeverre dat betrekking heeft op ons leven.
Als jij van nummers houdt met de tekst 'Now' heb ik deze nog voor jequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ties en ik gaan nog een keer een discussie voeren over de tekst van How Soon is Now en in hoeverre dat betrekking heeft op ons leven.
2-1quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat gaat FC Groningen morgen doen? Ik denk gelijk spelen.
Bedankt ik zet hem bij mijn favorieten, ga morgen kijken. Eerst naar House of Cards koekeloeren.quote:
Ik ga eerst even luisteren naar mijn Mark Knopfler live in concert DVD die ik vandaag heb aangeschaft.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als jij van nummers houdt met de tekst 'Now' heb ik deze nog voor je
Ik hoop dat ze verliezenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond de eerste aflevering genot.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt ik zet hem bij mijn favorieten, ga morgen kijken. Eerst naar House of Cards koekeloeren.
FC Groningen is niet te kloppen in de Groene Tempel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
En je gaat kijken naar Band of Brothers.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga eerst even luisteren naar mijn Mark Knopfler live in concert DVD die ik vandaag heb aangeschaft.
Als je enige kijk op de sport hebt, sla je Brussel-Kuurne-Brussel morgen over en kijk je met mij mee naar de Drome Classic. Er staan redelijk wat Colombianen aan de start.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt ik zet hem bij mijn favorieten, ga morgen kijken. Eerst naar House of Cards koekeloeren.
Toevallig heb ik ook nog maar 1 aflevering gekeken, hij was weer goed te doen ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond de eerste aflevering genot.
Verstandig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga eerst even luisteren naar mijn Mark Knopfler live in concert DVD die ik vandaag heb aangeschaft.
Ik denk dat je dat gedeelte bedoelt over naar een club gaan maar dat doen FOK!kers nooit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is 1 passage in die tekst die betrekking heeft op iedere FOK!ker, ik denk dat je wel weet welke ik bedoel.
Als je een streampje mikt in mijn DM box beloof ik dat ik ga kijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je enige kijk op de sport hebt, sla je Brussel-Kuurne-Brussel morgen over en kijk je met mij mee naar de Drome Classic. Er staan redelijk wat Colombianen aan de start.
Komt goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je een streampje mikt in mijn DM box beloof ik dat ik ga kijken.
Krijgt de winnaar tien kilo coke dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je enige kijk op de sport hebt, sla je Brussel-Kuurne-Brussel morgen over en kijk je met mij mee naar de Drome Classic. Er staan redelijk wat Colombianen aan de start.
Ik ga zo een tweede aflevering kijken. Ik wil genoeg overhouden zodat ik morgen ernaar kan kijken mocht de Ajax-afslachting te pijnlijk worden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik ook nog maar 1 aflevering gekeken, hij was weer goed te doen ja.
Er is een reden dat een FOK!ker maar 1 keer naar een club is geweest, de reden staat in die tekst.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat gedeelte bedoelt over naar een club gaan maar dat doen FOK!kers nooit.
Jij bent nog minder grappig dan BB-King.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krijgt de winnaar tien kilo coke dan?
De gitaar van BB King heet Lucille.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent nog minder grappig dan BB-King.
Stijn is het hiermee eens.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krijgt de winnaar tien kilo coke dan?
Dat zou een leuke vraag zijn voor een pubquizquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De gitaar van BB King heet Lucille.
Ja, kom er maar op.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent nog minder grappig dan BB-King.
Stijn is het hiermee eens.
Tijd voor een FOK! pubquiz.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zou een leuke vraag zijn voor een pubquiz
Waarom hoop je nou dat Groningen verliestquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zou een leuke vraag zijn voor een pubquiz
Ik begon ook spontaan op mijn dijen te slaan, jammer dat dat door Cavaliers weer verkeerd opgepakt wordt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik lig hier trouwens dubbel om mijn eigen grap maar dat geheel terzijde.
Daar doe ik niet aan meequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor een FOK! pubquiz.
Vraag 1.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor een FOK! pubquiz.
Ik sta niet bekend om mijn zelfspot.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik begon ook spontaan op mijn dijen te slaan, jammer dat dat door Cavaliers weer verkeerd opgepakt wordt.
Waarom zijn bananen kromquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom hoop je nou dat Groningen verliest
Jij bent zo'n type jongen, die zijn niet te peilen
Hoeveel mag ik er van af zitten?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag 1.
Hoeveel hersencellen heeft GGMM?
Scheld jij wel eens in het spaans als het leven even tegenzit?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik sta niet bekend om mijn zelfspot.
Dit is nogal een understatement.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik sta niet bekend om mijn zelfspot.
Aan compensatie doe ik niet mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeveel mag ik er van af zitten?
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scheld jij wel eens in het spaans als het leven even tegenzit?
Ik vind het niet leuk wat jij nu insinueertquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg je dit omdat Zeefuik vandaag een hattrick heeft gescoord in vier minuten tijd?
Cavaliers en ik zijn Gert van 't Hof hooligans.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt vrijwillig naar het schaatsen gekeken?
Ik zit volgende week in Parijs. Heb je kroegtips?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cavaliers en ik zijn Gert van 't Hof hooligans.
Wij kijken ookquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Roed Goellith zit bij Match of the Day.
Eerst aan je zusquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga ergens anders jezelf vergrijpen aan cocaïne en alcohol.
Toen Ruud vroeger in Nederland analyses deed moest hij altijd aan anderen vragen wat de uitslag was omdat hij zelf aan het shoppen was in de PC Hoofdstraat. Wist je dat?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Roed Goellith zit bij Match of the Day.
Dit wist ik niet. Bedankt voor dit amusante verhaal.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen Ruud vroeger in Nederland analyses deed moest hij altijd aan anderen vragen wat de uitslag was omdat hij zelf aan het shoppen was in de PC Hoofdstraat. Wist je dat?
http://www.academie-biere.com/quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zit volgende week in Parijs. Heb je kroegtips?
Hoeveel kaarsjes ga je uitblazen? En wat staat er op je verlanglijstje?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is bijna maart en dan ben ik bijna jarig, genot.
17quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoeveel kaarsjes ga je uitblazen? En wat staat er op je verlanglijstje?
Ik dacht dat hij altijd met wijven in de kantine aan het lullen was.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen Ruud vroeger in Nederland analyses deed moest hij altijd aan anderen vragen wat de uitslag was omdat hij zelf aan het shoppen was in de PC Hoofdstraat. Wist je dat?
Of hij zat in een vuilnisbak op schiphol.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij altijd met wijven in de kantine aan het lullen was.
Jij onthoudt die anekdotes altijd beter dan ik, dus je zal wel gelijk hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij altijd met wijven in de kantine aan het lullen was.
Of hij speelde met zijn parkietjesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of hij was aan het stofzuigen.
Bedankt!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.academie-biere.com/
Hier kan je La Chouffe atten.
Schappelijk prijsje!
http://www.lafinemousse.fr/
Hier komen de fijnproevers.
Ik ben beter dan al die gasten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie dat Groningen ook erg goed blijkt te zijn met basketbal.
Ze kwamen op bezoek in LEIDEN LEIDEN LEIDENquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Donargoden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar toch zo heerlijk gewoon gebleven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben beter dan al die gasten.
Zo, hoor je dat Mani?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:59 schreef hafcfan het volgende:
Basketbal is een echte sport. En zwaar ook nog.
Hafchan vindt darten ook een sport.quote:
Jij ook Stijn, dat het de beste Maart van ons leven mag worden.quote:
quote:
twitter:robwanst twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 21:20:38Gerucht !! De assistent-trainer van @PSV Ernst Faber wordt genoemd als trainer in Volendam. Morgen rond @AFCAjax - PSV meer in @RTVNH_Sport reageer retweet
Wat is hierquote:Op zondag 1 maart 2015 00:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]twitter:robwanst twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 21:20:38Gerucht !! De assistent-trainer van @PSV Ernst Faber wordt genoemd als trainer in Volendam. Morgen rond @AFCAjax - PSV meer in @RTVNH_Sport reageer retweet
Dat weet ik, maar ik vind Faber niet bij Volendam passen.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is hieraan? Faber zou sowieso vertrekken net als Hans de Koning.
Dat kan. Misschien gaat Volendam nu wel normaal verdedigenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik vind Faber niet bij Volendam passen.
Toen Faber bij Eindhoven zat, was de tactiek zo snel mogelijk met 1-0 voorkomen en vervolgens alles dicht te timmeren. Met andere woorden, je betaalde voor vijf minuten voetbal en als Eindhoven een doelpunt maakte was de wedstrijd afgelopen.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan. Misschien gaat Volendam nu wel normaal verdedigen.
Wie krijgt Cocu naast VD Weerden als assistent?quote:Op zondag 1 maart 2015 00:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Toen Faber bij Eindhoven zat, was de tactiek zo snel mogelijk met 1-0 voorkomen en vervolgens alles dicht te timmeren. Met andere woorden, je betaalde voor vijf minuten voetbal en als Eindhoven een doelpunt maakte was de wedstrijd afgelopen.
Ik heb geen idee, maar je kunt er het donder op zeggen dat het een vriend van hem is. Cocu heeft het niet zo op naysayers.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie krijgt Cocu naast VD Weerden als assistent?
Thijs Slegers schijnt tijd en jasjes over te hebben.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie krijgt Cocu naast VD Weerden als assistent?
Ik denk dat Ajax zoals verwacht een pijnlijke nederlaag heeft geleden.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat PSV - Ajax is geworden
FHF / ik zoek 16-18 jr. voor 7 vragen voor opleidingquote:Op zondag 1 maart 2015 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax zoals verwacht een pijnlijke nederlaag heeft geleden.
Pleur eens ff opquote:Op zondag 1 maart 2015 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
FHF / ik zoek 16-18 jr. voor 7 vragen voor opleiding
quote:
Depay is al weken enorm slecht.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:05 schreef Sked het volgende:
Ik snap niet waarom Depay recht op de keeper schiet
Misschien is Davy aan het eten.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:06 schreef GGMM het volgende:
Davy is normaliter altijd in dit topic te vinden. Raar dat hij nu niet post.
Wat een leuke anekdotequote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog toen ik moderator was na een nederlaag van PSV.
Toen postte Davy nooit maar maakte hij werkelijk om álles wat een beetje PSV uitlachte een TR
Beter dan de scheids die Feyenoord floot donderdag.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef timmmmm het volgende:
Makkelie heeft ambities UEFA te fluiten denk ik, zo slecht lijkt het te gaan vandaag
Waarom ben jij altijd mad?quote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef timmmmm het volgende:
Makkelie heeft ambities UEFA te fluiten denk ik, zo slecht lijkt het te gaan vandaag
Je mag helemaal dit soort informatie niet lekken jij crimineel.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog toen ik moderator was na een nederlaag van PSV.
Toen postte Davy nooit maar maakte hij werkelijk om álles wat een beetje PSV uitlachte een TR
Dat zeg ik, het lijkt wel of ie ambities in die richting heeft, hij doet in ieder geval zijn bestquote:Op zondag 1 maart 2015 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter dan de scheids die Feyenoord floot donderdag.
Dat is geen lekken dom varken.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag helemaal dit soort informatie niet lekken jij crimineel.
Zo ben ik geboren, zo gaat dat over heel FOK!quote:Op zondag 1 maart 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd mad?
Dit is een oprechte vraag. Ik zie je alleen maar komen zuren hier.
Haha.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat dit een waarschuwing voor je zijn
Het zou me niet verbazen als Groningen op een goedkope wijze een doelpunt maakt.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze grap is al eens gemaakt.
Zal wel iemand zijn die graag de praatprogramma's wil vullenquote:Op zondag 1 maart 2015 19:11 schreef GlennQuagmire het volgende:
Welke slaapkop bij de knvb heeft Makkelie op deze wedstrijd gezet?
Eenschquote:Op zondag 1 maart 2015 19:12 schreef Sked het volgende:
Ik vond dit erg theatraal van zowel Klaassen als Veltman
Veel wat PSV doet is erg genant.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk waren die opstootjes vandaag echt gênant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |