Misschien is Davy aan het eten.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:06 schreef GGMM het volgende:
Davy is normaliter altijd in dit topic te vinden. Raar dat hij nu niet post.
Wat een leuke anekdotequote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog toen ik moderator was na een nederlaag van PSV.
Toen postte Davy nooit maar maakte hij werkelijk om álles wat een beetje PSV uitlachte een TR
Beter dan de scheids die Feyenoord floot donderdag.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef timmmmm het volgende:
Makkelie heeft ambities UEFA te fluiten denk ik, zo slecht lijkt het te gaan vandaag
Waarom ben jij altijd mad?quote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef timmmmm het volgende:
Makkelie heeft ambities UEFA te fluiten denk ik, zo slecht lijkt het te gaan vandaag
Je mag helemaal dit soort informatie niet lekken jij crimineel.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog toen ik moderator was na een nederlaag van PSV.
Toen postte Davy nooit maar maakte hij werkelijk om álles wat een beetje PSV uitlachte een TR
Dat zeg ik, het lijkt wel of ie ambities in die richting heeft, hij doet in ieder geval zijn bestquote:Op zondag 1 maart 2015 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter dan de scheids die Feyenoord floot donderdag.
Dat is geen lekken dom varken.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag helemaal dit soort informatie niet lekken jij crimineel.
Zo ben ik geboren, zo gaat dat over heel FOK!quote:Op zondag 1 maart 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd mad?
Dit is een oprechte vraag. Ik zie je alleen maar komen zuren hier.
Haha.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat dit een waarschuwing voor je zijn
Het zou me niet verbazen als Groningen op een goedkope wijze een doelpunt maakt.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze grap is al eens gemaakt.
Zal wel iemand zijn die graag de praatprogramma's wil vullenquote:Op zondag 1 maart 2015 19:11 schreef GlennQuagmire het volgende:
Welke slaapkop bij de knvb heeft Makkelie op deze wedstrijd gezet?
Eenschquote:Op zondag 1 maart 2015 19:12 schreef Sked het volgende:
Ik vond dit erg theatraal van zowel Klaassen als Veltman
Veel wat PSV doet is erg genant.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk waren die opstootjes vandaag echt gênant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |