Misschien is Davy aan het eten.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:06 schreef GGMM het volgende:
Davy is normaliter altijd in dit topic te vinden. Raar dat hij nu niet post.
Wat een leuke anekdotequote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog toen ik moderator was na een nederlaag van PSV.
Toen postte Davy nooit maar maakte hij werkelijk om álles wat een beetje PSV uitlachte een TR
Beter dan de scheids die Feyenoord floot donderdag.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef timmmmm het volgende:
Makkelie heeft ambities UEFA te fluiten denk ik, zo slecht lijkt het te gaan vandaag
Waarom ben jij altijd mad?quote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef timmmmm het volgende:
Makkelie heeft ambities UEFA te fluiten denk ik, zo slecht lijkt het te gaan vandaag
Je mag helemaal dit soort informatie niet lekken jij crimineel.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog toen ik moderator was na een nederlaag van PSV.
Toen postte Davy nooit maar maakte hij werkelijk om álles wat een beetje PSV uitlachte een TR
Dat zeg ik, het lijkt wel of ie ambities in die richting heeft, hij doet in ieder geval zijn bestquote:Op zondag 1 maart 2015 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter dan de scheids die Feyenoord floot donderdag.
Dat is geen lekken dom varken.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag helemaal dit soort informatie niet lekken jij crimineel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |