Ik ga zo een tweede aflevering kijken. Ik wil genoeg overhouden zodat ik morgen ernaar kan kijken mocht de Ajax-afslachting te pijnlijk worden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik ook nog maar 1 aflevering gekeken, hij was weer goed te doen ja.
Er is een reden dat een FOK!ker maar 1 keer naar een club is geweest, de reden staat in die tekst.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat gedeelte bedoelt over naar een club gaan maar dat doen FOK!kers nooit.
Jij bent nog minder grappig dan BB-King.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krijgt de winnaar tien kilo coke dan?
De gitaar van BB King heet Lucille.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent nog minder grappig dan BB-King.
Stijn is het hiermee eens.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krijgt de winnaar tien kilo coke dan?
Dat zou een leuke vraag zijn voor een pubquizquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De gitaar van BB King heet Lucille.
Ja, kom er maar op.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent nog minder grappig dan BB-King.
Stijn is het hiermee eens.
Tijd voor een FOK! pubquiz.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zou een leuke vraag zijn voor een pubquiz
Waarom hoop je nou dat Groningen verliestquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zou een leuke vraag zijn voor een pubquiz
Ik begon ook spontaan op mijn dijen te slaan, jammer dat dat door Cavaliers weer verkeerd opgepakt wordt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik lig hier trouwens dubbel om mijn eigen grap maar dat geheel terzijde.
Daar doe ik niet aan meequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor een FOK! pubquiz.
Vraag 1.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor een FOK! pubquiz.
Ik sta niet bekend om mijn zelfspot.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik begon ook spontaan op mijn dijen te slaan, jammer dat dat door Cavaliers weer verkeerd opgepakt wordt.
Waarom zijn bananen kromquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom hoop je nou dat Groningen verliest
Jij bent zo'n type jongen, die zijn niet te peilen
Hoeveel mag ik er van af zitten?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag 1.
Hoeveel hersencellen heeft GGMM?
Scheld jij wel eens in het spaans als het leven even tegenzit?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik sta niet bekend om mijn zelfspot.
Dit is nogal een understatement.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik sta niet bekend om mijn zelfspot.
Aan compensatie doe ik niet mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeveel mag ik er van af zitten?
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scheld jij wel eens in het spaans als het leven even tegenzit?
Ik vind het niet leuk wat jij nu insinueertquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg je dit omdat Zeefuik vandaag een hattrick heeft gescoord in vier minuten tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |