Als echte fan wist ik dit natuurlijk, maar ik fantaseer graag.quote:
Ik ben de mannelijke versie van Alison, Johannes kan en wil dit bevestigen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Met die redenatie zou jij Allison zijn en was ik verliefd op je
Ties en ik gaan nog een keer een discussie voeren over de tekst van How Soon is Now en in hoeverre dat betrekking heeft op ons leven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als echte fan wist ik dit natuurlijk, maar ik fantaseer graag.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij hebt een minachting voor alles wat onder de 2000 meter verreden wordt.
Dit bevestig ik zeker.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben de mannelijke versie van Alison, Johannes kan en wil dit bevestigen.
Er is 1 passage in die tekst die betrekking heeft op iedere FOK!ker, ik denk dat je wel weet welke ik bedoel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ties en ik gaan nog een keer een discussie voeren over de tekst van How Soon is Now en in hoeverre dat betrekking heeft op ons leven.
Als jij van nummers houdt met de tekst 'Now' heb ik deze nog voor jequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ties en ik gaan nog een keer een discussie voeren over de tekst van How Soon is Now en in hoeverre dat betrekking heeft op ons leven.
2-1quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat gaat FC Groningen morgen doen? Ik denk gelijk spelen.
Bedankt ik zet hem bij mijn favorieten, ga morgen kijken. Eerst naar House of Cards koekeloeren.quote:
Ik ga eerst even luisteren naar mijn Mark Knopfler live in concert DVD die ik vandaag heb aangeschaft.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als jij van nummers houdt met de tekst 'Now' heb ik deze nog voor je
Ik hoop dat ze verliezenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond de eerste aflevering genot.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt ik zet hem bij mijn favorieten, ga morgen kijken. Eerst naar House of Cards koekeloeren.
FC Groningen is niet te kloppen in de Groene Tempel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
En je gaat kijken naar Band of Brothers.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga eerst even luisteren naar mijn Mark Knopfler live in concert DVD die ik vandaag heb aangeschaft.
Als je enige kijk op de sport hebt, sla je Brussel-Kuurne-Brussel morgen over en kijk je met mij mee naar de Drome Classic. Er staan redelijk wat Colombianen aan de start.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt ik zet hem bij mijn favorieten, ga morgen kijken. Eerst naar House of Cards koekeloeren.
Toevallig heb ik ook nog maar 1 aflevering gekeken, hij was weer goed te doen ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond de eerste aflevering genot.
Verstandig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga eerst even luisteren naar mijn Mark Knopfler live in concert DVD die ik vandaag heb aangeschaft.
Ik denk dat je dat gedeelte bedoelt over naar een club gaan maar dat doen FOK!kers nooit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is 1 passage in die tekst die betrekking heeft op iedere FOK!ker, ik denk dat je wel weet welke ik bedoel.
Als je een streampje mikt in mijn DM box beloof ik dat ik ga kijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je enige kijk op de sport hebt, sla je Brussel-Kuurne-Brussel morgen over en kijk je met mij mee naar de Drome Classic. Er staan redelijk wat Colombianen aan de start.
Komt goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je een streampje mikt in mijn DM box beloof ik dat ik ga kijken.
Krijgt de winnaar tien kilo coke dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je enige kijk op de sport hebt, sla je Brussel-Kuurne-Brussel morgen over en kijk je met mij mee naar de Drome Classic. Er staan redelijk wat Colombianen aan de start.
Ik ga zo een tweede aflevering kijken. Ik wil genoeg overhouden zodat ik morgen ernaar kan kijken mocht de Ajax-afslachting te pijnlijk worden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik ook nog maar 1 aflevering gekeken, hij was weer goed te doen ja.
Er is een reden dat een FOK!ker maar 1 keer naar een club is geweest, de reden staat in die tekst.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat gedeelte bedoelt over naar een club gaan maar dat doen FOK!kers nooit.
Jij bent nog minder grappig dan BB-King.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krijgt de winnaar tien kilo coke dan?
De gitaar van BB King heet Lucille.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent nog minder grappig dan BB-King.
Stijn is het hiermee eens.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krijgt de winnaar tien kilo coke dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |