Niemand weet nu waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vond het inderdaad erg leuk toen Stannard het gat dichtreed op Boonen, Stijn Vandenbergh reageerde op Terpstra en Terpstra vervolgens zelf gigantisch te sprint verneukte. Maar de Classic Sud Ardeche was de hele rit leuk, vooral omdat mijn grote vriend Edu Sepulveda won.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar jij bent niet helemaal objectief.
Van Cavaliers weet ik dat wel zeker, hij heeft hem als UI gehad.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ties en Cavaliers vinden hem een rolmodel.
Jij hebt een minachting voor alles wat onder de 2000 meter verreden wordt.quote:
Mag je hem bij zijn tweede voornaam aanspreken?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vond het inderdaad erg leuk toen Stannard het gat dichtreed op Boonen, Stijn Vandenbergh reageerde op Terpstra en Terpstra vervolgens zelf gigantisch te sprint verneukte. Maar de Classic Sud Ardeche was de hele rit leuk, vooral omdat mijn grote vriend Edu Sepulveda won.
Een zelfbenoemd wielerliefhebber als jij zou dat toch moeten weten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niemand weet nu waar je het over hebt.
Als wielrennen cabaret wordt haak ik af.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een zelfbenoemd wielerliefhebber als jij zou dat toch moeten weten.
Photoshop.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van Cavaliers weet ik dat wel zeker, hij heeft hem als UI gehad.
Ja, maar hij heeft mij verzocht dit niet op internet te verspreiden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag je hem bij zijn tweede voornaam aanspreken?
Cavaliers kan wel eens ver gaan met zijn adoratie voor bepaalde personen. In dit geval Hans Nijland.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cavaliers had hem zelfs ooit als UI, er schijnt zelfs beeldmateriaal van te zijn.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cavaliers had hem zelfs ooit als UI, er schijnt zelfs beeldmateriaal van te zijn.
Dus iedereen weet het?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft mij verzocht dit niet op internet te verspreiden.
Lachwekkend hoe jij nu praatquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ties en Cavaliers vinden hem een rolmodel.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is nou toewijding.
Een echte Groninger in hart en nieren, die Sjavaljee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is nou toewijding.
In ieder geval 10 x beter dan Jinek, dat vond ik helemaal niks.quote:
Jezus godsammequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze voorzitter is nog UI-loos.
Gisteren was het wel leuk. Mark Rutte was helemaal in zijn sas.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In ieder geval 10 x beter dan Jinek, dat vond ik helemaal niks.
Nee , dan had ik dit niet gezegd, dat is zielig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha jij denkt serieus dat ik dat ben?
Het valt niet langer te ontkennen. Jij bent opgevoed met goed is goed en fout is fout.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, ik ben namelijk een heel goed te vertrouwen persoon. Dit kan jij bevestigen.
Ik dacht altijd dat jij die prachtige jongen in je UI was.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Met die redenatie zou jij Allison zijn en was ik verliefd op jequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij die prachtige jongen in je UI was.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij die prachtige jongen in je UI was.
Altijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat valt me ernstig tegen. Ik ga er vanuit dat dit satire is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |