Ben ik het niet mee eens maar okquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, je hebt daar ook gewoon het materiaal voor. Snap niet dat iedereen zeikt op de trainer.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen zijn we allemaal voor PSV
Ik heb Classic Sud Ardeche zitten kijken, dat was pas leuk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
De omloop was genot, het eind dan.
Interessante analyse, ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een 3-1 voor PSV voorspeld.
PSV komt op een 2-0 voorsprong. Kishna doet wat terug, 2-1. Ajax krijgt kansen op de 2-2 maar dan is er weer die dekselse counter en 3-1.
Niets is leuker dan 3 man van Lefevere af zien gaan tegen Ian Stannard.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb Classic Sud Ardeche zitten kijken, dat was pas leuk.
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:22 schreef vluggejapie99 het volgende:
VANAF NU WORDT DIT OOK HET RAADSEL EN MOPPENTOPIC. ALLEEN GOEDE MOPPEN BITTE.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De eerste:
Hoe noem je een geit die erg strijdlustig is?Hoogtepunt van VBL tot nu toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een keer, ja?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Psv staat een keer eerste en ze nemen opeens fakkels mee,
De finale was leuk ja, maar de koers op zich was erg saai. Drie man van Etixx en een Skybot in het wiel, nee. Niet genot.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets is leuker dan 3 man van Lefevere af zien gaan tegen Ian Stannard.
Het is nog fout ook. Het moet zijn: Pizzageit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Hoogtepunt van VBL tot nu toe.
Stiekem heb jij hard lopen juichen, je vond het leuk, je zei het.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De finale was leuk ja, maar de koers op zich was erg saai. Drie man van Etixx en een Skybot in het wiel, nee. Niet genot.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Hoogtepunt van VBL tot nu toe.
Maar jij bent niet helemaal objectief.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De finale was leuk ja, maar de koers op zich was erg saai. Drie man van Etixx en een Skybot in het wiel, nee. Niet genot.
Fc Emmenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen zonde dat geen enkele club via de play offs gaat promoveren.
Ik vond het inderdaad erg leuk toen Stannard het gat dichtreed op Boonen, Stijn Vandenbergh reageerde op Terpstra en Terpstra vervolgens zelf gigantisch te sprint verneukte. Maar de Classic Sud Ardeche was de hele rit leuk, vooral omdat mijn grote vriend Edu Sepulveda won.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem heb jij hard lopen juichen, je vond het leuk, je zei het.
Cavaliers had hem zelfs ooit als UI, er schijnt zelfs beeldmateriaal van te zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ties en Cavaliers vinden hem een rolmodel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |