Ik ook niet meer. Ik heb een beetje spijt dat ik dat ooit heb gedaanquote:
Jan Roelfs klinkt standaard als een idiootquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:19 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Haha de commentator is verkouden xd Zijn stem klinkt nu echt gek :p
Je bent zelf mislukt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit moet wel een zaadpot zijn als ze een mislukte ingooi tonen
Hoe kan je daar nou niet blij mee zijn?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij had ik je gespot.
Je keek niet echt blij met het vertoonde spel.
Oei, das een beste dis. Niks tegenin te brengenquote:
Nu klinkt tie als een verkouden idiootquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Jan Roelfs klinkt standaard als een idioot
Oh was hij dat?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je keek niet echt blij met het vertoonde spel.
Misschien moet je een grapje maken over de moeder van GGMMquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, das een beste dis. Niks tegenin te brengen
Ik dacht zelfs Europees.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet nog dat Jan Smit vorig seizoen streefde naar het linkerrijtje.
Niet iedereen kan dat zalmsalade dieet zo goed hebben als jij.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit geweten dat hij last heeft van overgewicht.
Dat zijn van die wedstrijden waarin alles mogelijk isquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen zonde dat geen enkele club via de play offs gaat promoveren.
Jawel man. NAC wordt aan gort gespeeld door FC Eindhovenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedoel je niet 'beste'?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:24 schreef GGMM het volgende:
De slechtste man van het veld? Higler.
En dat is knap.
Dat zou genot zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Jawel man. NAC wordt aan gort gespeeld door FC Eindhoven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke uitslag verwacht jij bij PSV - Ajax morgen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word daar een beetje moe van uiteindelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef Ties02 het volgende:
Die Henk gaat er zelf nu ook een beetje in geloven
Dat zou heel leuk zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef vluggejapie99 het volgende:
Wat een ontzettend autHenktieke man is het toch hè.Wanneer ga je weer verder met de moppentrommel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond die grap over die geit erg leuk.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef vluggejapie99 het volgende:
Wat een ontzettend autHenktieke man is het toch hè.Niemand moet om je grapje lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als NAC Eindhoven ontloopt, zijn ze zeker.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Tegen een kleine vergoeding is wel wat mogelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer verder met de moppentrommel?
Ik vond die grap over die geit erg leuk.
Ik heb een 3-1 voor PSV voorspeld.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welke uitslag verwacht jij bij PSV - Ajax morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |