Cavaliers en ik zijn Gert van 't Hof hooligans.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt vrijwillig naar het schaatsen gekeken?
Ik zit volgende week in Parijs. Heb je kroegtips?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cavaliers en ik zijn Gert van 't Hof hooligans.
Wij kijken ookquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Roed Goellith zit bij Match of the Day.
Eerst aan je zusquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga ergens anders jezelf vergrijpen aan cocaïne en alcohol.
Toen Ruud vroeger in Nederland analyses deed moest hij altijd aan anderen vragen wat de uitslag was omdat hij zelf aan het shoppen was in de PC Hoofdstraat. Wist je dat?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Roed Goellith zit bij Match of the Day.
Dit wist ik niet. Bedankt voor dit amusante verhaal.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen Ruud vroeger in Nederland analyses deed moest hij altijd aan anderen vragen wat de uitslag was omdat hij zelf aan het shoppen was in de PC Hoofdstraat. Wist je dat?
http://www.academie-biere.com/quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zit volgende week in Parijs. Heb je kroegtips?
Hoeveel kaarsjes ga je uitblazen? En wat staat er op je verlanglijstje?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is bijna maart en dan ben ik bijna jarig, genot.
17quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoeveel kaarsjes ga je uitblazen? En wat staat er op je verlanglijstje?
Ik dacht dat hij altijd met wijven in de kantine aan het lullen was.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen Ruud vroeger in Nederland analyses deed moest hij altijd aan anderen vragen wat de uitslag was omdat hij zelf aan het shoppen was in de PC Hoofdstraat. Wist je dat?
Of hij zat in een vuilnisbak op schiphol.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij altijd met wijven in de kantine aan het lullen was.
Jij onthoudt die anekdotes altijd beter dan ik, dus je zal wel gelijk hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij altijd met wijven in de kantine aan het lullen was.
Of hij speelde met zijn parkietjesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of hij was aan het stofzuigen.
Bedankt!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.academie-biere.com/
Hier kan je La Chouffe atten.
Schappelijk prijsje!
http://www.lafinemousse.fr/
Hier komen de fijnproevers.
Ik ben beter dan al die gasten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie dat Groningen ook erg goed blijkt te zijn met basketbal.
Ze kwamen op bezoek in LEIDEN LEIDEN LEIDENquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie dat Groningen ook erg goed blijkt te zijn met basketbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |