Toen Faber bij Eindhoven zat, was de tactiek zo snel mogelijk met 1-0 voorkomen en vervolgens alles dicht te timmeren. Met andere woorden, je betaalde voor vijf minuten voetbal en als Eindhoven een doelpunt maakte was de wedstrijd afgelopen.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan. Misschien gaat Volendam nu wel normaal verdedigen.
Wie krijgt Cocu naast VD Weerden als assistent?quote:Op zondag 1 maart 2015 00:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Toen Faber bij Eindhoven zat, was de tactiek zo snel mogelijk met 1-0 voorkomen en vervolgens alles dicht te timmeren. Met andere woorden, je betaalde voor vijf minuten voetbal en als Eindhoven een doelpunt maakte was de wedstrijd afgelopen.
Ik heb geen idee, maar je kunt er het donder op zeggen dat het een vriend van hem is. Cocu heeft het niet zo op naysayers.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie krijgt Cocu naast VD Weerden als assistent?
Thijs Slegers schijnt tijd en jasjes over te hebben.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie krijgt Cocu naast VD Weerden als assistent?
Ik denk dat Ajax zoals verwacht een pijnlijke nederlaag heeft geleden.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat PSV - Ajax is geworden
FHF / ik zoek 16-18 jr. voor 7 vragen voor opleidingquote:Op zondag 1 maart 2015 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax zoals verwacht een pijnlijke nederlaag heeft geleden.
Pleur eens ff opquote:Op zondag 1 maart 2015 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
FHF / ik zoek 16-18 jr. voor 7 vragen voor opleiding
quote:
Depay is al weken enorm slecht.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:05 schreef Sked het volgende:
Ik snap niet waarom Depay recht op de keeper schiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |