O, daar kan ik nog wel mee leven. Jij begint best vaak over gtst trouwensquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, heel ongeïnspireerd en afgezaagd, gewoon de quote waarin je zegt geen notes te hebben. Veel saaier kun je ze niet maken namelijk.
Zelfs geen note over GTST.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Drankorgels moet je ook niet in de weer laten met knoppen waarmee je fora kunt sluiten.
Ja, ik schijn me vaak te herhalen. Ik zeg altijd maar dat het een didactisch concept is en verder doe ik net alsof ik het allemaal bewust doe.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, daar kan ik nog wel mee leven. Jij begint best vaak over gtst trouwens
ey maatquote:
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
Maar wat, is de "oude garde" nou echt terug naar Fernandes gegaan?
vrijdagavond, bieries en jonkos, leven is goedquote:
ik zit aan de sonnema ...morgen naar motor beurs , als ik ga dopen trek ik t niet hahaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
vrijdagavond, bieries en jonkos, leven is goed
Bedoelde er verder niks mee. Alleen dat jij het misschien boeiender vindt dan mij om over gtst te praten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ik schijn me vaak te herhalen. Ik zeg altijd maar dat het een didactisch concept is en verder doe ik net alsof ik het allemaal bewust doe.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bedoelde er verder niks mee. Alleen dat jij het misschien boeiender vindt dan mij om over gtst te praten.
De users die hier postten voor wij dat deden zijn nu naar een andere (hun oude volgens mij?) sc verhuisd.quote:
Bij jou staan boodschappenlijstjes bijv. Bewust bij jou gedaan, want jij hebt Kennedy als UI en aangezien ik ook word afgeknald als ik ze vergeet, vergeet ik ze met behulp van dat ezelsbruggetje niet.quote:
Bioluminescencequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
Nee, dat vind ik niet zo boeiend nee. Dan heb ik het liever over een natuurdocu, dan weet je nog moeilijke woordjes ook die ik even kwijt ben.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bij jou staan boodschappenlijstjes bijv. Bewust bij jou gedaan, want jij hebt Kennedy als UI en aangezien ik ook word afgeknald als ik ze vergeet, vergeet ik ze met behulp van dat ezelsbruggetje niet.
Beter.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
De users die hier postten voor wij dat deden zijn nu naar een andere (hun oude volgens mij?) sc verhuisd.
"natuurdocu"quote:
Pasten niet meer op de teller.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
ben benieuwd naar deads aantal notes...
Ik ook nooit meerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, die vergeet ik niet meer.
121quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
ben benieuwd naar deads aantal notes...
Ja een natuurdocu ja. Over de diepzee toevallig. Heel degelijk allemaal, jazeker, ook dat kan.quote:
Rusland is eng.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
NWS / Russische politicus Nemtsov doodgeschoten
Het was maar een grapje hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja een natuurdocu ja. Over de diepzee toevallig. Heel degelijk allemaal, jazeker, ook dat kan.
hahaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die huishoudbeurs bezochten vandaag kunnen niet vertrekken vanaf RAI vanwege wisselstoring. Doet NS eens iets goed
hahaha en terecht!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die huishoudbeurs bezochten vandaag zijn vast bij RAI vanwege wisselstoring. Doet NS eens iets goed
Frank is gevoelig.quote:
Jazeker, na een tijdje krijg je deze bijv.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
positieve notes? Dat je een sticker in je schrift krijgt of zo
whehequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die huishoudbeurs bezochten vandaag kunnen niet vertrekken vanaf RAI vanwege wisselstoring. Doet NS eens iets goed
ninjaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben helemaal niet boos, ik maakte ook maar een grapje.quote:
Hoeveel heeft Dead er daar al van?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jazeker, na een tijdje krijg je deze bijv.
[ afbeelding ]
2quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Dead er daar al van?
heb je me gehackt?quote:
Dead heeft deze, al heb ik die daarnet in een vlaag van withete woede weer weggehaald, dus ik moet eigenlijk had gebruiken,quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Dead er daar al van?
ik heet abdelquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dead heeft deze, al heb ik die daarnet in een vlaag van withete woede weer weggehaald, dus ik moet eigenlijk had gebruiken,
[ afbeelding ]
amenth is ekte turk hoorde ik gisterquote:
Dingen doen in vlaag van woede, 24 uur ban.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dead heeft deze, al heb ik die daarnet in een vlaag van withete woede weer weggehaald, dus ik moet eigenlijk had gebruiken,
[ afbeelding ]
oud nieuws , voeder is haan33 en blauwe tijger is dikke haasquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
jij bent braddiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:21 schreef Thezappa het volgende:
[..]
oud nieuws , voeder is haan33 en blauwe tijger is dikke haas
haha ja ik ookquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
amenth is ekte turk hoorde ik gister
Die heb ik al een stuk of tien. Echt fantastisch.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jazeker, na een tijdje krijg je deze bijv.
[ afbeelding ]
elke keer weer hèquote:
450 stuks?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die heb ik al een stuk of tien. Echt fantastisch.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
.. met een bordje dat alle voetbalfans homo zijn?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]Geen plek waar je wil stranden op dit moment, dan sta ik echt nog liever midden tussen Roma en Feyenoord-supporters.
quote:
Ik denk als ik een tubgirl plaats of iets dergelijks dat er ook gewoon een streep doorgaat hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee, Frank is un-ban-baar... Zodra men de knop om Frank te bannen indrukt, wordt het heelal in plaats daarvan gebanned...
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]Geen plek waar je wil stranden op dit moment, dan sta ik echt nog liever midden tussen Roma en Feyenoord-supporters.
zunne mooie meisjen blond blauw oog bij mij op de snapchat was ook daarheen gegaanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
hey slettoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Der Mann, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend
hoe is het met treinmeisje afgelopen, komt er nog een nieuw deel van het verhaal?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zunne mooie meisjen blond blauw oog bij mij op de snapchat was ook daarheen gegaan
Zie je haar uberhaupt wel in real-life?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zunne mooie meisjen blond blauw oog bij mij op de snapchat was ook daarheen gegaan
sorry , was wildquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zei net dat ik maar 76 notes heb toch, slimpie :s
Huishouden...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Huishoudbeurs... wat ga je daar doen???
En nu ga je op die gedachte fappen, wetende dat je een nog slechter hosselaar bent dan ik, of wat?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
okquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gelijk trouwenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
leren huishoudenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben jij toevallig familie van Willow?quote:
Kijken naar van die mooie stofzuigers en lekker cakejes bakken denk ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dysons voor de helft van de prijs aanschaffen, evenals leuke kleurplaten of naaispullen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Huishouden natuurlijk! Hihaho.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
neej tuurlyk nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zie je haar uberhaupt wel in real-life?
ja natuurlijk, Willoow is mijn zus.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben jij toevallig familie van Willow?
Geen mes en drugs op zak hebben dan, kost je flink wat geld.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nee... Lekker kwebbelen met anderen over hoe je huishoudt. Welk lapje je moet gebruiken voor welk ondergrond. Welk schoonmaakmiddel het beste helpt. Of Vanish Oxi echt een wondermiddel is..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan dat niet ergens anders?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Raaaaagh ik hit hillemoal gin Hermaan....
snap niet wat je wil man ,quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan geen ragequit #respect
dat vind ik dus totaal niet maar ik ben blij om dat te horenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
grapje hoor Hermann .. ben blij dat je er bent. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
neej tuurlyk niet
ze had haar snapchat in dr tinder profiel staan
gelijk toegevoegd
geen match overigens
Straks niet meer #WaitForItquote:
gratis shit vooralquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dysons voor de helft van de prijs aanschaffen, evenals leuke kleurplaten of naaispullen.
ja bij Frans welquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen uitnodiging had gekregen
ik heb feest gemakt jongquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen uitnodiging had gekregen
cumquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje wild moet iets vinden om hem wat softer te maken
Dan gaan we toch met z'n allen naar de Fernandes SC.quote:
bij Frankquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef SideEffect het volgende:
Iedereen heeft het over feest bij Frank morgen, maar waar is dat dan?
Bij Frans.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef SideEffect het volgende:
racejereetstraat 50quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef SideEffect het volgende:
Ergens achter de zee en achter een stukje natuur daar staat zijn huis.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef SideEffect het volgende:
Die naam alleen al. Dat spul is zo smerig. Je tanden vallen uit je bek bij het drinken, zo zoet is dat spul.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan gaan we toch met z'n allen naar de Fernandes SC.
werkt met je eigen cum ook , als je een baardje hebt moet dat ook kunnenquote:
Fijn, ben dus niet alleen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Was gisteren te depri voor de radio; kennelijk weer heul wat gemist.
Ik zag hem in US.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje wild moet iets vinden om hem wat softer te maken
Bij Frank?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef SideEffect het volgende:
Bij Frank zijn residentiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef SideEffect het volgende:
ja vooral die groenequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die naam alleen al. Dat spul is zo smerig. Je tanden vallen uit je bek bij het drinken, zo zoet is dat spul.
Dat is voor negers lees ik altijd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die naam alleen al. Dat spul is zo smerig. Je tanden vallen uit je bek bij het drinken, zo zoet is dat spul.
nee heb geen ggz alleen tbsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is geen fuif voor ggz-patiënten he?
Staat allemaal online. Heb alleen de link ff niet, maar iemand anders vast wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Was gisteren te depri voor de radio; kennelijk weer heul wat gemist.
ik nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Staat allemaal online. Heb alleen de link ff niet, maar iemand anders vast wel.
https://soundcloud.com/radioklb/quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Staat allemaal online. Heb alleen de link ff niet, maar iemand anders vast wel.
ripquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ergens achter de zee en achter een stukje natuur daar staat zijn huis.
Oke ik kom ook, bedankt!quote:
wtfffffff is alles opgenomen???!!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/radioklb/
Wow nog nooit zo snel een vrouw laten komen :$quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oke ik kom ook, bedankt!
wat een baas he , vroeger vroeger op de walkman op de fiets naar die tyfus schoolquote:
Sick wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/radioklb/
ouwe lulquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef Thezappa het volgende:
[..]
wat een baas he , vroeger vroeger op de walkman op de fiets naar die tyfus school
Ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
wtfffffff is alles opgenomen???!!!!!!!!
door mij persoonlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
wtfffffff is alles opgenomen???!!!!!!!!
ik heb advocaad ik bel hem morgequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja.
Dat is tijdens de uitzending ook maar een keer of 800 gezegd gelukkig.
hoinkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wie doet die interviews nu eigenlijk? Klinkt zo Belgisch als de pest.
alleen als je je kleding aanhoudquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:30 schreef VanderWoodsen het volgende:
Kan ik ook blijven slapen morgen Frank?
Kom anders danzigquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oke ik kom ook, bedankt!
Hoink581quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
hoinkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
hard dezequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
En de klubsuk dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:30 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ik heb advocaad ik bel hem morge
over paar dagen is fok van mij sletten
Kan er alleen maar op vooruit gaan dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:30 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik zei het, Hoink is belg. Ik ben niet de enige.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
TRquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:30 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
quote:
Heb wat oude studievrienden die Brabanders zijn, maar daar hoor je het veel minder bij. Vind het echt Vlaams klinken.quote:
https://soundcloud.com/ra(...)pzinnig-en-lompehorkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Heb wat oude studievrienden die Brabanders zijn, maar daar hoor je het veel minder bij. Vind het echt Vlaams klinken.
Hij studeert in België, vandaar misschien.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Heb wat oude studievrienden die Brabanders zijn, maar daar hoor je het veel minder bij. Vind het echt Vlaams klinken.
trustequote:
Ik vind het wel grappig, daar niet van, maar als ik niet beter zou weten zou ik denken dat het een Vlaming was.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/ra(...)pzinnig-en-lompehork
1:48
oke ben onderwegquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
daar ben ik nu, ik zit in een hoekje bij de bar te Fok!ken.
quote:
hoink is een rode dwerg.quote:Gliese 581 is een zwakke, met het blote oog niet zichtbare ster in het sterrenbeeld Weegschaal (Libra). De ster is een rode dwerg en heeft tot nu toe vier bevestigde planetaire begeleiders.
club big dik is beterquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:32 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
die ga ik met fokbelasting echt make
op urk
club suck
mooiste disco van nederlant
Gliese 581 is een zwakke, met het blote oog niet zichtbare ster in het sterrenbeeld Weegschaal (Libra).quote:
Braddie ipv Breddiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ook Engelse woorden heel fonetisch uitspreken, doen Vlamingen ook. In plaats van 'Zeppa' gewoon 'Zappa'.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:33 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dit ben jij ?
http://danzig.nl/fotos/#!(...)769_95d8b41b3f_b.jpg
dat is het wel , kan bijna niet andersquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gliese 581 is een zwakke, met het blote oog niet zichtbare ster in het sterrenbeeld Weegschaal (Libra).
krijg en albumquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:33 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dit ben jij ?
http://danzig.nl/fotos/#!(...)769_95d8b41b3f_b.jpg
En die in het midden is bt zijn chick en die glimt zo omdat bt haar constant over haar gezicht spuit omdat ze altijd fucking veel seks hebbenquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
KRINGVERJAARDAG BIJ FRANK...
ALWAAR:
- De gastheer druk in de weer is schaaltjes met droge, ranzige, zoutjes bij te vullen; de door Deadprez omver geworpen antieke vazen bijeen te vegen ("Was met jou? Was foutje! HIK!") en de CD van REO Speedwagon op repeat te zetten...
- Der Mann blijft herhalen wat zijn naam níet is, en niemand luistert;
- GuusGeluk aan het haxballen is op zijn telefoon, verliest van SideEffect die thuisbleef bij Tardis en in pure woede uitbarst en de persoon die naast hem in de kring zit, Mortaxx, een hengst verkoopt;
- Dead Prez nog net te herkennen is in een walm van kruidig ruikende, exotische dampen;
- Etto een verhaal over Zimbabwaanse taal- en letterkunde ophangt, en niemand luistert;
- Remqo het gehele gezelschap op kunstzinnige wijze vastlegt op canvas;
- Hetzalallemaalwel zich dood lacht om de ragequit van Guus;
- en waar Hoink de boel opleukt met een karaokeshow.
Ik zou er zelfs voor betalen om erbij te zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
ALWAAR:
- De gastheer druk in de weer is schaaltjes met droge, ranzige, zoutjes bij te vullen; de door Deadprez omver geworpen antieke vazen bijeen te vegen ("Was met jou? Was foutje! HIK!") en de CD van REO Speedwagon op repeat te zetten...
- GuusGeluk aan het haxballen is op zijn telefoon, verliest van SideEffect die thuisbleef bij Tardis en in pure woede uitbarst en de persoon die naast hem in de kring zit, Mortaxx, een hengst verkoopt;
- Dead Prez nog net te herkennen is in een walm van kruidig ruikende, exotische dampen;
- Etto een verhaal over Zimbabwaanse taal- en letterkunde ophangt, en niemand luistert;
blij dat ik daar niet bij benquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
ALWAAR:
Als mod hield hij zich ook al nooit aan afspraken hoor, zou hem dadelijk even flink toespreken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je zei ook dat je onderweg was naar de pubquiz
maar goed
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
GuusGeluk aan het haxballen is op zijn telefoon, verliest van SideEffect
En waar Stompzinnig zielig in een hoekje zit en niet opvalt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
ALWAAR:
Heb hem nooit meer over die anale verrassing gehoord, ben bang dat het toch geworden is wat veel mensen dachten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En die in het midden is bt zijn chick en die glimt zo omdat bt haar constant over haar gezicht spuit omdat ze altijd fucking veel seks hebben
En in plaats van Drebin Dreeebin.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ook Engelse woorden heel fonetisch uitspreken, doen Vlamingen ook. In plaats van 'Zeppa' gewoon 'Zappa'.
heeu een blauwequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je zei ook dat je onderweg was naar de pubquiz
maar goed
We worden hier toch wel nieuwsgierig van, Frankie.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als mod hield hij zich ook al nooit aan afspraken hoor
trquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, daar niet van, maar als ik niet beter zou weten zou ik denken dat het een Vlaming was.
watquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:36 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
En in plaats van Drebin Dreeebin.
ettoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
ALWAAR:
Laat mij nou gewoon even stoken, zeg.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We worden hier toch wel nieuwsgierig van, Frankie.
Waarom zou ik een hengst kopen van Guusquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
ALWAAR:
Zodat al die dates van je ook eens genomen kunnen worden door een flinke lul.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou ik een hengst kopen van Guus
ooohwquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zodat al die dates van je ook eens genomen kunnen worden door een flinke lul.
Herstel, kringverjaardag bij Frank, alwaar Mortaxx de zeurpiet uithangt en de sfeer zit te verzieken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sappige details zijn het brandhout dat het vuur alleen maar harder doet branden, Frankie.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat mij nou gewoon even stoken, zeg.
Omdat je zieke ecto bent.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mississippiquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:39 schreef Stompzinnig het volgende:
Charley Patton (1891-1934), muzikant
Howling Woolf (1910-1976), muzikant
Robert Johnson (1911-1938), muzikant
Tennessee Williams (1911-1983), schrijver
John Lee Hooker (1917-2001), muzikant
Sam Cook (1931-1963), muzikant
Ike Turner (1931-2007), muzikant
Jim Henson (1936-1990), poppenspeler
Jimi Jamison (1951-2014), muzikant
Welke staat?
Bewaar dat brandhout maar die App, Tinder. Genoeg tondels, zonder brandhout.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sappige details zijn het brandhout dat het vuur alleen maar harder doet branden, Frankie.
Zo, berg die spiritus maar op... dit brandt uit zichzelf wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Noord Rijn - Westfalen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:39 schreef Stompzinnig het volgende:
Welke staat?
chicks zijn altijd tevreden met mijn piempiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat vroeg iemand een tijd geleden ook al wtf lees gewoon mee of zo.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:39 schreef Stompzinnig het volgende:
Welke staat?
Als ze letterlijk moeten naaien en een vingerhoedje nodig hebben zekerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
chicks zijn altijd tevreden met mijn piempie
Zou kunnen dit.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als ze letterlijk moeten naaien en een vingerhoedje nodig hebben zeker
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
ALWAAR:
Doe ik pas bij 100.000.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Open er een topic over zou ik zeggen..
Niet dat ik erop zou klikken
Wat weet jij hier nou vanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zou kunnen dit.
Als je alleen maar 11-jarigen hosselt tenminste.
gvdquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als ze letterlijk moeten naaien en een vingerhoedje nodig hebben zeker
Ik vraag jou toch ook niet hoe vaak je erop mag.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:41 schreef deadprez het volgende:
Hoe vaak heb je eigenlijk seks gehad toen je op reis was mortie?
Eens per drie maanden op woensdag.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vraag jou toch ook niet hoe vaak je erop mag.
Guus is fan van Gary Glitterquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik hossel ook weleens 11-jarigen, dus eigenlijk vrij veel.
ben in beide antwoorden geïnteresseerdquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij praat dan ook nooit stoer over zulke dingen en jij wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hosselt nooit. Niet erg als je 16 bent maar doe niet alsofquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik hossel ook weleens 11-jarigen, dus eigenlijk vrij veel.
gefeliciteerd papaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:42 schreef Catkiller het volgende:
Ik ging vanavond verjaardagskaarten kopen en zo'n kaart voor een geboorte, moeilijkste wat ik ooit heb moeten doen in mijn leven, zo'n vrouwending.
Dat jij nou zieke nerd was tot je 22e.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hosselt nooit. Niet erg als je 16 bent maar doe niet alsof
Waar doe ik alsof dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hosselt nooit. Niet erg als je 16 bent maar doe niet alsof
daarom gewoon je moeder laten kopen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:42 schreef Catkiller het volgende:
Ik ging vanavond verjaardagskaarten kopen en zo'n kaart voor een geboorte, moeilijkste wat ik ooit heb moeten doen in mijn leven, zo'n vrouwending.
iedereen vraagt het continuquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij praat dan ook nooit stoer over zulke dingen en jij wel.
Als het goed is ben ik dat niet.quote:
... Omdat je de hele tijd de toffe hosselende alpha boi uit aan het hangen bent.quote:
Geen shag voor 2011 ripquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat jij nou zieke nerd was tot je 22e.
Mijn moeder kaarten laten kopen die mijn vriendin aan mensen gaat geven gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
daarom gewoon je moeder laten kopen.
TE LANG NIET GELEZEN HAHA KUTJONGquote:
pertinent onwaarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
... Omdat je de hele tijd de toffe hosselende alpha boi uit aan het hangen bent.
Thanks, net op tijd.quote:
Ja zo werkt het niet hè.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kennelijk heeft ie dit liever weg.
Plausibel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Conclusie: Mortaxx heeft helemaal geen contact met vrouwen gehad op zijn reis
Ja die mortaxx krijgt nog wel een hatelijke DM van mijquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als mod hield hij zich ook al nooit aan afspraken hoor, zou hem dadelijk even flink toespreken.
Die haalt het net ook wegquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Staat allemaal in Etto zijn quote.
doe eens pic in DMquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe je gewoon niet mang leer FOK!kenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |