Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
GuusGeluk aan het haxballen is op zijn telefoon, verliest van SideEffect
En waar Stompzinnig zielig in een hoekje zit en niet opvalt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
KRINGVERJAARDAG BIJ FRANK...
ALWAAR:
- De gastheer druk in de weer is schaaltjes met droge, ranzige, zoutjes bij te vullen; de door Deadprez omver geworpen antieke vazen bijeen te vegen ("Was met jou? Was foutje! HIK!") en de CD van REO Speedwagon op repeat te zetten...
- Der Mann blijft herhalen wat zijn naam níet is, en niemand luistert;
- GuusGeluk aan het haxballen is op zijn telefoon, verliest van SideEffect die thuisbleef bij Tardis en in pure woede uitbarst en de persoon die naast hem in de kring zit, Mortaxx, een hengst verkoopt;
- Dead Prez nog net te herkennen is in een walm van kruidig ruikende, exotische dampen;
- Etto een verhaal over Zimbabwaanse taal- en letterkunde ophangt, en niemand luistert;
- Remqo het gehele gezelschap op kunstzinnige wijze vastlegt op canvas;
- Hetzalallemaalwel zich dood lacht om de ragequit van Guus;
- en waar Hoink de boel opleukt met een karaokeshow.
Heb hem nooit meer over die anale verrassing gehoord, ben bang dat het toch geworden is wat veel mensen dachten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En die in het midden is bt zijn chick en die glimt zo omdat bt haar constant over haar gezicht spuit omdat ze altijd fucking veel seks hebben
En in plaats van Drebin Dreeebin.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ook Engelse woorden heel fonetisch uitspreken, doen Vlamingen ook. In plaats van 'Zeppa' gewoon 'Zappa'.
heeu een blauwequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je zei ook dat je onderweg was naar de pubquiz
maar goed
We worden hier toch wel nieuwsgierig van, Frankie.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als mod hield hij zich ook al nooit aan afspraken hoor
trquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, daar niet van, maar als ik niet beter zou weten zou ik denken dat het een Vlaming was.
watquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:36 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
En in plaats van Drebin Dreeebin.
ettoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
ALWAAR:
- De gastheer druk in de weer is schaaltjes met droge, ranzige, zoutjes bij te vullen; de door Deadprez omver geworpen antieke vazen bijeen te vegen ("Was met jou? Was foutje! HIK!") en de CD van REO Speedwagon op repeat te zetten...
- GuusGeluk aan het haxballen is op zijn telefoon, verliest van SideEffect die thuisbleef bij Tardis en in pure woede uitbarst en de persoon die naast hem in de kring zit, Mortaxx, een hengst verkoopt;
- Dead Prez nog net te herkennen is in een walm van kruidig ruikende, exotische dampen;
- Etto een verhaal over Zimbabwaanse taal- en letterkunde ophangt, en niemand luistert;
Laat mij nou gewoon even stoken, zeg.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We worden hier toch wel nieuwsgierig van, Frankie.
Waarom zou ik een hengst kopen van Guusquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
ALWAAR:
Zodat al die dates van je ook eens genomen kunnen worden door een flinke lul.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou ik een hengst kopen van Guus
ooohwquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zodat al die dates van je ook eens genomen kunnen worden door een flinke lul.
Herstel, kringverjaardag bij Frank, alwaar Mortaxx de zeurpiet uithangt en de sfeer zit te verzieken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sappige details zijn het brandhout dat het vuur alleen maar harder doet branden, Frankie.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat mij nou gewoon even stoken, zeg.
Omdat je zieke ecto bent.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mississippiquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:39 schreef Stompzinnig het volgende:
Charley Patton (1891-1934), muzikant
Howling Woolf (1910-1976), muzikant
Robert Johnson (1911-1938), muzikant
Tennessee Williams (1911-1983), schrijver
John Lee Hooker (1917-2001), muzikant
Sam Cook (1931-1963), muzikant
Ike Turner (1931-2007), muzikant
Jim Henson (1936-1990), poppenspeler
Jimi Jamison (1951-2014), muzikant
Welke staat?
Bewaar dat brandhout maar die App, Tinder. Genoeg tondels, zonder brandhout.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sappige details zijn het brandhout dat het vuur alleen maar harder doet branden, Frankie.
Zo, berg die spiritus maar op... dit brandt uit zichzelf wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Noord Rijn - Westfalen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:39 schreef Stompzinnig het volgende:
Charley Patton (1891-1934), muzikant
Howling Woolf (1910-1976), muzikant
Robert Johnson (1911-1938), muzikant
Tennessee Williams (1911-1983), schrijver
John Lee Hooker (1917-2001), muzikant
Sam Cook (1931-1963), muzikant
Ike Turner (1931-2007), muzikant
Jim Henson (1936-1990), poppenspeler
Jimi Jamison (1951-2014), muzikant
Welke staat?
chicks zijn altijd tevreden met mijn piempiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |