trustequote:
Ik vind het wel grappig, daar niet van, maar als ik niet beter zou weten zou ik denken dat het een Vlaming was.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/ra(...)pzinnig-en-lompehork
1:48
oke ben onderwegquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
daar ben ik nu, ik zit in een hoekje bij de bar te Fok!ken.
quote:
hoink is een rode dwerg.quote:Gliese 581 is een zwakke, met het blote oog niet zichtbare ster in het sterrenbeeld Weegschaal (Libra). De ster is een rode dwerg en heeft tot nu toe vier bevestigde planetaire begeleiders.
club big dik is beterquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:32 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
die ga ik met fokbelasting echt make
op urk
club suck
mooiste disco van nederlant
Gliese 581 is een zwakke, met het blote oog niet zichtbare ster in het sterrenbeeld Weegschaal (Libra).quote:
Braddie ipv Breddiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ook Engelse woorden heel fonetisch uitspreken, doen Vlamingen ook. In plaats van 'Zeppa' gewoon 'Zappa'.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:33 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dit ben jij ?
http://danzig.nl/fotos/#!(...)769_95d8b41b3f_b.jpg
dat is het wel , kan bijna niet andersquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gliese 581 is een zwakke, met het blote oog niet zichtbare ster in het sterrenbeeld Weegschaal (Libra).
krijg en albumquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:33 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dit ben jij ?
http://danzig.nl/fotos/#!(...)769_95d8b41b3f_b.jpg
En die in het midden is bt zijn chick en die glimt zo omdat bt haar constant over haar gezicht spuit omdat ze altijd fucking veel seks hebbenquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
KRINGVERJAARDAG BIJ FRANK...
ALWAAR:
- De gastheer druk in de weer is schaaltjes met droge, ranzige, zoutjes bij te vullen; de door Deadprez omver geworpen antieke vazen bijeen te vegen ("Was met jou? Was foutje! HIK!") en de CD van REO Speedwagon op repeat te zetten...
- Der Mann blijft herhalen wat zijn naam níet is, en niemand luistert;
- GuusGeluk aan het haxballen is op zijn telefoon, verliest van SideEffect die thuisbleef bij Tardis en in pure woede uitbarst en de persoon die naast hem in de kring zit, Mortaxx, een hengst verkoopt;
- Dead Prez nog net te herkennen is in een walm van kruidig ruikende, exotische dampen;
- Etto een verhaal over Zimbabwaanse taal- en letterkunde ophangt, en niemand luistert;
- Remqo het gehele gezelschap op kunstzinnige wijze vastlegt op canvas;
- Hetzalallemaalwel zich dood lacht om de ragequit van Guus;
- en waar Hoink de boel opleukt met een karaokeshow.
Ik zou er zelfs voor betalen om erbij te zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
ALWAAR:
- De gastheer druk in de weer is schaaltjes met droge, ranzige, zoutjes bij te vullen; de door Deadprez omver geworpen antieke vazen bijeen te vegen ("Was met jou? Was foutje! HIK!") en de CD van REO Speedwagon op repeat te zetten...
- GuusGeluk aan het haxballen is op zijn telefoon, verliest van SideEffect die thuisbleef bij Tardis en in pure woede uitbarst en de persoon die naast hem in de kring zit, Mortaxx, een hengst verkoopt;
- Dead Prez nog net te herkennen is in een walm van kruidig ruikende, exotische dampen;
- Etto een verhaal over Zimbabwaanse taal- en letterkunde ophangt, en niemand luistert;
blij dat ik daar niet bij benquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
ALWAAR:
Als mod hield hij zich ook al nooit aan afspraken hoor, zou hem dadelijk even flink toespreken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je zei ook dat je onderweg was naar de pubquiz
maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |