Ja een natuurdocu ja. Over de diepzee toevallig. Heel degelijk allemaal, jazeker, ook dat kan.quote:
Rusland is eng.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
NWS / Russische politicus Nemtsov doodgeschoten
Het was maar een grapje hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja een natuurdocu ja. Over de diepzee toevallig. Heel degelijk allemaal, jazeker, ook dat kan.
hahaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die huishoudbeurs bezochten vandaag kunnen niet vertrekken vanaf RAI vanwege wisselstoring. Doet NS eens iets goed
hahaha en terecht!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die huishoudbeurs bezochten vandaag zijn vast bij RAI vanwege wisselstoring. Doet NS eens iets goed
Frank is gevoelig.quote:
Jazeker, na een tijdje krijg je deze bijv.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
positieve notes? Dat je een sticker in je schrift krijgt of zo
whehequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die huishoudbeurs bezochten vandaag kunnen niet vertrekken vanaf RAI vanwege wisselstoring. Doet NS eens iets goed
ninjaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben helemaal niet boos, ik maakte ook maar een grapje.quote:
Hoeveel heeft Dead er daar al van?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jazeker, na een tijdje krijg je deze bijv.
[ afbeelding ]
2quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Dead er daar al van?
heb je me gehackt?quote:
Dead heeft deze, al heb ik die daarnet in een vlaag van withete woede weer weggehaald, dus ik moet eigenlijk had gebruiken,quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Dead er daar al van?
ik heet abdelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |