De users die hier postten voor wij dat deden zijn nu naar een andere (hun oude volgens mij?) sc verhuisd.quote:
Bij jou staan boodschappenlijstjes bijv. Bewust bij jou gedaan, want jij hebt Kennedy als UI en aangezien ik ook word afgeknald als ik ze vergeet, vergeet ik ze met behulp van dat ezelsbruggetje niet.quote:
Bioluminescencequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
Nee, dat vind ik niet zo boeiend nee. Dan heb ik het liever over een natuurdocu, dan weet je nog moeilijke woordjes ook die ik even kwijt ben.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bij jou staan boodschappenlijstjes bijv. Bewust bij jou gedaan, want jij hebt Kennedy als UI en aangezien ik ook word afgeknald als ik ze vergeet, vergeet ik ze met behulp van dat ezelsbruggetje niet.
Beter.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
De users die hier postten voor wij dat deden zijn nu naar een andere (hun oude volgens mij?) sc verhuisd.
"natuurdocu"quote:
Pasten niet meer op de teller.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
ben benieuwd naar deads aantal notes...
Ik ook nooit meerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, die vergeet ik niet meer.
121quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
ben benieuwd naar deads aantal notes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |