O, daar kan ik nog wel mee leven. Jij begint best vaak over gtst trouwensquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, heel ongeïnspireerd en afgezaagd, gewoon de quote waarin je zegt geen notes te hebben. Veel saaier kun je ze niet maken namelijk.
Zelfs geen note over GTST.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Drankorgels moet je ook niet in de weer laten met knoppen waarmee je fora kunt sluiten.
Ja, ik schijn me vaak te herhalen. Ik zeg altijd maar dat het een didactisch concept is en verder doe ik net alsof ik het allemaal bewust doe.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, daar kan ik nog wel mee leven. Jij begint best vaak over gtst trouwens
ey maatquote:
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
Maar wat, is de "oude garde" nou echt terug naar Fernandes gegaan?
vrijdagavond, bieries en jonkos, leven is goedquote:
ik zit aan de sonnema ...morgen naar motor beurs , als ik ga dopen trek ik t niet hahaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
vrijdagavond, bieries en jonkos, leven is goed
Bedoelde er verder niks mee. Alleen dat jij het misschien boeiender vindt dan mij om over gtst te praten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ik schijn me vaak te herhalen. Ik zeg altijd maar dat het een didactisch concept is en verder doe ik net alsof ik het allemaal bewust doe.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bedoelde er verder niks mee. Alleen dat jij het misschien boeiender vindt dan mij om over gtst te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |