Heb het toch niet over de notes. Gewoon alle shit "achter" van kittengate bijvoorbeeld.quote:
kan wel. Weet niet meer. Wel paar jaar terug of niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt er ook nog een van mij zie ik.
Dat was één keerquote:
Eventjes terug alweer ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan wel. Weet niet meer. Wel paar jaar terug of niet?
fc is niet zo boeiend hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb het toch niet over de notes. Gewoon alle shit "achter" van kittengate bijvoorbeeld.
ohquote:
Nee, heel ongeïnspireerd en afgezaagd, gewoon de quote waarin je zegt geen notes te hebben. Veel saaier kun je ze niet maken namelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat was één keer![]()
Wel iets positiefs tenminste dan, hé?
Ja is ook zo, daar hadden we het in dat topic over notes in FB nog over.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:03 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer notes per post op KL had dan jij.![]()
terwijl je met abo van 3.20 dat ook kanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
4,50 betalen om je notes te zien.
Omdat een moderator of moderators het nodig vond of vonden, 4 notes bij je te zetten,.quote:
Ik denk dat ik tot beide nooit toegang zal krijgen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat je dan het fa hoekje moet lezen
overloper sc?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:04 schreef remi1986 het volgende:
het is trouwens wel dood in de overloper sc
ik heb ineens 2 notesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
terwijl je met abo van 3.20 dat ook kan
Drankorgels moet je ook niet in de weer laten met knoppen waarmee je fora kunt sluiten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tot beide nooit toegang zal krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |