Ow, dacht al. Ik zou niet doen iig.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, maar als mod probeer je dat wel een beetje, doe het bijv. vaak op zondag als ik toch geen reet te doen heb, maar doorgaans geef ik het na een tijdje op.
Ja, al heb ik ze inmiddels wel allemaal gezien.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga je ook weleens uit verveling notes van random users lezen?
Oh ja. Oké, ik denk dat het mysterie nu wel opgelost is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk dat het ligt aan het feit of die mensen al dan niet ingelogd zijn op FOK!
Nee, maar jij zou juist weer dingen doen waarvan je gevraagd werd ze niet te doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ow, dacht al. Ik zou niet doen iig.
Geen 0 notes hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga je ook weleens uit verveling notes van random users lezen?
Die van WouterB ook?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, al heb ik ze inmiddels wel allemaal gezien.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
donders SE!!! Die kende ik nog niet
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, maar jij zou juist weer dingen doen waarvan je gevraagd werd ze niet te doen.
1300 ofzo tochquote:
Niet altijd want soms zijn ook dingen weg, dan begrijp je er dus geen hol van.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:00 schreef deadprez het volgende:
Ik zou me denk ik echt dagen kunnen vermaken met van alle FOK!-rellen uit het verleden de shit te lezen waar ik nu niet bij kan.
Verdraait, was er zo trots opquote:
zoveel zie je niet aan notesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:00 schreef deadprez het volgende:
Ik zou me denk ik echt dagen kunnen vermaken met van alle FOK!-rellen uit het verleden de shit te lezen waar ik nu niet bij kan.
Jij hebt er ook nog een van mij zie ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:01 schreef remi1986 het volgende:
ik 5, maar allemaal van voor 2014. Tegenwoordig gedraag ik me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |