Neuh, maar volgens mij wordt dat website-breed genomen, hier zitten 7 lurkers, die volgens mij alle 7 deze SC in hun MyAt hebben staan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar no way dat er van die hoeveelheid mensen 421 personen hier nu meelezen
Dat zal wellicht totale aantal zijn ooit of zoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar no way dat er van die hoeveelheid mensen 421 personen hier nu meelezen
Nee 421 net.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, maar volgens mij wordt dat website-breed genomen, hier zitten 7 lurkers, die volgens mij alle 7 deze SC in hun MyAt hebben staan.
voel me hier ineens net zoals in Big Brotherquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:54 schreef deadprez het volgende:
Hm het wisselt wel continu, net weer 409.
Kunnen best gewoon 7 lurkers zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, maar volgens mij wordt dat website-breed genomen, hier zitten 7 lurkers, die volgens mij alle 7 deze SC in hun MyAt hebben staan.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
voel me hier ineens net zoals in Big Brother
nee ik ook niet, maar het blijven FOK!kers. Kijk nergens meer van opquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat zo veel mensen dit interessant genoeg vinden om mee te lezen.
illuminatiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
voel me hier ineens net zoals in Big Brother
Is het ook niet. Maar mensen hebben geen leven, moeten wat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat zo veel mensen dit interessant genoeg vinden om mee te lezen.
dan is het misleidend. Want die 2 andere stats kloppen wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij wordt niet aangegeven wie er van die 1200-zoveel in welk forum lurken. Gaat op een hoop. Althans, dat denk ik.
Kijk naar dat plaatje dat ik net postte, dat gaat over deze SC alleenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij wordt niet aangegeven wie er van die 1200-zoveel in welk forum lurken. Gaat op een hoop. Althans, dat denk ik.
Neuh, het is niet interessant om terug te lezen, dat zeg ik omdat je als mod de taak hebt om dat wel te doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er hebben toch niet maar 7 users hier gereageerd? Zo weinig?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kijk naar dat plaatje dat ik net postte, dat gaat over deze SC alleen
[ afbeelding ]
gewoon ctrl+f naar verboden woorden toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, het is niet interessant om terug te lezen, dat zeg ik omdat je als mod de taak hebt om dat wel te doen.
Dat zijn volgens mij allemaal mensen die ooit deze SC in hun MYat hebben door er ooit een keer in te posten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kijk naar dat plaatje dat ik net postte, dat gaat over deze SC alleen
[ afbeelding ]
Jij moet elke SC teruglezen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, het is niet interessant om terug te lezen, dat zeg ik omdat je als mod de taak hebt om dat wel te doen.
wordt niet opgeteld met de auto-complete. Dus die stat is vanaf wanneer je de pagina laadt voor de eerste keerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er hebben toch niet maar 7 users hier gereageerd? Zo weinig?
Ja dat zei stompzinnig net ook al idd, dat klinkt logisch. Alleen raar dat het steeds verandert dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij allemaal mensen die ooit deze SC in hun MYat hebben door er ooit een keer in te posten.
Neuh, maar als mod probeer je dat wel een beetje, doe het bijv. vaak op zondag als ik toch geen reet te doen heb, maar doorgaans geef ik het na een tijdje op.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij moet elke SC teruglezen?Srsly?
Is dat bij elk subforum zo?
F3 kan ookquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gewoon ctrl+f naar verboden woorden toch?
Ga je ook weleens uit verveling notes van random users lezen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, maar als mod probeer je dat wel een beetje, doe het bijv. vaak op zondag als ik toch geen reet te doen heb, maar doorgaans geef ik het na een tijdje op.
Denk dat het ligt aan het feit of die mensen al dan niet ingelogd zijn op FOK!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat zei stompzinnig net ook al idd, dat klinkt logisch. Alleen raar dat het steeds verandert dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |