gooi die van netsplitter anders weer open, die komt als volgend deelquote:
Valt niet mee dit vrijwillige baantje voor jou.quote:
Nee, dat moet je weer klikken met de muis en dergelijke. Het is allemaal niet zo gemakkelijk als dat het er misschien uitziet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Valt niet mee dit vrijwillige baantje voor jou.
crewbash, trquote:
Hardlopenquote:
Dat is nou wel een leuk spel. Nouja, leuk, meer jeugdsentiment.quote:
ik doe meequote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:27 schreef deadprez het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)270a2849bae6ac76c682
aitquote:
Naar de kroeg gaan.quote:
Vooral op die hoogste stand was het nog best wel een puzzel. En gokken ook vaak.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat is nou wel een leuk spel. Nouja, leuk, meer jeugdsentiment.
Trieste jeugd wel als je mijnveger speelde.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat is nou wel een leuk spel. Nouja, leuk, meer jeugdsentiment.
Puzzelspelletjes vind ik vaak nog wel leuk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vooral op die hoogste stand was het nog best wel een puzzel. En gokken ook vaak.
Moest wat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:29 schreef Laive het volgende:
[..]
Trieste jeugd wel als je mijnveger speelde.
Ik moet morgen ook vroeg op. Zo zuur is dat hé.quote:
Daar moet je ook maar zin in hebben, buiten het feit dat er hier niets in de buurt is omdat ik nogal afgelegen woon, heb ik hier alles wat ze in de kroeg ook hebben, dus dat motiveert een mens niet om van zijn gat af te komen.quote:
Nee lekker ORT binnenharken in het weekendquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook vroeg op. Zo zuur is dat hé.
quote:
Plus het is koud buiten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar moet je ook maar zin in hebben, buiten het feit dat er hier niets in de buurt is omdat ik nogal afgelegen woon, heb ik hier alles wat ze in de kroeg ook hebben, dus dat motiveert een mens niet om van zijn gat af te komen.
Naar de kroeg gaan is ook meer voor de gezelligheid. O, jij woont dus ook in zo'n gat?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar moet je ook maar zin in hebben, buiten het feit dat er hier niets in de buurt is omdat ik nogal afgelegen woon, heb ik hier alles wat ze in de kroeg ook hebben, dus dat motiveert een mens niet om van zijn gat af te komen.
Ja, want ik houd ook erg van rust. Ik wil niet als ik mijn raam openzet, verkeer en dergelijke horen. Vind drukte prima, maar niet waar ik woon.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Naar de kroeg gaan is ook meer voor de gezelligheid. O, jij woont dus ook in zo'n gat?
Daarom taxi.quote:
Als ik man was zou ik de hele tijd met mijn piemol spelen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:33 schreef hoink581 het volgende:
Als ik vrouw was zou ik dat de hele tijd doen met mijn kut spelen.
Is ook lekker hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, want ik houd ook erg van rust. Ik wil niet als ik mijn raam openzet, verkeer en dergelijke horen. Vind drukte prima, maar niet waar ik woon.
Het heeft ook wel wat, maar voor het even. Ik moet er niet aan denken om bijv. door mijn raam te kijken en gebouwen te zien, of het raam open te zetten en mensen te horen, verkeer, drukte. Ik vind het zo benauwend de stad. Ik ga dan liever een kilometer of veertig verder in de rust zitten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:34 schreef Willoow het volgende:
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 21:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, want ik houd ook erg van rust. Ik wil niet als ik mijn raam openzet, verkeer en dergelijke horen. Vind drukte prima, maar niet waar ik woon.
Is ook lekker hoor Al vind ik een stad ook wel wat hebben. Je bent dan overal zo.
Kan je ook nog eens goed geld mee verdienenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:33 schreef hoink581 het volgende:
Als ik vrouw was zou ik dat de hele tijd doen met mijn kut spelen.
ik doe het gewoon gratisquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Kan je ook nog eens goed geld mee verdienen
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het heeft ook wel wat, maar voor het even. Ik moet er niet aan denken om bijv. door mijn raam te kijken en gebouwen te zien, of het raam open te zetten en mensen te horen, verkeer, drukte. Ik vind het zo benauwend de stad. Ik ga dan liever een kilometer of veertig verder in de rust zitten.
is dit een uitnodiging?quote:
Soms heb je net van die dorpen dichtbij de stad. Da's wel ideaal. Heb je de rust, maar ben je tegelijkertijd zo in de stad.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het heeft ook wel wat, maar voor het even. Ik moet er niet aan denken om bijv. door mijn raam te kijken en gebouwen te zien, of het raam open te zetten en mensen te horen, verkeer, drukte. Ik vind het zo benauwend de stad. Ik ga dan liever een kilometer of veertig verder in de rust zitten.
Midden in het bos zou ik wel eng vinden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:37 schreef Aberella het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel lekker
Met een grote man en 3 honden niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Midden in het bos zou ik wel eng vinden.
zou je dan je piemel aftrekkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als ik man was zou ik de hele tijd met mijn piemol spelen.
[..]
Is ook lekker hoorAl vind ik een stad ook wel wat hebben. Je bent dan overal zo.
Ik heb toch geen kut ;s beetje raarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weenie, wil je gevingerd worden dan
Zou wel willen weten hoe het voelt voor een man.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zou je dan je piemel aftrekken
Zoiets, wat je in de VS nog weleens ziet, vind ik wel wat hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:37 schreef Aberella het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel lekker
heb je wel eens een man afgetrokkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou wel willen weten hoe het voelt voor een man.
quote:
Brr dat is echt een horrorhuis.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zoiets, wat je in de VS nog weleens ziet, vind ik wel wat hebben.
[ afbeelding ]
noem me geen halvegaar joodquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ah, weer open. Hopelijk kunnen jullie halvegaren je nu wel eens gedragen.
Dat komt door al die films. Als je mensen horror aanpraat, gaan ze ook horror erbij verzinnen. Terwijl, je moet het zelf gezellig maken. Als je er iets gezelligs van maakt, is het plots een gezellig huis in de bossen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:47 schreef Aberella het volgende:
[..]
Brr dat is echt een horrorhuis.
Dan liever zoiets
[ afbeelding ]
http://www.haxball.com/?r(...)270a2849bae6ac76c682quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Halvegare zou voor jou een compliment zijn.
Waf waf wafquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom
ik neuk jou de moederquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Halvegare zou voor jou een compliment zijn.
Het ziet er een beetje onheilspellend uit met die kale bomen eromheen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt door al die films. Als je mensen horror aanpraat, gaan ze ook horror erbij verzinnen. Terwijl, je moet het zelf gezellig maken. Als je er iets gezelligs van maakt, is het plots een gezellig huis in de bossen.
Durf ook niet met vrienden naar een afgelegen huisje te gaan in het bos op vakantie door horrorfilms. Het gaat altijd foutquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt door al die films. Als je mensen horror aanpraat, gaan ze ook horror erbij verzinnen. Terwijl, je moet het zelf gezellig maken. Als je er iets gezelligs van maakt, is het plots een gezellig huis in de bossen.
Neuh, ik woon praktisch op loopafstand van het strand - waar overigens geen hond komt en wordt gescheiden van mijn huis door wat natuur.quote:
preutsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb toch geen kut ;s beetje raar
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Durf ook niet met vrienden naar een afgelegen huisje te gaan in het bos op vakantie door horrorfilms. Het gaat altijd fout
Daar is weleens onderzoek naar gedaan. Als je er heel iets engs van maakt, dan horen/zien mensen plotseling van alles.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:52 schreef Aberella het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje onheilspellend uit met die kale bomen eromheen.
Lijkt wel het huis uit psycho.
Extreem paranoia. Maar je hebt wel gelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Daar is weleens onderzoek naar gedaan. Als je er heel iets engs van maakt, dan horen/zien mensen plotseling van alles.
Terwijl als er een heel gezellig verhaal omheen hangt - zelfde huis - merkt niemand wat. Kortom, je moet de potentie van zoiets zien (je maakt het immers zelf gezellig) en al die onzin laten voor wat het is.
Nou ja goed, als kleine kanttekening, ik weet niet hoe dat nu gaat, maar afhankelijk van wat jij en je vrienden gebruiken raad ik het niet altijd aan als vakantie.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Extreem paranoia. Maar je hebt wel gelijk.
flikker op met je haxball ben aan het praten met housesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja goed, als kleine kanttekening, ik weet niet hoe dat nu gaat, maar afhankelijk van wat jij en je vrienden gebruiken raad ik het niet altijd aan als vakantie.
Helemaal als ik alleen thuis ben en een thriller kijk, kruip ik in me dekens als een mummyquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:00 schreef Aberella het volgende:
Ik word al bang als ik midden in de nacht een geluid hoor
Heb ik ook, zo herkenbaar dit.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:00 schreef Aberella het volgende:
mietjequote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Helemaal als ik alleen thuis ben en een thriller kijk, kruip ik in me dekens als een mummy
Was lekker, die 5-0.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
flikker op met je haxball ben aan het praten met houses
Dan hoor ik vreemd genoeg nooit zo veel want dan lig ik te slapen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:00 schreef Aberella het volgende:
Heerlijk lijkt me dat, in zomer lekker naar strand of wanneer het aangenaam is wat wandelen daarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, ik woon praktisch op loopafstand van het strand - waar overigens geen hond komt en wordt gescheiden van mijn huis door wat natuur.
Naar strand (om daar te liggen) ga ik vrijwel nooit want ik zo'n grafhekel aan dat zand dat werkelijk overal gaat zitten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat, in zomer lekker naar strand of wanneer het aangenaam is wat wandelen daar
Vind dat we haxball hier moeten verbiedenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
flikker op met je haxball ben aan het praten met houses
Waardeloos spelletje inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind dat we haxball hier moeten verbieden
daarom heb ik nooit seks op het strandquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Naar strand (om daar te liggen) ga ik vrijwel nooit want ik zo'n grafhekel aan dat zand dat werkelijk overal gaat zitten.
Zijn ook andere momenten, zo is het bijv. met storm soms ook heel mooi en met onweer natuurlijk.
Ja en dan moet je naar de wcquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Helemaal als ik alleen thuis ben en een thriller kijk, kruip ik in me dekens als een mummy
Idd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hou het dan op tot 's ochtends.quote:
Neuh, zand in de kut hebben ze al vaak genoeg.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daarom heb ik nooit seks op het strand
Ik kan me niet voorstellen dat dat lekker isquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daarom heb ik nooit seks op het strand
eensquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Genoeg badhanddoeken meenemen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat lekker is
Nee, jij overschat jezelf.quote:
Ik zou bijna op die link klikken om jullie daar weg te vervelen.quote:
Lekker daar laten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou bijna op die link klikken om jullie daar weg te vervelen.
Zo, als iedereen dat tempo had waren er geen drankrelateerde ziektes in de wereld.quote:
toe maar .. gezellig. Doe een potje meequote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou bijna op die link klikken om jullie daar weg te vervelen.
Echt hè.quote:
Nee, ik vind het een kutspel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
toe maar .. gezellig. Doe een potje mee
Moet morgen vroeg op, dus lekker rustig ja. En ik ben iemand die al dronken is na 2 bierquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo, als iedereen dat tempo had waren er geen drankrelateerde ziektes in de wereld.
ik speelde niet eensquote:
quote:
quote:
dat was sequote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:32 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
jawel man, net met etto tegen jullie
Ik rook niet.quote:
Dat is wel goedkoop.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moet morgen vroeg op, dus lekker rustig ja. En ik ben iemand die al dronken is na 2 bier
Ouderwets?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat ouderwets mortaxx.
Vrouwen drinken tegenwoordig ook bier.quote:
Dat zit wel diep ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Roken wil ik overslaan, nu 2 jaar gestopt en ik zou nog steeds een peuk opsteken - als eerste - als ik te horen zou krijgen dat morgen de wereld vergaat.
Dat mag mits met mate.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vrouwen drinken tegenwoordig ook bier.
Tenzij ik er over nadenk valt het wel mee, het is minder erg dan in het begin. Maar ik zou zo weer een peuk opsteken hoor, God, wat is dat lekker, roken.quote:
Dat is vies ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat mag mits met mate.
Maar shag rokenals vrouw
Ghehe, aandoenlijk wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit is zo'n momentje dat ik aangrijp om lekker hip te doen.
Klopt, krijg ik ook een vies beeld bij.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat mag mits met mate.
Maar shag rokenals vrouw
Ik vind het bijna jammer dat ik er nooit aan begonnen benquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tenzij ik er over nadenk valt het wel mee, het is minder erg dan in het begin. Maar ik zou zo weer een peuk opsteken hoor, God, wat is dat lekker, roken..
Het verstandigste is om te zeggen 'het is rotzooi, maar goed dat je nooit begonnen bent!' maar ik krijg dat nooit zo heel overtuigend uit mijn strot, dus meestal houd ik dan mijn mond maar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het bijna jammer dat ik er nooit aan begonnen ben
quote:
ga toch verder met hacken op haxball samen met dpquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee, hier is het echt gezellig......
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou, wat een pretletters heb je meegenomen zeg.quote:
KOMEN DANquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:39 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ga toch verder met hacken op haxball samen met dp
valsspelers
hahahahahhahaaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:39 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
valsspelers
haha madquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:39 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
valsspelers
Nee saai hier ga haxball doenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
hm ja hackenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:39 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
valsspelers
Dan ga je toch weg.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zit ook verder geen gedachte achter, wat rammen op knopjes. Volgende keer, de knoppen van mijn toetsenbord gelardeerd met kattenvoer, zet ik er mijn kat achter, durf te wedden dat het beest er nog bijzonder goed in is ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:40 schreef deadprez het volgende:
Jullie zijn gewoon jelly omdat jullie slecht zijn.
ja wie hackt er nou dan???quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:40 schreef deadprez het volgende:
Jullie zijn gewoon jelly omdat jullie slecht zijn.
ik weet niet wat je hebt gerookt, maar ik wil dat ookquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:42 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ja wie hackt er nou dan???
jullie doen dat en ik niet
waarom moet je hacken?? omdat jullie slecht zijn ik ben goed
Zitten echt wel skills en tactieken achter hoor. Bij de ekte pro's tenminste, wij doen meestal idd maar wat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zit ook verder geen gedachte achter, wat rammen op knopjes. Volgende keer, de knoppen van mijn toetsenbord gelardeerd met kattenvoer, zet ik er mijn kat achter, durf te wedden dat het beest er nog bijzonder goed in is ook.
Achja, jij weet tenminste hoe verslavend het is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het verstandigste is om te zeggen 'het is rotzooi, maar goed dat je nooit begonnen bent!' maar ik krijg dat nooit zo heel overtuigend uit mijn strot, dus meestal houd ik dan mijn mond maar.
Hoe kun je überhaupt hacken met haxball? War & Peace downloaden, room aanmaken en dan een tegenstander uitnodigen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:42 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ja wie hackt er nou dan???
jullie doen dat en ik niet
waarom moet je hacken?? omdat jullie slecht zijn ik ben goed
net Mortal Kombat .. dat is ook op knoppen rammen en hopen dat je er een leuke combo uitgooitquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zitten echt wel skills en tactieken achter hoor. Bij de ekte pro's tenminste, wij doen meestal idd maar wat.
quote:
Ja, dat is heel lekker zo lang je die verslaving bevredigd, maar op het moment dat je stopt, dan wordt het vervelend.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Achja, jij weet tenminste hoe verslavend het is.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
net Mortal Kombat .. dat is ook op knoppen rammen en hopen dat je er een leuke combo uitgooit
MK en Tekken combo's niet beheersenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
net Mortal Kombat .. dat is ook op knoppen rammen en hopen dat je er een leuke combo uitgooit
Ik Google net blote jonko's voor het eerst en zie een topic van De Gym hier.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nja, als dead weer blote jonko's aan het downloaden is, heeft 'ie de lag in z'n voordeel ja.
je mist het punt een beetje volgens mijquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:44 schreef Laive het volgende:
[..]
MK en Tekken combo's niet beheersen
Niet je matties die op de knoppen rammen een GG geven in hun eigen zolderkamer!!!!!!!!
zie dan ook de PI .. speel al sinds 1995quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:44 schreef Laive het volgende:
[..]
MK en Tekken combo's niet beheersen
Niet je matties die op de knoppen rammen een GG geven in hun eigen zolderkamer!!!!!!!!
oquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zie dan ook de PI .. speel al sinds 1995
Snap ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is heel lekker zo lang je die verslaving bevredigd, maar op het moment dat je stopt, dan wordt het vervelend.
quote:
Dat stemt me nu ook niet echt vrolijk.quote:
Lekker jouw verslaving aanwakkeren.quote:
Iedereen zit gewoon te lurken hoor. Bietje doen alsof ze een leven hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:48 schreef SideEffect het volgende:
Iedereen is aan het stappen, het is vrijdagavond.
want niet jouw muzieksmaak of niet een happysong?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat stemt me nu ook niet echt vrolijk.
deze avond gewerkt -> morgenochtend werkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:48 schreef SideEffect het volgende:
409 lurkers?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iedereen zit gewoon te lurken hoor. Bietje doen alsof ze een leven hebben.
wtf 421quote:
Dat heb ik wel gehad hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:48 schreef SideEffect het volgende:
over een uur post ik verder onder een kloon en doe alsof ik hindaclub benquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:48 schreef SideEffect het volgende:
Er zijn mensen die echt een leven hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iedereen zit gewoon te lurken hoor. Bietje doen alsof ze een leven hebben.
FOK!kers komen niet buiten SEquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:48 schreef SideEffect het volgende:
Best wel ziek.quote:
En als ze dat wel doen, dan gaan ze gelijk steken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FOK!kers komen niet buiten SE
nah daar gaf fokker stats van, dat waren er maar 30 ofzoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:50 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Tegen hoeveel mensen zit ik die poep dan wel niet te praten op de radio?
je wordt nog eens beroemdquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:50 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Tegen hoeveel mensen zit ik die poep dan wel niet te praten op de radio?
Wat niet?quote:
vond het goed om te weten dat mijn locatie helemaal niet klopte hahaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
nah daar gaf fokker stats van, dat waren er maar 30 ofzo
IP =/= exacte locatie npquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
vond het goed om te weten dat mijn locatie helemaal niet klopte haha
Oh ja, dat klinkt logischer idd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:52 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Is het niet gewoon iedereen die in oude delen heeft gepost en het dus nog in de myAT heeft?
Natuurlijk wel, daar verdient een website volgens mij ook aan, mensen die gewoon even langswippen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:52 schreef deadprez het volgende:
Er zijn maar 857 leden online en 1261 gasten, die lurkcijfers kunnen nooit kloppen.
De helft zit hier mee te kijken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:52 schreef deadprez het volgende:
Er zijn maar 857 leden online en 1261 gasten, die lurkcijfers kunnen nooit kloppen.
lurken = kijken zonder te postenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:52 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Is het niet gewoon iedereen die in oude delen heeft gepost en het dus nog in de myAT heeft?
Die lurkers hebben gewoon ooit gepost hier waardoor het in hun At staatquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:52 schreef deadprez het volgende:
Volgens mij dat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:52 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Het zijn de geesten van de gevallen broeders (#STOPBANS) die hier een rustplaats zoeken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:52 schreef deadprez het volgende:
Ja maar no way dat er van die hoeveelheid mensen 421 personen hier nu meelezenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, daar verdient een website volgens mij ook aan, mensen die gewoon even langswippen.
lekker mesje in broodtrommelquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
En als ze dat wel doen, dan gaan ze gelijk steken.
Neuh, maar volgens mij wordt dat website-breed genomen, hier zitten 7 lurkers, die volgens mij alle 7 deze SC in hun MyAt hebben staan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar no way dat er van die hoeveelheid mensen 421 personen hier nu meelezen
Dat zal wellicht totale aantal zijn ooit of zoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar no way dat er van die hoeveelheid mensen 421 personen hier nu meelezen
Nee 421 net.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, maar volgens mij wordt dat website-breed genomen, hier zitten 7 lurkers, die volgens mij alle 7 deze SC in hun MyAt hebben staan.
voel me hier ineens net zoals in Big Brotherquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:54 schreef deadprez het volgende:
Hm het wisselt wel continu, net weer 409.
Kunnen best gewoon 7 lurkers zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, maar volgens mij wordt dat website-breed genomen, hier zitten 7 lurkers, die volgens mij alle 7 deze SC in hun MyAt hebben staan.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
voel me hier ineens net zoals in Big Brother
nee ik ook niet, maar het blijven FOK!kers. Kijk nergens meer van opquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat zo veel mensen dit interessant genoeg vinden om mee te lezen.
illuminatiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
voel me hier ineens net zoals in Big Brother
Is het ook niet. Maar mensen hebben geen leven, moeten wat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat zo veel mensen dit interessant genoeg vinden om mee te lezen.
dan is het misleidend. Want die 2 andere stats kloppen wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij wordt niet aangegeven wie er van die 1200-zoveel in welk forum lurken. Gaat op een hoop. Althans, dat denk ik.
Kijk naar dat plaatje dat ik net postte, dat gaat over deze SC alleenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij wordt niet aangegeven wie er van die 1200-zoveel in welk forum lurken. Gaat op een hoop. Althans, dat denk ik.
Neuh, het is niet interessant om terug te lezen, dat zeg ik omdat je als mod de taak hebt om dat wel te doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er hebben toch niet maar 7 users hier gereageerd? Zo weinig?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kijk naar dat plaatje dat ik net postte, dat gaat over deze SC alleen
[ afbeelding ]
gewoon ctrl+f naar verboden woorden toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, het is niet interessant om terug te lezen, dat zeg ik omdat je als mod de taak hebt om dat wel te doen.
Dat zijn volgens mij allemaal mensen die ooit deze SC in hun MYat hebben door er ooit een keer in te posten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kijk naar dat plaatje dat ik net postte, dat gaat over deze SC alleen
[ afbeelding ]
Jij moet elke SC teruglezen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, het is niet interessant om terug te lezen, dat zeg ik omdat je als mod de taak hebt om dat wel te doen.
wordt niet opgeteld met de auto-complete. Dus die stat is vanaf wanneer je de pagina laadt voor de eerste keerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er hebben toch niet maar 7 users hier gereageerd? Zo weinig?
Ja dat zei stompzinnig net ook al idd, dat klinkt logisch. Alleen raar dat het steeds verandert dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij allemaal mensen die ooit deze SC in hun MYat hebben door er ooit een keer in te posten.
Neuh, maar als mod probeer je dat wel een beetje, doe het bijv. vaak op zondag als ik toch geen reet te doen heb, maar doorgaans geef ik het na een tijdje op.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij moet elke SC teruglezen?Srsly?
Is dat bij elk subforum zo?
F3 kan ookquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gewoon ctrl+f naar verboden woorden toch?
Ga je ook weleens uit verveling notes van random users lezen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, maar als mod probeer je dat wel een beetje, doe het bijv. vaak op zondag als ik toch geen reet te doen heb, maar doorgaans geef ik het na een tijdje op.
Denk dat het ligt aan het feit of die mensen al dan niet ingelogd zijn op FOK!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat zei stompzinnig net ook al idd, dat klinkt logisch. Alleen raar dat het steeds verandert dan.
Ow, dacht al. Ik zou niet doen iig.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, maar als mod probeer je dat wel een beetje, doe het bijv. vaak op zondag als ik toch geen reet te doen heb, maar doorgaans geef ik het na een tijdje op.
Ja, al heb ik ze inmiddels wel allemaal gezien.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga je ook weleens uit verveling notes van random users lezen?
Oh ja. Oké, ik denk dat het mysterie nu wel opgelost is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk dat het ligt aan het feit of die mensen al dan niet ingelogd zijn op FOK!
Nee, maar jij zou juist weer dingen doen waarvan je gevraagd werd ze niet te doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ow, dacht al. Ik zou niet doen iig.
Geen 0 notes hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga je ook weleens uit verveling notes van random users lezen?
Die van WouterB ook?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, al heb ik ze inmiddels wel allemaal gezien.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
donders SE!!! Die kende ik nog niet
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, maar jij zou juist weer dingen doen waarvan je gevraagd werd ze niet te doen.
1300 ofzo tochquote:
Niet altijd want soms zijn ook dingen weg, dan begrijp je er dus geen hol van.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:00 schreef deadprez het volgende:
Ik zou me denk ik echt dagen kunnen vermaken met van alle FOK!-rellen uit het verleden de shit te lezen waar ik nu niet bij kan.
Verdraait, was er zo trots opquote:
zoveel zie je niet aan notesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:00 schreef deadprez het volgende:
Ik zou me denk ik echt dagen kunnen vermaken met van alle FOK!-rellen uit het verleden de shit te lezen waar ik nu niet bij kan.
Jij hebt er ook nog een van mij zie ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:01 schreef remi1986 het volgende:
ik 5, maar allemaal van voor 2014. Tegenwoordig gedraag ik me
Heb het toch niet over de notes. Gewoon alle shit "achter" van kittengate bijvoorbeeld.quote:
kan wel. Weet niet meer. Wel paar jaar terug of niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt er ook nog een van mij zie ik.
Dat was één keerquote:
Eventjes terug alweer ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan wel. Weet niet meer. Wel paar jaar terug of niet?
fc is niet zo boeiend hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb het toch niet over de notes. Gewoon alle shit "achter" van kittengate bijvoorbeeld.
ohquote:
Nee, heel ongeïnspireerd en afgezaagd, gewoon de quote waarin je zegt geen notes te hebben. Veel saaier kun je ze niet maken namelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat was één keer![]()
Wel iets positiefs tenminste dan, hé?
Ja is ook zo, daar hadden we het in dat topic over notes in FB nog over.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:03 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer notes per post op KL had dan jij.![]()
terwijl je met abo van 3.20 dat ook kanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
4,50 betalen om je notes te zien.
Omdat een moderator of moderators het nodig vond of vonden, 4 notes bij je te zetten,.quote:
Ik denk dat ik tot beide nooit toegang zal krijgen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat je dan het fa hoekje moet lezen
overloper sc?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:04 schreef remi1986 het volgende:
het is trouwens wel dood in de overloper sc
ik heb ineens 2 notesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
terwijl je met abo van 3.20 dat ook kan
Drankorgels moet je ook niet in de weer laten met knoppen waarmee je fora kunt sluiten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tot beide nooit toegang zal krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |