Ik Google net blote jonko's voor het eerst en zie een topic van De Gym hier.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nja, als dead weer blote jonko's aan het downloaden is, heeft 'ie de lag in z'n voordeel ja.
je mist het punt een beetje volgens mijquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:44 schreef Laive het volgende:
[..]
MK en Tekken combo's niet beheersen
Niet je matties die op de knoppen rammen een GG geven in hun eigen zolderkamer!!!!!!!!
zie dan ook de PI .. speel al sinds 1995quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:44 schreef Laive het volgende:
[..]
MK en Tekken combo's niet beheersen
Niet je matties die op de knoppen rammen een GG geven in hun eigen zolderkamer!!!!!!!!
oquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zie dan ook de PI .. speel al sinds 1995
Snap ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is heel lekker zo lang je die verslaving bevredigd, maar op het moment dat je stopt, dan wordt het vervelend.
quote:
Dat stemt me nu ook niet echt vrolijk.quote:
Lekker jouw verslaving aanwakkeren.quote:
Iedereen zit gewoon te lurken hoor. Bietje doen alsof ze een leven hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:48 schreef SideEffect het volgende:
Iedereen is aan het stappen, het is vrijdagavond.
want niet jouw muzieksmaak of niet een happysong?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat stemt me nu ook niet echt vrolijk.
deze avond gewerkt -> morgenochtend werkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:48 schreef SideEffect het volgende:
409 lurkers?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iedereen zit gewoon te lurken hoor. Bietje doen alsof ze een leven hebben.
wtf 421quote:
Dat heb ik wel gehad hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:48 schreef SideEffect het volgende:
over een uur post ik verder onder een kloon en doe alsof ik hindaclub benquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:48 schreef SideEffect het volgende:
Er zijn mensen die echt een leven hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iedereen zit gewoon te lurken hoor. Bietje doen alsof ze een leven hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |