Ouderwets?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat ouderwets mortaxx.
Vrouwen drinken tegenwoordig ook bier.quote:
Dat zit wel diep ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Roken wil ik overslaan, nu 2 jaar gestopt en ik zou nog steeds een peuk opsteken - als eerste - als ik te horen zou krijgen dat morgen de wereld vergaat.
Dat mag mits met mate.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vrouwen drinken tegenwoordig ook bier.
Tenzij ik er over nadenk valt het wel mee, het is minder erg dan in het begin. Maar ik zou zo weer een peuk opsteken hoor, God, wat is dat lekker, roken.quote:
Dat is vies ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat mag mits met mate.
Maar shag rokenals vrouw
Ghehe, aandoenlijk wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit is zo'n momentje dat ik aangrijp om lekker hip te doen.
Klopt, krijg ik ook een vies beeld bij.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat mag mits met mate.
Maar shag rokenals vrouw
Ik vind het bijna jammer dat ik er nooit aan begonnen benquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tenzij ik er over nadenk valt het wel mee, het is minder erg dan in het begin. Maar ik zou zo weer een peuk opsteken hoor, God, wat is dat lekker, roken..
Het verstandigste is om te zeggen 'het is rotzooi, maar goed dat je nooit begonnen bent!' maar ik krijg dat nooit zo heel overtuigend uit mijn strot, dus meestal houd ik dan mijn mond maar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het bijna jammer dat ik er nooit aan begonnen ben
quote:
ga toch verder met hacken op haxball samen met dpquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee, hier is het echt gezellig......
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou, wat een pretletters heb je meegenomen zeg.quote:
KOMEN DANquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:39 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ga toch verder met hacken op haxball samen met dp
valsspelers
hahahahahhahaaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:39 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
valsspelers
haha madquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:39 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
valsspelers
Nee saai hier ga haxball doenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
hm ja hackenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:39 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
valsspelers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |