Dan ga je toch weg.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee, hier is het echt gezellig......
Zit ook verder geen gedachte achter, wat rammen op knopjes. Volgende keer, de knoppen van mijn toetsenbord gelardeerd met kattenvoer, zet ik er mijn kat achter, durf te wedden dat het beest er nog bijzonder goed in is ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:40 schreef deadprez het volgende:
Jullie zijn gewoon jelly omdat jullie slecht zijn.
ja wie hackt er nou dan???quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:40 schreef deadprez het volgende:
Jullie zijn gewoon jelly omdat jullie slecht zijn.
ik weet niet wat je hebt gerookt, maar ik wil dat ookquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:42 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ja wie hackt er nou dan???
jullie doen dat en ik niet
waarom moet je hacken?? omdat jullie slecht zijn ik ben goed
Zitten echt wel skills en tactieken achter hoor. Bij de ekte pro's tenminste, wij doen meestal idd maar wat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zit ook verder geen gedachte achter, wat rammen op knopjes. Volgende keer, de knoppen van mijn toetsenbord gelardeerd met kattenvoer, zet ik er mijn kat achter, durf te wedden dat het beest er nog bijzonder goed in is ook.
Achja, jij weet tenminste hoe verslavend het is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het verstandigste is om te zeggen 'het is rotzooi, maar goed dat je nooit begonnen bent!' maar ik krijg dat nooit zo heel overtuigend uit mijn strot, dus meestal houd ik dan mijn mond maar.
Hoe kun je überhaupt hacken met haxball? War & Peace downloaden, room aanmaken en dan een tegenstander uitnodigen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:42 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ja wie hackt er nou dan???
jullie doen dat en ik niet
waarom moet je hacken?? omdat jullie slecht zijn ik ben goed
net Mortal Kombat .. dat is ook op knoppen rammen en hopen dat je er een leuke combo uitgooitquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zitten echt wel skills en tactieken achter hoor. Bij de ekte pro's tenminste, wij doen meestal idd maar wat.
quote:
Ja, dat is heel lekker zo lang je die verslaving bevredigd, maar op het moment dat je stopt, dan wordt het vervelend.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Achja, jij weet tenminste hoe verslavend het is.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
net Mortal Kombat .. dat is ook op knoppen rammen en hopen dat je er een leuke combo uitgooit
MK en Tekken combo's niet beheersenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
net Mortal Kombat .. dat is ook op knoppen rammen en hopen dat je er een leuke combo uitgooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |