Zou wel willen weten hoe het voelt voor een man.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zou je dan je piemel aftrekken
Zoiets, wat je in de VS nog weleens ziet, vind ik wel wat hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:37 schreef Aberella het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel lekker
heb je wel eens een man afgetrokkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou wel willen weten hoe het voelt voor een man.
quote:
Brr dat is echt een horrorhuis.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zoiets, wat je in de VS nog weleens ziet, vind ik wel wat hebben.
[ afbeelding ]
noem me geen halvegaar joodquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ah, weer open. Hopelijk kunnen jullie halvegaren je nu wel eens gedragen.
Dat komt door al die films. Als je mensen horror aanpraat, gaan ze ook horror erbij verzinnen. Terwijl, je moet het zelf gezellig maken. Als je er iets gezelligs van maakt, is het plots een gezellig huis in de bossen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:47 schreef Aberella het volgende:
[..]
Brr dat is echt een horrorhuis.
Dan liever zoiets
[ afbeelding ]
http://www.haxball.com/?r(...)270a2849bae6ac76c682quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Halvegare zou voor jou een compliment zijn.
Waf waf wafquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)270a2849bae6ac76c682
kom
ik neuk jou de moederquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Halvegare zou voor jou een compliment zijn.
Het ziet er een beetje onheilspellend uit met die kale bomen eromheen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt door al die films. Als je mensen horror aanpraat, gaan ze ook horror erbij verzinnen. Terwijl, je moet het zelf gezellig maken. Als je er iets gezelligs van maakt, is het plots een gezellig huis in de bossen.
Durf ook niet met vrienden naar een afgelegen huisje te gaan in het bos op vakantie door horrorfilms. Het gaat altijd foutquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt door al die films. Als je mensen horror aanpraat, gaan ze ook horror erbij verzinnen. Terwijl, je moet het zelf gezellig maken. Als je er iets gezelligs van maakt, is het plots een gezellig huis in de bossen.
Neuh, ik woon praktisch op loopafstand van het strand - waar overigens geen hond komt en wordt gescheiden van mijn huis door wat natuur.quote:
preutsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb toch geen kut ;s beetje raar
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Durf ook niet met vrienden naar een afgelegen huisje te gaan in het bos op vakantie door horrorfilms. Het gaat altijd fout
Daar is weleens onderzoek naar gedaan. Als je er heel iets engs van maakt, dan horen/zien mensen plotseling van alles.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:52 schreef Aberella het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje onheilspellend uit met die kale bomen eromheen.
Lijkt wel het huis uit psycho.
Extreem paranoia. Maar je hebt wel gelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Daar is weleens onderzoek naar gedaan. Als je er heel iets engs van maakt, dan horen/zien mensen plotseling van alles.
Terwijl als er een heel gezellig verhaal omheen hangt - zelfde huis - merkt niemand wat. Kortom, je moet de potentie van zoiets zien (je maakt het immers zelf gezellig) en al die onzin laten voor wat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |