Puzzelspelletjes vind ik vaak nog wel leuk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vooral op die hoogste stand was het nog best wel een puzzel. En gokken ook vaak.
Moest wat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:29 schreef Laive het volgende:
[..]
Trieste jeugd wel als je mijnveger speelde.
Ik moet morgen ook vroeg op. Zo zuur is dat hé.quote:
Daar moet je ook maar zin in hebben, buiten het feit dat er hier niets in de buurt is omdat ik nogal afgelegen woon, heb ik hier alles wat ze in de kroeg ook hebben, dus dat motiveert een mens niet om van zijn gat af te komen.quote:
Nee lekker ORT binnenharken in het weekendquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook vroeg op. Zo zuur is dat hé.
quote:
Plus het is koud buiten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar moet je ook maar zin in hebben, buiten het feit dat er hier niets in de buurt is omdat ik nogal afgelegen woon, heb ik hier alles wat ze in de kroeg ook hebben, dus dat motiveert een mens niet om van zijn gat af te komen.
Naar de kroeg gaan is ook meer voor de gezelligheid. O, jij woont dus ook in zo'n gat?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar moet je ook maar zin in hebben, buiten het feit dat er hier niets in de buurt is omdat ik nogal afgelegen woon, heb ik hier alles wat ze in de kroeg ook hebben, dus dat motiveert een mens niet om van zijn gat af te komen.
Ja, want ik houd ook erg van rust. Ik wil niet als ik mijn raam openzet, verkeer en dergelijke horen. Vind drukte prima, maar niet waar ik woon.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Naar de kroeg gaan is ook meer voor de gezelligheid. O, jij woont dus ook in zo'n gat?
Daarom taxi.quote:
Als ik man was zou ik de hele tijd met mijn piemol spelen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:33 schreef hoink581 het volgende:
Als ik vrouw was zou ik dat de hele tijd doen met mijn kut spelen.
Is ook lekker hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, want ik houd ook erg van rust. Ik wil niet als ik mijn raam openzet, verkeer en dergelijke horen. Vind drukte prima, maar niet waar ik woon.
Het heeft ook wel wat, maar voor het even. Ik moet er niet aan denken om bijv. door mijn raam te kijken en gebouwen te zien, of het raam open te zetten en mensen te horen, verkeer, drukte. Ik vind het zo benauwend de stad. Ik ga dan liever een kilometer of veertig verder in de rust zitten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:34 schreef Willoow het volgende:
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 21:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, want ik houd ook erg van rust. Ik wil niet als ik mijn raam openzet, verkeer en dergelijke horen. Vind drukte prima, maar niet waar ik woon.
Is ook lekker hoor Al vind ik een stad ook wel wat hebben. Je bent dan overal zo.
Kan je ook nog eens goed geld mee verdienenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:33 schreef hoink581 het volgende:
Als ik vrouw was zou ik dat de hele tijd doen met mijn kut spelen.
ik doe het gewoon gratisquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Kan je ook nog eens goed geld mee verdienen
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het heeft ook wel wat, maar voor het even. Ik moet er niet aan denken om bijv. door mijn raam te kijken en gebouwen te zien, of het raam open te zetten en mensen te horen, verkeer, drukte. Ik vind het zo benauwend de stad. Ik ga dan liever een kilometer of veertig verder in de rust zitten.
is dit een uitnodiging?quote:
Soms heb je net van die dorpen dichtbij de stad. Da's wel ideaal. Heb je de rust, maar ben je tegelijkertijd zo in de stad.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het heeft ook wel wat, maar voor het even. Ik moet er niet aan denken om bijv. door mijn raam te kijken en gebouwen te zien, of het raam open te zetten en mensen te horen, verkeer, drukte. Ik vind het zo benauwend de stad. Ik ga dan liever een kilometer of veertig verder in de rust zitten.
Midden in het bos zou ik wel eng vinden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:37 schreef Aberella het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel lekker
Met een grote man en 3 honden niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Midden in het bos zou ik wel eng vinden.
zou je dan je piemel aftrekkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als ik man was zou ik de hele tijd met mijn piemol spelen.
[..]
Is ook lekker hoorAl vind ik een stad ook wel wat hebben. Je bent dan overal zo.
Ik heb toch geen kut ;s beetje raarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weenie, wil je gevingerd worden dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |