Nou ja goed, als kleine kanttekening, ik weet niet hoe dat nu gaat, maar afhankelijk van wat jij en je vrienden gebruiken raad ik het niet altijd aan als vakantie.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Extreem paranoia. Maar je hebt wel gelijk.
flikker op met je haxball ben aan het praten met housesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)270a2849bae6ac76c682
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja goed, als kleine kanttekening, ik weet niet hoe dat nu gaat, maar afhankelijk van wat jij en je vrienden gebruiken raad ik het niet altijd aan als vakantie.
Helemaal als ik alleen thuis ben en een thriller kijk, kruip ik in me dekens als een mummyquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:00 schreef Aberella het volgende:
Ik word al bang als ik midden in de nacht een geluid hoor
Heb ik ook, zo herkenbaar dit.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:00 schreef Aberella het volgende:
mietjequote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Helemaal als ik alleen thuis ben en een thriller kijk, kruip ik in me dekens als een mummy
Was lekker, die 5-0.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
flikker op met je haxball ben aan het praten met houses
Dan hoor ik vreemd genoeg nooit zo veel want dan lig ik te slapen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:00 schreef Aberella het volgende:
Heerlijk lijkt me dat, in zomer lekker naar strand of wanneer het aangenaam is wat wandelen daarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, ik woon praktisch op loopafstand van het strand - waar overigens geen hond komt en wordt gescheiden van mijn huis door wat natuur.
Naar strand (om daar te liggen) ga ik vrijwel nooit want ik zo'n grafhekel aan dat zand dat werkelijk overal gaat zitten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat, in zomer lekker naar strand of wanneer het aangenaam is wat wandelen daar
Vind dat we haxball hier moeten verbiedenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
flikker op met je haxball ben aan het praten met houses
Waardeloos spelletje inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind dat we haxball hier moeten verbieden
daarom heb ik nooit seks op het strandquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Naar strand (om daar te liggen) ga ik vrijwel nooit want ik zo'n grafhekel aan dat zand dat werkelijk overal gaat zitten.
Zijn ook andere momenten, zo is het bijv. met storm soms ook heel mooi en met onweer natuurlijk.
Ja en dan moet je naar de wcquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Helemaal als ik alleen thuis ben en een thriller kijk, kruip ik in me dekens als een mummy
Idd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hou het dan op tot 's ochtends.quote:
Neuh, zand in de kut hebben ze al vaak genoeg.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daarom heb ik nooit seks op het strand
Ik kan me niet voorstellen dat dat lekker isquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daarom heb ik nooit seks op het strand
eensquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Genoeg badhanddoeken meenemen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat lekker is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |