Als het goed is ben ik dat niet.quote:
... Omdat je de hele tijd de toffe hosselende alpha boi uit aan het hangen bent.quote:
Geen shag voor 2011 ripquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat jij nou zieke nerd was tot je 22e.
Mijn moeder kaarten laten kopen die mijn vriendin aan mensen gaat geven gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
daarom gewoon je moeder laten kopen.
TE LANG NIET GELEZEN HAHA KUTJONGquote:
pertinent onwaarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
... Omdat je de hele tijd de toffe hosselende alpha boi uit aan het hangen bent.
Thanks, net op tijd.quote:
Ja zo werkt het niet hè.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kennelijk heeft ie dit liever weg.
Plausibel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Conclusie: Mortaxx heeft helemaal geen contact met vrouwen gehad op zijn reis
Ja die mortaxx krijgt nog wel een hatelijke DM van mijquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als mod hield hij zich ook al nooit aan afspraken hoor, zou hem dadelijk even flink toespreken.
Die haalt het net ook wegquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Staat allemaal in Etto zijn quote.
doe eens pic in DMquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
chicks zijn altijd tevreden met mijn piempie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |