Bij Frans.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef SideEffect het volgende:
Iedereen heeft het over feest bij Frank morgen, maar waar is dat dan?
racejereetstraat 50quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef SideEffect het volgende:
Ergens achter de zee en achter een stukje natuur daar staat zijn huis.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef SideEffect het volgende:
Die naam alleen al. Dat spul is zo smerig. Je tanden vallen uit je bek bij het drinken, zo zoet is dat spul.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan gaan we toch met z'n allen naar de Fernandes SC.
werkt met je eigen cum ook , als je een baardje hebt moet dat ook kunnenquote:
Fijn, ben dus niet alleen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Was gisteren te depri voor de radio; kennelijk weer heul wat gemist.
Ik zag hem in US.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje wild moet iets vinden om hem wat softer te maken
Bij Frank?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef SideEffect het volgende:
Bij Frank zijn residentiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef SideEffect het volgende:
ja vooral die groenequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die naam alleen al. Dat spul is zo smerig. Je tanden vallen uit je bek bij het drinken, zo zoet is dat spul.
Dat is voor negers lees ik altijd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die naam alleen al. Dat spul is zo smerig. Je tanden vallen uit je bek bij het drinken, zo zoet is dat spul.
nee heb geen ggz alleen tbsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is geen fuif voor ggz-patiënten he?
Staat allemaal online. Heb alleen de link ff niet, maar iemand anders vast wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Was gisteren te depri voor de radio; kennelijk weer heul wat gemist.
ik nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Staat allemaal online. Heb alleen de link ff niet, maar iemand anders vast wel.
https://soundcloud.com/radioklb/quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Staat allemaal online. Heb alleen de link ff niet, maar iemand anders vast wel.
ripquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ergens achter de zee en achter een stukje natuur daar staat zijn huis.
Oke ik kom ook, bedankt!quote:
wtfffffff is alles opgenomen???!!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/radioklb/
Wow nog nooit zo snel een vrouw laten komen :$quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oke ik kom ook, bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |