neej tuurlyk nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zie je haar uberhaupt wel in real-life?
ja natuurlijk, Willoow is mijn zus.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben jij toevallig familie van Willow?
Geen mes en drugs op zak hebben dan, kost je flink wat geld.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]Geen plek waar je wil stranden op dit moment, dan sta ik echt nog liever midden tussen Roma en Feyenoord-supporters.
Nee... Lekker kwebbelen met anderen over hoe je huishoudt. Welk lapje je moet gebruiken voor welk ondergrond. Welk schoonmaakmiddel het beste helpt. Of Vanish Oxi echt een wondermiddel is..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan dat niet ergens anders?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Raaaaagh ik hit hillemoal gin Hermaan....
snap niet wat je wil man ,quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan geen ragequit #respect
dat vind ik dus totaal niet maar ik ben blij om dat te horenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
grapje hoor Hermann .. ben blij dat je er bent. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
neej tuurlyk niet
ze had haar snapchat in dr tinder profiel staan
gelijk toegevoegd
geen match overigens
Straks niet meer #WaitForItquote:
gratis shit vooralquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dysons voor de helft van de prijs aanschaffen, evenals leuke kleurplaten of naaispullen.
ja bij Frans welquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen uitnodiging had gekregen
ik heb feest gemakt jongquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen uitnodiging had gekregen
cumquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje wild moet iets vinden om hem wat softer te maken
Dan gaan we toch met z'n allen naar de Fernandes SC.quote:
bij Frankquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef SideEffect het volgende:
Iedereen heeft het over feest bij Frank morgen, maar waar is dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |