quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dead heeft deze, al heb ik die daarnet in een vlaag van withete woede weer weggehaald, dus ik moet eigenlijk had gebruiken,
[ afbeelding ]
amenth is ekte turk hoorde ik gisterquote:
Dingen doen in vlaag van woede, 24 uur ban.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dead heeft deze, al heb ik die daarnet in een vlaag van withete woede weer weggehaald, dus ik moet eigenlijk had gebruiken,
[ afbeelding ]
oud nieuws , voeder is haan33 en blauwe tijger is dikke haasquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die huishoudbeurs bezochten vandaag kunnen niet vertrekken vanaf RAI vanwege wisselstoring. Doet NS eens iets goed
jij bent braddiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:21 schreef Thezappa het volgende:
[..]
oud nieuws , voeder is haan33 en blauwe tijger is dikke haas
haha ja ik ookquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
amenth is ekte turk hoorde ik gister
Die heb ik al een stuk of tien. Echt fantastisch.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jazeker, na een tijdje krijg je deze bijv.
[ afbeelding ]
elke keer weer hèquote:
450 stuks?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die heb ik al een stuk of tien. Echt fantastisch.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die huishoudbeurs bezochten vandaag kunnen niet vertrekken vanaf RAI vanwege wisselstoring. Doet NS eens iets goed
.. met een bordje dat alle voetbalfans homo zijn?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]Geen plek waar je wil stranden op dit moment, dan sta ik echt nog liever midden tussen Roma en Feyenoord-supporters.
quote:
Ik denk als ik een tubgirl plaats of iets dergelijks dat er ook gewoon een streep doorgaat hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee, Frank is un-ban-baar... Zodra men de knop om Frank te bannen indrukt, wordt het heelal in plaats daarvan gebanned...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |