SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk onze held op bazencamping De BercktSPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Fylax ban?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:38 schreef Maraca het volgende:
We missen nu Fylax, Toots en Travel?
Kijk uit wat je zegt pizzaquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:39 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Fylax ban?
Voor dat trollen in NWS zeker?
hoelang is fylax verbannen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:39 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Fylax ban?
Voor dat trollen in NWS zeker?
tot ooit. maar hij kan nog wel nieuwtjes postenquote:
quote:
Bans worden niet besproken.quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hopelijk 2 weken (of langer, nog beter.)
Boontje, loontje jeweetquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja.
Lees vorige pagina, dan zie je 't wel
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Boontje, loontje jeweet
quote:
quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:50 schreef TARDIS. het volgende:
Hallo, de KLB SC is gesloten, en ik ben met enkele users dakloos, zijn we hier welkom?
Kanovinnie. Mij ken je toch wel?quote:
Albertoquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:54 schreef Maraca het volgende:
Ok.. dan even een simpele vraag: Alberto of Kees?
FOK! is echt kutquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:55 schreef Mansjester het volgende:
Als Toto serieus een ban heeft van 2 weken voor het posten van "Fylax ban", en Fylax een ban van 1 of 2 dagen voor die kankerpost zou dat echt teringtriest zijn
FOK
Heb je wel eens zien postenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kanovinnie. Mij ken je toch wel?
Hela, je hebt geen pics in je foboquote:
Nopequote:Op donderdag 26 februari 2015 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hela, je hebt geen pics in je fobo
Bohhhhh!!! Je moest eens wetenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hela, je hebt geen pics in je fobo
Ik denk, eens even checken hoe die maraca eruit ziet. Kom ik weer mooi van een kouwe kermis thuis.quote:
JA NOU IS DE MAAT VOLquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bohhhhh!!! Je moest eens weten
Kan Tong eindelijk het topic volgen op zondagavondquote:
Je bent zelf vrij triest. Als ik zo vrij mag zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Goede conclusie dit wel Kano. Vooral de beleidsbepalers zijn vrij triest
Jij hebt ook geen foto'squote:Op donderdag 26 februari 2015 15:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk, eens even checken hoe die maraca eruit ziet. Kom ik weer mooi van een kouwe kermis thuis.
Bustedquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je bent zelf vrij triest. Als ik zo vrij mag zijn.
Wil die het gezellig houden en begint hij over wielrennenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Als ik hetzelfde nu tegen jou zeg is het zeker crewbash?Lijkt wel Noord- Afrika hier
Oke laten we het gezellig houden. Wielrennen
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Als ik hetzelfde nu tegen jou zeg is het zeker crewbash?Lijkt wel Noord- Afrika hier
Zeker niet. Ik vind het alleen hypochriet om te zeiken over FOK! maar er wel te blijven posten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Wat is er mis met wielrennen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wil die het gezellig houden en begint hij over wielrennen
Ik zit dan ook bijna niet meer op FOK!quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik vind het alleen hypochriet om te zeiken over FOK! maar er wel te blijven posten.
Doen niks, kijken saaiquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is er mis met wielrennen?
Niet haten op Dordrechtquote:
Sterker nog, meerdere keren. Maar goed, hij heeft zijn vinger heel diep in de kringspier zitten bij bepaalde beleidsbepalers dus komt hij er goed mee weg. Er zit totaal geen lijn in als hij 24 uur krijgt en Toto 2 weken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:55 schreef Mansjester het volgende:
Als Toto serieus een ban heeft van 2 weken voor het posten van "Fylax ban", en Fylax een ban van 1 of 2 dagen voor die kankerpost zou dat echt teringtriest zijn
FOK
Zie je wel bij de McDonalds. Krijg je klappen jonguh!quote:
Nou niet ook gaan spammen met bepaalde plaatjes, roquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sterker nog, meerdere keren. Maar goed, hij heeft zijn vinger heel diep in de kringspier zitten bij bepaalde beleidsbepalers dus komt hij er goed mee weg. Er zit totaal geen lijn in als hij 24 uur krijgt en Toto 2 weken.
Blijkt die Klokov toch nog gelijk te hebben gehad.
Verliezer trakteert op een MCflurry.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zie je wel bij de McDonalds. Krijg je klappen jonguh!
Deal!quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:07 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Verliezer trakteert op een MCflurry.
Dan is 't goed. Ik was al bijna bang da thet niets zou worden tussen ons.quote:
Jij laat er geen gras over groeienquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan is 't goed. Ik was al bijna bang da thet niets zou worden tussen ons.
Bepaalde plaatjes?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou niet ook gaan spammen met bepaalde plaatjes, ro
Om hier even op in te haken, je moet het iets breder bekijken dan dat fylax scheld en totoquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sterker nog, meerdere keren. Maar goed, hij heeft zijn vinger heel diep in de kringspier zitten bij bepaalde beleidsbepalers dus komt hij er goed mee weg. Er zit totaal geen lijn in als hij 24 uur krijgt en Toto 2 weken.
Blijkt die Klokov toch nog gelijk te hebben gehad.
Krijg je teelbalkanker vanquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is er mis met wielrennen?
Ik hou van grasmaaien ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jij laat er geen gras over groeien
Oja, het werd uitgelokt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Om hier even op in te haken, je moet het iets breder bekijken dan dat fylax scheld en totoroept.
Leugens.quote:
Ik ga er verder geen woorden vuil aan maken en eigenlijk snap ik je post niet zo goed.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oja, het werd uitgelokt.
Mag ik dan even zeggen dat het een kankerbeleid vind. Sorry, je lokt het nu uit. Voor de eerste 20 keer dat ik kanker zeg overigens niet meer dan een note geven svp.
Dit en de ONZ SC. Maar wees niet bang, morgen hebben we weer een halfuurtje ons huis terug alvorens het 48 uur gesloten wordt.quote:
Moet er nog wel even aan wennenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit en de ONZ SC. Maar wees niet bang, morgen hebben we weer een halfuurtje ons huis terug alvorens het 48 uur gesloten wordt.
Durf je daar je ballen op te verwedden?quote:
Al 2000 km lang dit jaar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Durf je daar je ballen op te verwedden?
Succes ermeequote:
Zolang jullie je maar gedragen. Anders moeten we verkassen naar FMT en vertrouw me.. dat wil niemandquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Allemaal vreemden in je huisik snap het wel.
Ik weet niet eens wat FMT is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zolang jullie je maar gedragen. Anders moeten we verkassen naar FMT en vertrouw me.. dat wil niemand
quote:
^ meer dan dit hoef je niet te wetenquote:
FMT is nog bijna beter dan TVSC de laatste tijdquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zolang jullie je maar gedragen. Anders moeten we verkassen naar FMT en vertrouw me.. dat wil niemand
Dat neem je terugquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
FMT is nog bijna beter dan TVSC de laatste tijd
Maar ik ga weer nuttige dingen doen, vaarwel
Neequote:Op donderdag 26 februari 2015 16:35 schreef Stickertje het volgende:
heft iemand anders ook een brief gekregen van de politie over wat er op 17-08 is gebeurd? moet nog even kijken wat er op 17-08 aan de hand was.. zal wel fok gerelateerd zondag
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:35 schreef Stickertje het volgende:
heft iemand anders ook een brief gekregen van de politie over wat er op 17-08 is gebeurd? moet nog even kijken wat er op 17-08 aan de hand was.. zal wel fok gerelateerd zijn want het was een zondag
Ga jij dan ook heen? Of zullen we samen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:43 schreef AF_ het volgende:
En banaan ook hoor ik net![]()
Dat vakantieoord moet wel echt top zijn
Als ik hoor waarom dan de bans zijn gevallen ga ik ook ben ik bangquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga jij dan ook heen? Of zullen we samen?
Oh en waarom krijg jij een brief bande politiequote:Op donderdag 26 februari 2015 16:43 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij heb Ik heel wat gemist
en banaanquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:51 schreef WcPot het volgende:
Oh wacht fylax is met vakantie lees ik net met toto
Zo zie je maar weer ik ben er even niet en dan gaat het mis hierquote:
Ja uh de wekelijkse formaliteitenquote:
it takes two to tangoquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:52 schreef AF_ het volgende:
Is weer goed huisgehouden hoor
En dat allenaal door fylax
Valt nog wel mee met het terug lezen zo snel gaat deze reeks niet meerquote:
zelfs op zondag niet meerquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Valt nog wel mee met het terug lezen zo snel gaat deze reeks niet meer
Hij liet zich toch uitlokken? Maar de Mexicaan is nog vrij volgens mij. Daarnaast waarom mag je niet lachen om een banquote:
jawel heur :"Pquote:
"Maar mamma, hij begon * stampvoetend*"quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:59 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hij liet zich toch uitlokken? Maar de Mexicaan is nog vrij volgens mij. Daarnaast waarom mag je niet lachen om een ban
Wat een systeem weer
Mij ook niet hoor. Vind het alleen raar dat je niet mag lachenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
"Maar mamma, hij begon * stampvoetend*"
Het maakt geen ene reet uit wie er begon [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor. Vind het alleen raar dat je niet mag lachen
Ja nu weten we het wel. Al dat leedvermaak is helemaal nergens voor nodig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:59 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hij liet zich toch uitlokken? Maar de Mexicaan is nog vrij volgens mij. Daarnaast waarom mag je niet lachen om een ban
Wat een systeem weer
Dat dit kan in nederlandquote:
Ik mag mijn mening niet geven?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nu weten we het wel. Al dat leedvermaak is helemaal nergens voor nodig.
is je langspeelplaat nog niet AFgespeeldquote:
Ik was vanmiddag niet hier en ik lees niet alles terugquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat mag maar je hoeft er niet over door te zagen zei ik vanmiddag ook al.
hij heft een ban?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:05 schreef appelen het volgende:
fylax een ban is wel het minste dat fok kon doen om de gebanden die hij heeft veroorzaakt tegemoet te komen.
Nu citeer ik donald nog even: iets met it takes two. Dat gehap de hele tijd dat doen jullie allemaal gewoon zelf.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:05 schreef appelen het volgende:
fylax een ban is wel het minste dat fok kon doen om de gebanden die hij heeft veroorzaakt tegemoet te komen.
Hihahoquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
is je langspeelplaat nog niet AFgespeeld
Vanavond Ajax manquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:08 schreef AF_ het volgende:
Maar even iets anders. Vanavond weer wie is de mol
feyenoord rellen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanavond Ajax manEn ik kijk zelfs Feyenoord
Volgens mij is het nu nog gewoon rustig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
feyenoord rellen?![]()
wat een soap met die italianen
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:08 schreef appelen het volgende:
[..]
zou mij eerlijk gezegd niet boeien, zit toch bijna nooit op fok
Hoop niet dat dit mij een note oplevert maar:quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Viergeverquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:12 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hoop niet dat dit mij een note oplevert maar:
Ajax
Oei, jij begeeft je op glad Italiaans marmer nuquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:12 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hoop niet dat dit mij een note oplevert maar:
Ajax
Ik droomde dat Rik eruit was gegaan maar dat kan natuurlijk helemaal nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:08 schreef AF_ het volgende:
Maar even iets anders. Vanavond weer wie is de mol
Rich bbyquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:13 schreef richolio het volgende:
Eigenlijk zouden de Romeinen hier in Rotterdam heel netjes en aardig moeten gaan doen. Staan die Feyenoorders dan pas echt voor gek.
ditquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:13 schreef richolio het volgende:
Eigenlijk zouden de Romeinen hier in Rotterdam heel netjes en aardig moeten gaan doen. Staan die Feyenoorders dan pas echt voor gek.
was ik al bang voorquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oei, jij begeeft je op glad Italiaans marmer nu
Assist tegen Willem 2quote:
Vandaag alle punten op Rik gezet in de appquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik droomde dat Rik eruit was gegaan maar dat kan natuurlijk helemaal niet
Ja, wat een talent.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:14 schreef AF_ het volgende:
[..]
was ik al bang voor
[..]
Assist tegen Willem 2
Jep ik ook, sinds week 2quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:14 schreef AF_ het volgende:
[..]
Vandaag alle punten op Rik gezet in de app
Ik zet al mijn punten op jouquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:14 schreef AF_ het volgende:
[..]
Vandaag alle punten op Rik gezet in de app
One luv #nohomoquote:
Doegquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:18 schreef Karina het volgende:
Ow ik moet even wedden voor ik het weer vergeetEn ik ga alvast eten maken.
Toedeloe.
En vanavond weer lekker sjoelen met je matties?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:18 schreef Karina het volgende:
Ow ik moet even wedden voor ik het weer vergeetEn ik ga alvast eten maken.
Toedeloe.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik lees straks terug natuurlijk he, nu je dit zegt. Sukkel
Was natuurlijk grapje modbaequote:Op donderdag 26 februari 2015 17:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik lees straks terug natuurlijk he, nu je dit zegt. Sukkel
Dat is uiteraard waar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
[..]
Ja maar...TV SC staat vol kwaliteitsposts
Sssstquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
[..]
Vooral de posts van mijquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
[..]
Geen PSV?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:09 schreef Karina het volgende:
[..]
fixedquote:
Nu moet ik wel een beetje huilenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jouw posts zijn net zo goed als die van Fylax.
quote:
Mijn posts zijn toch niet het zelfde als van boefje Fylaxquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mijn posts zijn toch niet het zelfde als van boefje Fylax
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mijn posts zijn toch niet het zelfde als van boefje Fylax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:35 schreef appelen het volgende:
Wut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Degene die plaatjes hebben geplaatst zullen hem ook wel krijgen. Ze hebben dus aangifte gedaanquote:
Je hebt gewoon op teveel vieze fap sites gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Nee hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Je hebt gewoon op teveel vieze fap sites gekeken
Dus we kunnen appelen zien in een confrontatie met Alberto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:36 schreef appelen het volgende:
[..]
Degene die plaatjes hebben geplaatst zullen hem ook wel krijgen. Ze hebben dus aangifte gedaan
had je zo lang pauze?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:39 schreef WcPot het volgende:
Ik ga maar weer eens verder met Fohnen tot een uurtje of 23:00 uur
Dat is best langquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:39 schreef WcPot het volgende:
Ik ga maar weer eens verder met Fohnen tot een uurtje of 23:00 uur
Ik, is er iets waar ik rekening mee moet houden?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:35 schreef Stickertje het volgende:
heft iemand anders ook een brief gekregen van de politie over wat er op 17-08 is gebeurd? moet nog even kijken wat er op 17-08 aan de hand was.. zal wel fok gerelateerd zijn want het was een zondag
Ik gokquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:41 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik, is er iets waar ik rekening mee moet houden?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:35 schreef tralalala het volgende:
Karina niet in deze reeks terugkijken, we zijn stout geweest met gastenboeken.
We hebben eigenlijk alleen advocaten nodig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:47 schreef toetsenbordridder het volgende:
Hallo, zijn hier nog extra strijders nodig?
Maar je hebt geen advocaat nodig als de eiser dood is toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
We hebben eigenlijk alleen advocaten nodig.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu KLB SC dicht is zoeken wij hier huisvesting.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:50 schreef TARDIS. het volgende:
Hallo, de KLB SC is gesloten, en ik ben met enkele users dakloos, zijn we hier welkom?
quote:
Dat niet zijnquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jullie zijn ook #FreeToot voor zover ik weet, toch?
Totoquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Huisarrestquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:41 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik, is er iets waar ik rekening mee moet houden?
Chai ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deze man weet.
En SV ook geband zag ik
En banaanquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welkom.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:53 schreef deadprez het volgende:
Hallo, ik ben ook dakloos momenteel.
Ja.quote:
Nee ik heb gezegd dat iemand ons IP-adres heeft gebruikt. Mijn ouders zijn toch leeks.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
HuisarrestHeb je nog geluk dat het na carnaval is
Bedankt maat.quote:
Is al een week ofzo bezig man.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:55 schreef AF_ het volgende:
Banregen. En dat op een gewone doordeweekse dag
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:55 schreef appelen het volgende:
[..]
Nee ik heb gezegd dat iemand ons IP-adres heeft gebruikt. Mijn ouders zijn toch leeks.
Moeders moet binnenkort voor de rechter verschijnen waarom ze peertenporno op het internet post.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:56 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
En ze trapten daar in?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:55 schreef appelen het volgende:
[..]
Nee ik heb gezegd dat iemand ons IP-adres heeft gebruikt. Mijn ouders zijn toch leeks.
Je krijgt een brief van de popo voor iets wat op FOK! is gebeurd?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:35 schreef Stickertje het volgende:
jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:56 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
En ze trapten daar in?
Nee, op een andere website.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je krijgt een brief van de popo voor iets wat op FOK! is gebeurd?
Nee, op een gastenboek.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel erg ver gegaan zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wordt ook haarfijn uitgelegd dat het toch echt haar zoon wasquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Moeders moet binnenkort voor de rechter verschijnen waarom ze peertenporno op het internet post.
Ik snap er ook niets van maar het zal wel met een sisser aflopen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar ik vraag me alleen af waarom er aangifte is gedaan. Goed, het was niet netjes van jullie maar kom op zeg..
[ afbeelding ]
Ik kom niet vaak buiten deze scquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is al een week ofzo bezig man.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die ken ik ook nog wel van de Eredivisie vorig seizoen.
En toen degradeerde Roda hehe
Anders naar.. de Rijdende Kinderrechterquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:58 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van maar het zal wel met een sisser aflopen.
Appelen is stout geweest.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:57 schreef deadprez het volgende:
Oh dit wekt mijn interesse wel, waarom is er aangifte tegen jullie gedaan?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:58 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van maar het zal wel met een sisser aflopen.
Wel raar, er wordt al jaren volop gekloot op andere sites.quote:
Bestialiteit vermoed ikquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:58 schreef deadprez het volgende:
Waar hebben ze aangifte van gedaan dan? Computervredebreuk (?) ofzo?
gvdquote:
eindje de gekstequote:
Jammer.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben bang dat Zenit ze eruit gaat gooien
Sowieso is klagen ook wel sneu hoor, verwijder die troep gewoon en ga door met je leven.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:01 schreef deadprez het volgende:
Gebruik dan ook proxy als je dat soort shit gaat doen.
En datquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:01 schreef deadprez het volgende:
Gebruik dan ook proxy als je dat soort shit gaat doen.
Ja, idd.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:02 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Sowieso is klagen ook wel sneu hoor, verwijder die troep gewoon en ga door met je leven.
Bal is rond.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben bang dat Zenit ze eruit gaat gooien
Ik kan het mij wel voorstellen als het continue doorgaat. Maar volgens mij was het alleen op die zondag en voor de rest nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:02 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Sowieso is klagen ook wel sneu hoor, verwijder die troep gewoon en ga door met je leven.
Maar ze hebben nog een kleine kans.quote:
hehehequote:
Dit had bij onopgeloste zaken moeten komenquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:03 schreef appelen het volgende:
En ook na 6 maanden, ga boeven vangen s.v.p.
Zolang duurt het gerechtelijk apparaat nou eenmaal.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:03 schreef appelen het volgende:
En ook na 6 maanden, ga boeven vangen s.v.p.
Nou danquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan het mij wel voorstellen als het continue doorgaat. Maar volgens mij was het alleen op die zondag en voor de rest niet
Gazprom heeft een paar jaar terug bijna 100 miljoen neergelegd zodat Zenit 2 spelers kon kopenquote:
Zeg dat maar tegen de rechterquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:05 schreef appelen het volgende:
Die afbeeldingen staan gewoon op google
Dat maakt het niet legaal.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:05 schreef appelen het volgende:
Die afbeeldingen staan gewoon op google
Ik zou gaanquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:07 schreef appelen het volgende:
[..]
Die eigenaar van die site moet het allemaal niet zo overdrijven.
Spandoeken alles!quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:07 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik zou gaan![]()
Moet het wel een open zitting zij
Dat sowiesoquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:07 schreef appelen het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar bestialiteit is wel gewoon illegaal. Ook pas sinds een paar jaar trouwens, maar goed.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:07 schreef appelen het volgende:
[..]
Dankzij Albertoquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar bestialiteit is wel gewoon illegaal. Ook pas sinds een paar jaar trouwens, maar goed.
jij ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Jij blij met je proxyquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:09 schreef Pizzalucht het volgende:
Heeft er weer iemand peertenpeners gepost?
Ahuhquote:
Serieus?quote:
Alberto heeft er eens een reportage over gemaakt toen het nog legaal was. Daarna is het balletje gaan rollen.quote:
En we gaan nu live naar in de inval in Urkquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
AhuhOud omatje ergens in Groningen krijgt nu een hartverzakking
Ah oké, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alberto heeft er eens een reportage over gemaakt toen het nog legaal was. Daarna is het balletje gaan rollen.
Wel briljant.. ging die 's nachts een beetje bij een weiland verstoppen.. wachten tot iemand naar zo'n paard gingquote:
Ik ben ook wezen kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:11 schreef Pizzalucht het volgende:
Ben nu serieus wel benieuwd of er een brief bij mij thuis ligtOm welke site ging dat toen?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel briljant.. ging die 's nachts een beetje bij een weiland verstoppen.. wachten tot iemand naar zo'n paard ging
Inval bij Stickertje en Appelen.. ME en allesquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:11 schreef TARDIS. het volgende:
Samenvatting van wat hier gebeurt omtrent politie?
We worden wel van het ene drama in het andere gestort vandaag hè.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:11 schreef TARDIS. het volgende:
Samenvatting van wat hier gebeurt omtrent politie?
hehequote:Op donderdag 26 februari 2015 18:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel briljant.. ging die 's nachts een beetje bij een weiland verstoppen.. wachten tot iemand naar zo'n paard ging
Smaad en lasterquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:12 schreef appelen het volgende:
Er is aangifte gedaan voor smaad en laster ik weet niet waar jullie het over hebben hoor
Kan best zijn dat ik wel iets "grappigs" heb gepostquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben ook wezen kijkenHad geen brief, maar zou het ook wel heel vreemd hebben gevonden als ik er wel één had
Boefje!quote:
Ja ik zit rustig te eten, tevreden dat ik een andere SC gevonden heb, krijg ik dit. Wat is er gebeurdquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
We worden wel van het ene drama in het andere gestort vandaag hè.
#freeappelen #freesticker #FOK!knokploeg #wijstaanachterdannyquote:
Van alle mensen verwacht ik dat jij wel achter een proxy dat soort dingen zou doenquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:12 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Kan best zijn dat ik wel iets "grappigs" heb gepost
De TV SC zit toch altijd vol spam?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:13 schreef tralalala het volgende:
We hebben die avond iets van 20 delen volgepost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.![]()
Gewoon van allemaal alle posts tegelijk laten zien en dan zoeken op "GASTENBOEK?!!?!?!?!"quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:13 schreef tralalala het volgende:
We hebben die avond iets van 20 delen volgepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |