Ja, maar toen werd er niet gereekst, dus succes met zoeken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zie je ook ergens een filmpje/gifje dat ze de auto plaatst en wegloopt?
 Wel de moeite waard.
 Wel de moeite waard.

quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en al die vliegende buksussen

En die ging dus de hele wereld overquote:

NWS / Haren (Groningen) PROJECT X Reunie #35 Straffenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, maar toen werd er niet gereekst, dus succes met zoeken.Wel de moeite waard.

Ze hebben Fylax helemaal overstuur en boos gemaakt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hou je kanker bek dicht over mijn ouders kanker vieze kanker hond. Je weet niets over mij kanker kneusje. Ik zou jou wel eens in het echt willen tegenkomen kanker idioot. Jouw ouders hebben ook gefaald in de kankeropvoeding van jou.

quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze hebben Fylax helemaal overstuur en boos gemaakt.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hou je kanker bek dicht over mijn ouders kanker vieze kanker hond. Je weet niets over mij kanker kneusje. Ik zou jou wel eens in het echt willen tegenkomen kanker idioot. Jouw ouders hebben ook gefaald in de kankeropvoeding van jou.

Klopt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:52 schreef tralalala het volgende:
[..]

Net de dag dat ik naar buiten wildequote:
 Nou ja, het moet dan maar
 Nou ja, het moet dan maar  

Zo.. dat is een aardige uitbarstingquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
 Fylaxje toch!
 Fylaxje toch!

Zo zoquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:52 schreef tralalala het volgende:
[..]

Slaapkopjequote:Op donderdag 26 februari 2015 09:27 schreef Studiotje het volgende:
Oh het is al half 10laat ik eens naar kantoor gaan

Hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahquote:

Terecht, zou vreemd zijn als het niet zo wasquote:

PRecies hoe ik reageerdequote:Op donderdag 26 februari 2015 11:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |