Ja, Film1 is leuk op dit uur, maar zap je af en toe ook even naar AT5?quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:44 schreef isax het volgende:
ik vind het erge spannende beelden.
leuke mode ook.
watquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat jij nog niet geband bent met je 300 post in 1 topic is mij een raadsel
quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, Film1 is leuk op dit uur, maar zap je af en toe ook even naar AT5?
Ik kan op dit moment eigenlijk niets anders zeggen dat ik benieuwd ben of de bezetters inderdaad de nacht doorhalen op het Maagdenhuis. En wat de mensen die op het MH werken morgen gaan doen, of ze wel kunnen werken, en of studenten en medewerkers morgen/vandaag inmiddels wel bij de meeting in CREA komenquote:
Ik ben ook benieuwd!quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan op dit moment eigenlijk niets anders zeggen dat ik benieuwd ben of de bezetters inderdaad de nacht doorhalen op het Maagdenhuis. En wat de mensen die op het MH werken morgen gaan doen, of ze wel kunnen werken, en of studenten en medewerkers morgen/vandaag inmiddels wel bij de meeting in CREA komen
grappig toch? en ik heb er geen 300 daar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
CRE / Creatief met een Duim![]()
Dan zou ik me vooral afvragen van wie die ene andere post in het topic was.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:48 schreef isax het volgende:
[..]
grappig toch? en ik heb er geen 300 daar.was het maar zo dan was het wel heel grappig geweest.
Wat mij betreft gewoon ontruimen. Ze hebben zich onrechtmatig toegang verschaft tot een gebouw van de UvA. Gewoon naar huis nu men is uitgediscussieerd dus, zoniet krijg je wat hulp van de ME.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan op dit moment eigenlijk niets anders zeggen dat ik benieuwd ben of de bezetters inderdaad de nacht doorhalen op het Maagdenhuis. En wat de mensen die op het MH werken morgen gaan doen, of ze wel kunnen werken, en of studenten en medewerkers morgen/vandaag inmiddels wel bij de meeting in CREA komen
volgens mij kijken die mods uberhaupt nooit in dat subforumquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:48 schreef isax het volgende:
[..]
grappig toch? en ik heb er geen 300 daar.was het maar zo dan was het wel heel grappig geweest.
Ah, welkom terug uit Afghanistanquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:49 schreef Claudia_x het volgende:
Uitzending afgelopen. Welterusten.
Tsja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja dat is wel gelukt denk ik
pavement.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zou ik me vooral afvragen van wie die ene andere post in het topic was.
Ik ben morgen/vandaag vrij, dus voor mij is het geen probleem, maar het zou niet de eerste keer zijn dat men niet kan werken vanwege een bezettingquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:49 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Wat mij betreft gewoon ontruimen. Ze hebben zich onrechtmatig toegang verschaft tot een gebouw van de UvA. Gewoon naar huis nu men is uitgediscussieerd dus, zoniet krijg je wat hulp van de ME.
Dan kan er morgen ook weer gewoon gewerkt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |