Precies, dus ik kijk morgenochtend wel hoe de status isquote:
Al 15 keerquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:54 schreef Straatverlichting het volgende:
Heeft iemand op dat knoppie gedrukt trouwens...? weet niet hoe trouw mods zijn in dit topic.
slapenquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:55 schreef tralalala het volgende:
Maar mensen..., waar is AT5 heen? Gaan we de vergadering niet meer meemaken? Ben morgenochtend vrij.
accu leegquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:55 schreef tralalala het volgende:
Maar mensen..., waar is AT5 heen? Gaan we de vergadering niet meer meemaken? Ben morgenochtend vrij.
Ik ook maar ik ben wel tevreden met een samenvatting eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:55 schreef tralalala het volgende:
Morgen meeting in CREAquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:55 schreef tralalala het volgende:
Het huis verlaten is al een grote stap elke dag.quote:
ach het was interessanter dan die onzin op at5quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:57 schreef richolio het volgende:
Gaat dit topic nou af en toe dicht?
Het gaat in ieder geval niet meer waar het over hóórt te gaan.
Er wordt hevig gemodquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:57 schreef richolio het volgende:
Gaat dit topic nou af en toe dicht?
Het gaat in ieder geval niet meer waar het over hóórt te gaan.
Dat was sowieso wel saai ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ach het was interessanter dan die onzin op at5
Stream is uit de lucht dus dat is een opname van eerder op de avond.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:58 schreef isax het volgende:
http://www.ustream.tv/cha(...)ntent=20150224023934
volgens mij is dit een stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |