quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:59 schreef Specularium het volgende:
Er zijn wat posts weg, dit topic gaat niet over Fylax ook al wil ie dat zelf wel graag.
nouja zegquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:59 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Stream is uit de lucht dus dat is een opname van eerder op de avond.
He, wat zonde. Al die kwaliteit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:59 schreef Specularium het volgende:
Er zijn wat posts weg, dit topic gaat niet over Fylax ook al wil ie dat zelf wel graag.
Fylax is een rotjoch maar hij wordt gewoon gepest door volwassen mannen, is gewoon triest, ik kots al die mensen uit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:59 schreef Specularium het volgende:
moeten ze niet slapen ofzoquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:59 schreef isax het volgende:
yep dit is een stream
http://www.ustream.tv/cha(...)ntent=20150224023934
is van de studentjes zelf.
Gepest. wat.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:00 schreef Laifve het volgende:
[..]
Fylax is een rotjoch maar hij wordt gewoon gepest door volwassen mannen, is gewoon triest, ik kots al die mensen uit.
Dit klopt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fylax en ik kunnen het uitstekend vinden.
Ik heb het helemaal niet over jou, wat ik tegen je zei had met hele andere dingen te maken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gepest. wat.
Fylax en ik kunnen het uitstekend vinden.
Hoezo ben ik een hypocriet kutjong adn lieve schat.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:01 schreef Laifve het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over jou, wat ik tegen je zei had met hele andere dingen te maken.
Zelfs posts van jou buiten dit forumquote:Op donderdag 26 februari 2015 02:01 schreef Laifve het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over jou, wat ik tegen je zei had met hele andere dingen te maken.
Gepest? Ik heb getracht zijn oproepen tot geweld te bediscussieren, maar daar kwam weinig van terecht. Ik begrijp nu wel beter hoe hij "denkt", na zoveel haat in 1 post te zien.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:00 schreef Laifve het volgende:
[..]
Fylax is een rotjoch maar hij wordt gewoon gepest door volwassen mannen, is gewoon triest, ik kots al die mensen uit.
Werken voor dat geld.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:01 schreef Faux. het volgende:
Ik ga ook maar slapen. Morgen weer naar school, oh nee, vakantie
Geen zin om het te verklaren, misschien volgende maand.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een hypocriet kutjong adn lieve schat.
Ik werkquote:
Niet gelezen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gepest? Ik heb getracht zijn oproepen tot geweld te bediscussieren, maar daar kwam weinig van terecht. Ik begrijp nu wel beter hoe hij "denkt", na zoveel haat in 1 post te zien.
dan moet ie wel lang wachtenquote:Op donderdag 26 februari 2015 02:02 schreef Laifve het volgende:
[..]
Geen zin om het te verklaren, misschien volgende maand.
Leek mij ook dat dit topic hoorde te gaan over de ontwikkelingen vanuit de Nieuwe Universiteit en de daar door bezettingen van het Bungehuis en het Maagdenhuisquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:59 schreef Specularium het volgende:
DM het me, mad respect voor je detective skills als je andere forum accounts vind.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:02 schreef Laifve het volgende:
[..]
Geen zin om het te verklaren, misschien volgende maand.
Wat?quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leek mij ook dat dit topic hoorde te gaan over de ontwikkelingen vanuit de Nieuwe Universiteit en de daar door bezettingen van het Bungehuis en het Maagdenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |