Geef ze een spreekrecht zodat ze gehoord worden (ander perspectief => wegwerken van blinde vlekken), inspraakrecht hoeft niet. Het lijkt me geen goed idee als bijv. 1/3de van het calculusprogramma wordt geschrapt omdat studenten het te moeilijk vinden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ligt echt niet aan die studies hoor.
Met psychopaten aan de macht, zul je dat wanbestuur altijd houden.
Daarom ben ik ook voor directe inspraak van docenten en andere medewerkers (niet de studenten, die zijn klant). Dat is een goed punt van ze.
twitter:rubenkoops twitterde op donderdag 26-02-2015 om 01:57:49Verdachte afgevoerd #maagdenhuis zeker 10 politievoertuigen ter plaatse. reageer retweet
twitter:rubenkoops twitterde op donderdag 26-02-2015 om 02:08:09Politie leek te reageren op verwarde man die 'fuck you' riep. Daarna volgde opstootje & arrestatie #maagdenhuis http://t.co/Yb7yvLaOmG reageer retweet
Anderzijds had natuurlijk nooit die beslissing genomen mogen worden zonder dat hier onderzoek naar werd verricht en mag je nooit op grote schaal starten met zo'n grote verandering. Ik ben trouwens een van de slachtoffers van het gebrek aan schrijfonderwijs, daar was ik me als kind al bewust van aangezien we halverwege het boekje stopten en nooit meer verder gingen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je kunt een studie als psychologie niet vergelijken met een studie als theoretische taalwetenschap. Wat het onderzoek betreft: Diederik Stapel heeft de niet-exacte onderzoekers niet bepaald een dienst geleverd. Er gebeurt binnen de sociale wetenschappen veel onderzoek dat goed is en ook noodzakelijk. Denk bijvoorbeeld aan het afschaffen van schrijfonderwijs: er moet eerst gedegen onderzoek plaatsvinden naar de gevolgen daarvan in plaats van op zoiets als gut feeling af te gaan.
Nee.quote:Maar met de term "pretstudies" raak je ook aan een fundamentelere discussie over de functie van de universiteit: moet de universiteit opleiden voor een beroep?
is dit serieusquote:Op donderdag 26 februari 2015 02:10 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:rubenkoops twitterde op donderdag 26-02-2015 om 01:57:49Verdachte afgevoerd #maagdenhuis zeker 10 politievoertuigen ter plaatse. reageer retweet
Kinderachtig van het UvA-bestuur.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Dit gaat om iets andersquote:Op donderdag 26 februari 2015 02:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Kinderachtig van het UvA-bestuur.
Jij blij dat ik geen politie-agent ben.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:12 schreef Fylax het volgende:
Die verdachte is aangehouden omdat hij fuck you enz tegen de popo riep
quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij blij dat ik geen politie-agent ben.
Niks aan de hand, hij was gewoon aan het zingenquote:Op donderdag 26 februari 2015 02:12 schreef Fylax het volgende:
Die verdachte is aangehouden omdat hij fuck you enz tegen de popo riep
trendquote:Op donderdag 26 februari 2015 02:15 schreef richolio het volgende:
'Verwarde man'?Waarom worden die termen altijd meteen gebruikt?
Voel je je daardoor aangesproken ofzoquote:Op donderdag 26 februari 2015 02:15 schreef richolio het volgende:
'Verwarde man'?Waarom worden die termen altijd meteen gebruikt?
Ik hoop wel dat ze de rotzooi op de grond zelf opruimen, ze hebben tenslotte zelf gevraagd dat de schoonmakers (die volgens mij niet eens bij de UvA in dienst zijn, maar ingehuurd worden), om te stakenquote:Op donderdag 26 februari 2015 02:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
zo druk is het niet meer
twitter:thijsroes twitterde op donderdag 26-02-2015 om 02:29:35Head count: About 20-30 people said they will stay in #maagdenhuis tonight. #amsterdam reageer retweet
Een vrouwenoog! Was ook het eerste wat me opviel. Nou nou, ze kunnen best even hun eigen troep opruimen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze de rotzooi op de grond zelf opruimen, ze hebben tenslotte zelf gevraagd dat de schoonmakers (die volgens mij niet eens bij de UvA in dienst zijn, maar ingehuurd worden), om te staken
Even met een bladblazer in de rondte en de vloer is weer leeg.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Een vrouwenoog! Was ook het eerste wat me opviel. Nou nou, ze kunnen best even hun eigen troep opruimen.
twitter:rzuaslan twitterde op donderdag 26-02-2015 om 02:34:18Studenten hebben hulp nodig! Er zijn dekens, slaapzakken en slaapmatten nodig. #Maagdenhuis reageer retweet
geen eten?quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:36 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:rzuaslan twitterde op donderdag 26-02-2015 om 02:34:18Studenten hebben hulp nodig! Er zijn dekens, slaapzakken en slaapmatten nodig. #Maagdenhuis reageer retweet
Hmmm, niet goed voorbereid dus, dacht dat er onder de UvA-studenten ook nog wel wat NatRessers waren, die hadden dit denk ik (hoop ik) beter aangepakt,quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:36 schreef Houtenbeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |