FMT is nog bijna beter dan TVSC de laatste tijdquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zolang jullie je maar gedragen. Anders moeten we verkassen naar FMT en vertrouw me.. dat wil niemand
Dat neem je terugquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
FMT is nog bijna beter dan TVSC de laatste tijd
Maar ik ga weer nuttige dingen doen, vaarwel
Neequote:Op donderdag 26 februari 2015 16:35 schreef Stickertje het volgende:
heft iemand anders ook een brief gekregen van de politie over wat er op 17-08 is gebeurd? moet nog even kijken wat er op 17-08 aan de hand was.. zal wel fok gerelateerd zondag
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:35 schreef Stickertje het volgende:
heft iemand anders ook een brief gekregen van de politie over wat er op 17-08 is gebeurd? moet nog even kijken wat er op 17-08 aan de hand was.. zal wel fok gerelateerd zijn want het was een zondag
Ga jij dan ook heen? Of zullen we samen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:43 schreef AF_ het volgende:
En banaan ook hoor ik net![]()
Dat vakantieoord moet wel echt top zijn
Als ik hoor waarom dan de bans zijn gevallen ga ik ook ben ik bangquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga jij dan ook heen? Of zullen we samen?
Oh en waarom krijg jij een brief bande politiequote:Op donderdag 26 februari 2015 16:43 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij heb Ik heel wat gemist
en banaanquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:51 schreef WcPot het volgende:
Oh wacht fylax is met vakantie lees ik net met toto
Zo zie je maar weer ik ben er even niet en dan gaat het mis hierquote:
Ja uh de wekelijkse formaliteitenquote:
it takes two to tangoquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:52 schreef AF_ het volgende:
Is weer goed huisgehouden hoor
En dat allenaal door fylax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |