Nou niet ook gaan spammen met bepaalde plaatjes, roquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sterker nog, meerdere keren. Maar goed, hij heeft zijn vinger heel diep in de kringspier zitten bij bepaalde beleidsbepalers dus komt hij er goed mee weg. Er zit totaal geen lijn in als hij 24 uur krijgt en Toto 2 weken.
Blijkt die Klokov toch nog gelijk te hebben gehad.
Verliezer trakteert op een MCflurry.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zie je wel bij de McDonalds. Krijg je klappen jonguh!
Deal!quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:07 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Verliezer trakteert op een MCflurry.
Dan is 't goed. Ik was al bijna bang da thet niets zou worden tussen ons.quote:
Jij laat er geen gras over groeienquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan is 't goed. Ik was al bijna bang da thet niets zou worden tussen ons.
Bepaalde plaatjes?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou niet ook gaan spammen met bepaalde plaatjes, ro
Om hier even op in te haken, je moet het iets breder bekijken dan dat fylax scheld en totoquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sterker nog, meerdere keren. Maar goed, hij heeft zijn vinger heel diep in de kringspier zitten bij bepaalde beleidsbepalers dus komt hij er goed mee weg. Er zit totaal geen lijn in als hij 24 uur krijgt en Toto 2 weken.
Blijkt die Klokov toch nog gelijk te hebben gehad.
Krijg je teelbalkanker vanquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is er mis met wielrennen?
Ik hou van grasmaaien ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jij laat er geen gras over groeien
Oja, het werd uitgelokt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Om hier even op in te haken, je moet het iets breder bekijken dan dat fylax scheld en totoroept.
Leugens.quote:
Ik ga er verder geen woorden vuil aan maken en eigenlijk snap ik je post niet zo goed.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oja, het werd uitgelokt.
Mag ik dan even zeggen dat het een kankerbeleid vind. Sorry, je lokt het nu uit. Voor de eerste 20 keer dat ik kanker zeg overigens niet meer dan een note geven svp.
Dit en de ONZ SC. Maar wees niet bang, morgen hebben we weer een halfuurtje ons huis terug alvorens het 48 uur gesloten wordt.quote:
Moet er nog wel even aan wennenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit en de ONZ SC. Maar wees niet bang, morgen hebben we weer een halfuurtje ons huis terug alvorens het 48 uur gesloten wordt.
Durf je daar je ballen op te verwedden?quote:
Al 2000 km lang dit jaar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Durf je daar je ballen op te verwedden?
Succes ermeequote:
Zolang jullie je maar gedragen. Anders moeten we verkassen naar FMT en vertrouw me.. dat wil niemandquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Allemaal vreemden in je huisik snap het wel.
Ik weet niet eens wat FMT is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zolang jullie je maar gedragen. Anders moeten we verkassen naar FMT en vertrouw me.. dat wil niemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |