Heb je wel eens zien postenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kanovinnie. Mij ken je toch wel?
Hela, je hebt geen pics in je foboquote:
Nopequote:Op donderdag 26 februari 2015 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hela, je hebt geen pics in je fobo
Bohhhhh!!! Je moest eens wetenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hela, je hebt geen pics in je fobo
Ik denk, eens even checken hoe die maraca eruit ziet. Kom ik weer mooi van een kouwe kermis thuis.quote:
JA NOU IS DE MAAT VOLquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bohhhhh!!! Je moest eens weten
Kan Tong eindelijk het topic volgen op zondagavondquote:
Je bent zelf vrij triest. Als ik zo vrij mag zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Goede conclusie dit wel Kano. Vooral de beleidsbepalers zijn vrij triest
Jij hebt ook geen foto'squote:Op donderdag 26 februari 2015 15:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk, eens even checken hoe die maraca eruit ziet. Kom ik weer mooi van een kouwe kermis thuis.
Bustedquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je bent zelf vrij triest. Als ik zo vrij mag zijn.
Wil die het gezellig houden en begint hij over wielrennenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Als ik hetzelfde nu tegen jou zeg is het zeker crewbash?Lijkt wel Noord- Afrika hier
Oke laten we het gezellig houden. Wielrennen
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Als ik hetzelfde nu tegen jou zeg is het zeker crewbash?Lijkt wel Noord- Afrika hier
Zeker niet. Ik vind het alleen hypochriet om te zeiken over FOK! maar er wel te blijven posten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Wat is er mis met wielrennen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wil die het gezellig houden en begint hij over wielrennen
Ik zit dan ook bijna niet meer op FOK!quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik vind het alleen hypochriet om te zeiken over FOK! maar er wel te blijven posten.
Doen niks, kijken saaiquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is er mis met wielrennen?
Niet haten op Dordrechtquote:
Sterker nog, meerdere keren. Maar goed, hij heeft zijn vinger heel diep in de kringspier zitten bij bepaalde beleidsbepalers dus komt hij er goed mee weg. Er zit totaal geen lijn in als hij 24 uur krijgt en Toto 2 weken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:55 schreef Mansjester het volgende:
Als Toto serieus een ban heeft van 2 weken voor het posten van "Fylax ban", en Fylax een ban van 1 of 2 dagen voor die kankerpost zou dat echt teringtriest zijn
FOK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |