Anders naar.. de Rijdende Kinderrechterquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:58 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van maar het zal wel met een sisser aflopen.
Appelen is stout geweest.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:57 schreef deadprez het volgende:
Oh dit wekt mijn interesse wel, waarom is er aangifte tegen jullie gedaan?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:58 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van maar het zal wel met een sisser aflopen.
Wel raar, er wordt al jaren volop gekloot op andere sites.quote:
Bestialiteit vermoed ikquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:58 schreef deadprez het volgende:
Waar hebben ze aangifte van gedaan dan? Computervredebreuk (?) ofzo?
gvdquote:
eindje de gekstequote:
Jammer.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben bang dat Zenit ze eruit gaat gooien
Sowieso is klagen ook wel sneu hoor, verwijder die troep gewoon en ga door met je leven.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:01 schreef deadprez het volgende:
Gebruik dan ook proxy als je dat soort shit gaat doen.
En datquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:01 schreef deadprez het volgende:
Gebruik dan ook proxy als je dat soort shit gaat doen.
Ja, idd.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:02 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Sowieso is klagen ook wel sneu hoor, verwijder die troep gewoon en ga door met je leven.
Bal is rond.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben bang dat Zenit ze eruit gaat gooien
Ik kan het mij wel voorstellen als het continue doorgaat. Maar volgens mij was het alleen op die zondag en voor de rest nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:02 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Sowieso is klagen ook wel sneu hoor, verwijder die troep gewoon en ga door met je leven.
Maar ze hebben nog een kleine kans.quote:
hehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |