Dit had bij onopgeloste zaken moeten komenquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:03 schreef appelen het volgende:
En ook na 6 maanden, ga boeven vangen s.v.p.
Zolang duurt het gerechtelijk apparaat nou eenmaal.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:03 schreef appelen het volgende:
En ook na 6 maanden, ga boeven vangen s.v.p.
Nou danquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan het mij wel voorstellen als het continue doorgaat. Maar volgens mij was het alleen op die zondag en voor de rest niet
Gazprom heeft een paar jaar terug bijna 100 miljoen neergelegd zodat Zenit 2 spelers kon kopenquote:
Zeg dat maar tegen de rechterquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:05 schreef appelen het volgende:
Die afbeeldingen staan gewoon op google
Dat maakt het niet legaal.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:05 schreef appelen het volgende:
Die afbeeldingen staan gewoon op google
Ik zou gaanquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:07 schreef appelen het volgende:
[..]
Die eigenaar van die site moet het allemaal niet zo overdrijven.
Spandoeken alles!quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:07 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik zou gaan![]()
Moet het wel een open zitting zij
Dat sowiesoquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:07 schreef appelen het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar bestialiteit is wel gewoon illegaal. Ook pas sinds een paar jaar trouwens, maar goed.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:07 schreef appelen het volgende:
[..]
Dankzij Albertoquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar bestialiteit is wel gewoon illegaal. Ook pas sinds een paar jaar trouwens, maar goed.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:35 schreef appelen het volgende:
jij ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Jij blij met je proxyquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:09 schreef Pizzalucht het volgende:
Heeft er weer iemand peertenpeners gepost?
Ahuhquote:
Serieus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |