zelfs op zondag niet meerquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Valt nog wel mee met het terug lezen zo snel gaat deze reeks niet meer
Hij liet zich toch uitlokken? Maar de Mexicaan is nog vrij volgens mij. Daarnaast waarom mag je niet lachen om een banquote:
jawel heur :"Pquote:
"Maar mamma, hij begon * stampvoetend*"quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:59 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hij liet zich toch uitlokken? Maar de Mexicaan is nog vrij volgens mij. Daarnaast waarom mag je niet lachen om een ban
Wat een systeem weer
Mij ook niet hoor. Vind het alleen raar dat je niet mag lachenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
"Maar mamma, hij begon * stampvoetend*"
Het maakt geen ene reet uit wie er begon [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor. Vind het alleen raar dat je niet mag lachen
Ja nu weten we het wel. Al dat leedvermaak is helemaal nergens voor nodig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:59 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hij liet zich toch uitlokken? Maar de Mexicaan is nog vrij volgens mij. Daarnaast waarom mag je niet lachen om een ban
Wat een systeem weer
Dat dit kan in nederlandquote:
Ik mag mijn mening niet geven?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nu weten we het wel. Al dat leedvermaak is helemaal nergens voor nodig.
is je langspeelplaat nog niet AFgespeeldquote:
Ik was vanmiddag niet hier en ik lees niet alles terugquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat mag maar je hoeft er niet over door te zagen zei ik vanmiddag ook al.
hij heft een ban?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:05 schreef appelen het volgende:
fylax een ban is wel het minste dat fok kon doen om de gebanden die hij heeft veroorzaakt tegemoet te komen.
Nu citeer ik donald nog even: iets met it takes two. Dat gehap de hele tijd dat doen jullie allemaal gewoon zelf.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:05 schreef appelen het volgende:
fylax een ban is wel het minste dat fok kon doen om de gebanden die hij heeft veroorzaakt tegemoet te komen.
Hihahoquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
is je langspeelplaat nog niet AFgespeeld
Vanavond Ajax manquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:08 schreef AF_ het volgende:
Maar even iets anders. Vanavond weer wie is de mol
feyenoord rellen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanavond Ajax manEn ik kijk zelfs Feyenoord
Volgens mij is het nu nog gewoon rustig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
feyenoord rellen?![]()
wat een soap met die italianen
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:08 schreef appelen het volgende:
[..]
zou mij eerlijk gezegd niet boeien, zit toch bijna nooit op fok
Hoop niet dat dit mij een note oplevert maar:quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanavond Ajax manEn ik kijk zelfs Feyenoord
Viergeverquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:12 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hoop niet dat dit mij een note oplevert maar:
Ajax
Oei, jij begeeft je op glad Italiaans marmer nuquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:12 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hoop niet dat dit mij een note oplevert maar:
Ajax
Ik droomde dat Rik eruit was gegaan maar dat kan natuurlijk helemaal nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:08 schreef AF_ het volgende:
Maar even iets anders. Vanavond weer wie is de mol
Rich bbyquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:13 schreef richolio het volgende:
Eigenlijk zouden de Romeinen hier in Rotterdam heel netjes en aardig moeten gaan doen. Staan die Feyenoorders dan pas echt voor gek.
ditquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:13 schreef richolio het volgende:
Eigenlijk zouden de Romeinen hier in Rotterdam heel netjes en aardig moeten gaan doen. Staan die Feyenoorders dan pas echt voor gek.
was ik al bang voorquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oei, jij begeeft je op glad Italiaans marmer nu
Assist tegen Willem 2quote:
Vandaag alle punten op Rik gezet in de appquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik droomde dat Rik eruit was gegaan maar dat kan natuurlijk helemaal niet
Ja, wat een talent.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:14 schreef AF_ het volgende:
[..]
was ik al bang voor
[..]
Assist tegen Willem 2
Jep ik ook, sinds week 2quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:14 schreef AF_ het volgende:
[..]
Vandaag alle punten op Rik gezet in de app
Ik zet al mijn punten op jouquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:14 schreef AF_ het volgende:
[..]
Vandaag alle punten op Rik gezet in de app
One luv #nohomoquote:
Doegquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:18 schreef Karina het volgende:
Ow ik moet even wedden voor ik het weer vergeetEn ik ga alvast eten maken.
Toedeloe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |