twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 26-02-2015 om 13:36:13Reactie op ophef over winactie kaarten op Facebook: persoon met vermeende Ajax-voorkeur was nooit de winnaar, maar iemand met dezelfde naam. reageer retweet
Amateursquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 26-02-2015 om 13:36:13Reactie op ophef over winactie kaarten op Facebook: persoon met vermeende Ajax-voorkeur was nooit de winnaar, maar iemand met dezelfde naam. reageer retweet
Kan, kan.. Maar denk toch dat ze eerst de verkeerde haddenquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Daar gaat de kans op een waardebon van 200 euro.twitter:FRFC1908 twitterde op woensdag 25-02-2015 om 22:40:08Degene die morgen als 1e die jood stompt (Vak NN) of zijn kaarten ophaalt krijgt bij ons een waardebon van 200 euro #dangaanwehetzelfweldoen reageer retweet
Wellicht dat ik je/anderen daar nog zie, sta op het punt van vertrekquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:36 schreef Dekatria het volgende:
Straks eerst ff wat eten, dan richting het centrum en de Kuip
Dat is nog triester dan de ophef zelfquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:47 schreef renevandieren het volgende:
[..]Daar gaat de kans op een waardebon van 200 euro.twitter:FRFC1908 twitterde op woensdag 25-02-2015 om 22:40:08Degene die morgen als 1e die jood stompt (Vak NN) of zijn kaarten ophaalt krijgt bij ons een waardebon van 200 euro #dangaanwehetzelfweldoen reageer retweet
Er is momenteel niet zo veel te doen aan de Vetkampstraat hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:50 schreef Differ het volgende:
Eerst nog werkdagje afmaken en daarna richting het mooiste stadion van Nederland!
Straks even biertje doen denk. Gezellig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:55 schreef Collide het volgende:
Er zijn voorlopig nog geen Roma supporters komen opdagen op de oude haven?
Nee, Straks gaan er dus echt 2000 Italianen mee in de treincombi vanuit Amsterdamquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:55 schreef Collide het volgende:
Die zijn zo stoned, die denken dat het nog woensdag is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:55 schreef Collide het volgende:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ben wel benieuwd of er van die wedstrijdsjaals te koop zijn #halfscarftwatquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wellicht dat ik je/anderen daar nog zie, sta op het punt van vertrek
Ik vind Boulahrouz verdedigend wel beter staan dan Wilkshere.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:01 schreef BrokenBoy het volgende:
Voetbal international had toch gelijk. Ik had niet gedacht dat Fred zo raar gaat doen met zijn opstelling; Karsdorp als rechtsbuiten en boulahrouz als rechtsback
. Met Boulahrouz kan Feyenoord het schudden ben ik bang.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Er is momenteel niet zo veel te doen aan de Vetkampstraat hoor
Neequote:Op donderdag 26 februari 2015 14:03 schreef Differ het volgende:
[..]Nee inderdaad, spelen alleen in het weekend toch?
Pas maar op, straks prikken ze nog in je bilquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:07 schreef WHATSHESAID het volgende:
Net wel wat Italiaantjes met zonnebril op (het regent) gezien in de stad
twitter:EdAldus twitterde op donderdag 26-02-2015 om 12:27:50Vanavond zal het zowel voor als tijdens de wedstrijd #FEYasr in De Kuip in #Rotterdam flink regenen! Pas vanaf middernacht wordt het droog. reageer retweet
Kwartiertje. Ga je vast?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:11 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoe laat komen de Italiaantjes aan bij de oude haven?
Eerst ff me Prada zonnebril en Gucci vest zoeken. Je bent Italiaan of je bent het niet.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:17 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Eerst ff me Prada zonnebril en Gucci vest zoeken. Je bent Italiaan of je bent het niet.
Nee ff serieus ga lekker kijken in het plaatselijke kroegje.
Jullie hebben tenminste geen Cillessen op goal die geen enkele penal houdt. Ik zie Kenneth er nog wel 1 of 2 houden als het zover mag komen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:19 schreef Bugno het volgende:
[..]![]()
Ik moet 'm helaas missen. Ik denk dat t een zwaarbevochten 1-1 wordt na verlenging en dat onze Italiaanse vrinden de pingels beter nemen.
Wij hebben helaas wel een Cillessen op goal. Feyenoord heeft aan Vermeer een goeie...quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:20 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jullie hebben tenminste geen Cillessen op goal die geen enkele penal houdt. Ik zie Kenneth er nog wel 1 of 2 houden als het zover mag komen.
Ben je Ajacied?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:21 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wij hebben helaas wel een Cillessen op goal. Feyenoord heeft aan Vermeer een goeie...
ftfyquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:20 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jullie hebben tenminste geen Cillessen op goal die geen enkele penal houdt. Ik zie Kenneth er nog wel 1 of 2 houden als het zover mag komen.
fixed that for youquote:
Ach iedereen maakt wel is een spelfout toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:26 schreef Bugno het volgende:
[..]
fixed that for you
Mijn reactie was sneller dan jouw ninja edit
Klopt, 't staat me verder vrij die te verbeteren toch? Zeker bij zoiets belangrijksquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:26 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ach iedereen maakt wel is een spelfout toch?
eens*quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:26 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ach iedereen maakt wel is een spelfout toch?
Brandt slecht, asfalt en stoeptegelsquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:28 schreef zoekeenleven het volgende:
Staat de coolsingel al in de brand?
bedanktquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:21 schreef Collide het volgende:
Zodra je 2-0 is het afgelopen. Maken de Italianen 0-1 dan word het erg zwaar.
Heb er eentje gevonden van de coolsingel. Niet dat er iets boeiends op gebeurd ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:30 schreef satecl het volgende:
Iemand een linkje naar een live webcam??? Was vorige week wel leuk op kantoor hier
Ja ik had ook gewoon zelf even kunnen zoeken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:34 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Heb er eentje gevonden van de coolsingel. Niet dat er iets boeiends op gebeurd ofzo.
Als asfalt heet genoeg word lukt dat wel hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:30 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Brandt slecht, asfalt en stoeptegels
Stil, Italiaantjes zitten nog in de trein.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hoe is de situatie in Cockroach City met de Romeinen?
Mooi man, al zou het mij niet verbazen als er niks gebeurtquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:39 schreef MPC60 het volgende:
Wat een sensatiezoekers hier in in 1x allemaal.
lief hequote:Op donderdag 26 februari 2015 14:39 schreef MPC60 het volgende:
Wat een sensatiezoekers hier in in 1x allemaal.
Die kans is het aannemelijkst buiten wat kleine opstootjes.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mooi man, al zou het mij niet verbazen als er niks gebeurt
Tuurlijk gebeurt er niks. Alles ligt onder een vergrootglas, m.n. de Roma supporters.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mooi man, al zou het mij niet verbazen als er niks gebeurt
Kan wel zijn dat een grote groep Italianen zich ineens geïntimideerd voelt door al die agentjes en de hel losbarstquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die kans is het aannemelijkst buiten wat kleine opstootjes.
Het zijn gewoon mietjes! Waar waren ze vorige week!? We hadden met ze afgesproken. We kwamen aan bij de Spaanse trappen. We waren met minder dan hun, keren ze zwaar op de vlucht. AS ROMA MIETJES!!!!quote:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen hierom.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Het zijn gewoon mietjes! Waar waren ze vorige week!? We hadden met ze afgesproken. We kwamen aan bij de Spaanse trappen. We waren met minder dan hun, keren ze zwaar op de vlucht. AS ROMA MIETJES!!!!
Is een trol joh.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:45 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen hierom.
Het originele fragment hiervan niet kennenquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:45 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen hierom.
truedestiny, ForzaMilan en al die andere sensatiezoekers:quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het originele fragment hiervan niet kennen
No worries, als Feyenoord er morgen weer uit ligt ben ik weer weg.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:52 schreef satecl het volgende:
[..]
truedestiny, ForzaMilan en al die andere sensatiezoekers:
[ afbeelding ]
Hoeft niet hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:57 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
No worries, als Feyenoord er morgen weer uit ligt ben ik weer weg.
Ga elke keer weer stuk om het 'mietjes'-gedeelte (0:44)quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
We hebben ze weken van tevoren gebeld.
Waarom zou iemand zo'n niet grappig plaatje posten?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:20 schreef OmniRocket het volgende:
weet niet of die al gepost is
[ afbeelding ]
Misschien, maar Ajax heeft dat CL geld van dit seizoen en tv geld voor de volgende ronde wat Feyenoord waarschijnlijk niet heeft.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:16 schreef SanAnt het volgende:
Krijgt Feijenoord nu meer tv geld dan 020?? Feijenoord op meer dan 40 zenders live te zien wereldwijd ajax op 6 ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
Laten we al deze updates hier maar doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL / Gezellig naar Rome #4BFF met GGMM
"Het was wel sappig om te zien maar niet slim. Waarom? Omdat dan alle aandacht op jou gevestigd wordt. Dat kleine teringnegertje dat moeten wij hebben."quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ga elke keer weer stuk om het 'mietjes'-gedeelte (0:44)
Kijk die Feyenoorders jaloers zijn op de ArenAquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:06 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Dus daarom is het zo rustig aan de Oude Haven...
op die lelijke ufo? u mad?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kijk die Feyenoorders jaloers zijn op de ArenA
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
"Het was wel sappig om te zien maar niet slim. Waarom? Omdat dan alle aandacht op jou gevestigd wordt. Dat kleine teringnegertje dat moeten wij hebben."
Voor de kenners
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kijk die Feyenoorders jaloers zijn op de ArenA
Denk het nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:16 schreef SanAnt het volgende:
Krijgt Feijenoord nu meer tv geld dan 020?? Feijenoord op meer dan 40 zenders live te zien wereldwijd ajax op 6 ..
twitter:nielskalkman twitterde op donderdag 26-02-2015 om 16:37:37Arrestaties bij café 'Van Zanten'. Politie: 'We grijpen hier in om incidenten te voorkomen.' #feyasr http://t.co/DBz7ZBxNSX reageer retweet
Huh, ze pakken mensen op omdat ze anders misschien wel eens iets gaan doen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:22 schreef Downwards het volgende:
twitter:nielskalkman twitterde op donderdag 26-02-2015 om 16:37:37Arrestaties bij café 'Van Zanten'. Politie: 'We grijpen hier in om incidenten te voorkomen.' #feyasr http://t.co/DBz7ZBxNSX reageer retweet
Overspannen allemaal ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Huh, ze pakken mensen op omdat ze anders misschien wel eens iets gaan doen?
Schijnt dat er met glazen werd gegooid en wellicht wilden ze 'erger' voorkomen. Lijkt allemaal niet veel aan de hand.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh ja,die loser. Vincent..met zijn grote mond die allang bij de harde kern is uitgekotst,komt nooit meer in De Kuip en heel zijn leven ligt aan diggelen. ( echtscheiding,schulden,gevangenis gezeten etc..)quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:03 schreef Grifte het volgende:
Ga elke keer weer stuk om het 'mietjes'-gedeelte (0:44)
Allemaal vanwege die reactie?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oh ja,die loser. Vincent..met zijn grote mond die allang bij de harde kern is uitgekotst,komt nooit meer in De Kuip en heel zijn leven ligt aan diggelen. ( echtscheiding,schulden,gevangenis gezeten etc..)
Storm in een glas water. Was vandaag in Rotterdam-Centrum en het leek een doodnormale dag. Dat oppakken gebeurd vanwege een speciale verordening en als er ook maar iets is wat ruikt op eventuele ongeregeldheden dan kan je al worden opgepakt. Ongeacht wie je bent.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:29 schreef Pokkelmans het volgende:
Foto's van hoe rustig de Oude Haven vandaag wel niet was!quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
Rust heerst in Rotterdam
ROTTERDAM -
Het is nog rustig in Rotterdam waar groepjes supporters van AS Roma druppelsgewijs binnengekomen en leden van de harde kern van Feyenoord zich inmiddels in Rotterdam-Zuid hebben verzameld.
“De grote groepen Italiaanse supporters moeten nog komen”, aldus een woordvoerder van de politie Rotterdam-Rijnmond.
Veel Romeinse voetballiefhebbers komen met een speciale trein die bij De Kuip stopt. Zij worden, door de politie gescheiden van de Feyenoord-aanhang en direct het stadion binnengeloodst. Andere Italianen die met de trein of auto komen, krijgen in de binnenstad het advies naar de Oude Haven te gaan.
Rond half drie vanmiddag waren daar meer politieagenten en journalisten dan Roma-supporters te vinden. De politie heeft zich op alles voorbereid. Aan de overzijde van het uitgaansgebied staan drie bussen met ME-agenten. Verder zijn geüniformeerde politiemensen in groepen van acht tot tien manschappen op grote schaal in het centrum van de Maasstad aanwezig.
De voltallige harde kern van Feyenoord woonde volgens insiders vanmorgen een begrafenis bij van een zus van een van de leden. De Rotterdammers zijn naar verluidt erg emotioneel onder het natuurlijke overlijden van de 33-jarige vrouw. De leden van de harde kern trekken momenteel naar hun eigen ontmoetingsplekken – veelal kroegen – in Rotterdam-Zuid.
In dat gedeelte van de stad zijn inmiddels ook enkele auto’s met Italiaanse supporters gesignaleerd. Of het gaat om hooligans van AS Roma is niet bekend.
Bron
De Kuip gaat gesloopt worden!
Daniel is zijn naam.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oh ja,die loser. Vincent..met zijn grote mond die allang bij de harde kern is uitgekotst,komt nooit meer in De Kuip en heel zijn leven ligt aan diggelen. ( echtscheiding,schulden,gevangenis gezeten etc..)
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Die reacties ookquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
https://www.facebook.com/(...)20051&type=2&theater
Gezellig
Voetbal Ultras is één van de meest zielige FB pagina's in Nederland. Het aantal internethooligans is nergens op de wereld zo groot als daar. Onder elk bericht kan je wel een internetfittie vinden.quote:
Deze vind ik nog wel het meest schandalig:quote:
quote:Niet normaal voetbal hoort leuk te zijn geef mij maar motor race iedereen gaat daar normaal om met elkaar
Wat heeft hij tegen Normaalquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
Deze vind ik nog wel het meest schandalig:
[..]
Kunt voor de zekerheid ook met een pilsje in de trein gaan zitten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Godverdomme zeg ik sta stijf van de spanning, ik hoop dat ik die auto een beetje fatsoenlijk richting Rotterdam gestuurd krijg straks.
was goed adviesquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:15 schreef Downwards het volgende:
[..]
Kunt voor de zekerheid ook met een pilsje in de trein gaan zitten.
O we gaan gewoon winnen hoor. Vind Fred gewoon een matige tacticus. Zet je toch 1 vleugelspeler neer om van die gaten bij Roma achterin gebruik te maken? Vorige week lag daar al zwaar veel ruimte.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kom op, iets meer vertrouwen mag wel.
Jullie hebben goede voorbeeld gegeven iig.quote:
In Warschau gingen ze zelfs nog een stap verder door alle vakken leeg te latenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:09 schreef Blistering het volgende:
Is er nou gewoon een heel vak leeg gelaten om beide supportersgroepen uit elkaar te houden?
Tering zeg..
Nu nog steeds?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:20 schreef Collide het volgende:
Ik heb een goed gevoel na het begin te hebben gezien.
Nog steeds?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:20 schreef Collide het volgende:
Ik heb een goed gevoel na het begin te hebben gezien.
Direct rood dit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
De rossi had al rood moeten hebben tweex geel. Uefa mafia.
Nee, die elleboog op Kazim was direct rood.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
De rossi had al rood moeten hebben tweex geel. Uefa mafia.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:27 schreef glasshole het volgende:
Er is maar 1 volksclub > Feyenoord
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:28 schreef glasshole het volgende:
En ik spuug al die 'zogenaamde' ajax-aanhangers vol in hun smoel
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:31 schreef glasshole het volgende:
Dat is wel het mooie, er is maar 1 volksclub.
Zeg dat welquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:35 schreef macca728 het volgende:
waarom Manu niet met zijn snelheid
Wat heeft de VVD er mee te maken ?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:37 schreef glasshole het volgende:
Rutte is beschamend, enge man, punt uit.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:37 schreef dimmak het volgende:
Is er al een GIF van die reactie van Rutten?
Ik bedoelde die hazelip, Rutten (met de hazelip)quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat heeft de VVD er mee te maken ?
Hoe kan een banaan in godsnaam racisme zijn?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:48 schreef koosfransoos het volgende:
Was dit racisme of gewoon een banaan?
Negers worden vergeleken met apen die bananen eten u kent het wel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe kan een banaan in godsnaam racisme zijn?.
Dat is wel heel ver gezocht in dit geval...quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Negers worden vergeleken met apen die bananen eten u kent het wel.
Ja, ik kan ook niets aan de UEFA-standaarden doen. Die zitten overal met hun liniaal bij.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is wel heel ver gezocht in dit geval...
Zou me niet eens verbazen als het bij bepaalde niet zo goede kranten op dequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is wel heel ver gezocht in dit geval...
De fifa kennende wordt het volgende Europese thuisduel zonder publiek gespeeldquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:48 schreef koosfransoos het volgende:
Was dit racisme of gewoon een banaan?
Die moeten natuurlijk hun banaan opmeten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook niets aan de UEFA-standaarden doen. Die zitten overal met hun liniaal bij.
Sinds zijn inbreng zijn we niet meer gevaarlijk geweestquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:56 schreef 426451 het volgende:
Tja, we missen kazim als aanspeelpunt, ik zie te vrede nauwelijks :/
Ja, omdat zo het contrast met jullie clubs zonder publiek duidelijk wordtquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:57 schreef GGMM het volgende:
Nou ja mosschien maar beter ook. Dat publiek van jullie zet heel Nederland voor schut.
Volgens mij ook, was dat met die bananen ook niet tijdelijk een grap ofzo?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die bananen en andere opblaasshit zijn toch zowat elke wedstrijd op de tribune?
Denk niet dat het uit te leggen valt aan mensen die dat niet weten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Volgens mij ook, was dat met die bananen ook niet tijdelijk een grap ofzo?
Uh oke.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:58 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Ja, omdat zo het contrast met jullie clubs zonder publiek duidelijk wordt
Wat zegt hij?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:05 schreef Fred_B het volgende:
Emile Schelvis denkt op Rijnmond dat het een complot van de UEFA is.
Dat de UEFA vanwege de supporters liever niet heeft dat Feyenoord doorgaat, en dat dit tot uitdrukking komt doordat Roma nog met 11 man staat en alle twijfelgevallen tegen Feyenoord worden gefloten.quote:
Zou me niks verbazen, maar feit is ook gewoon dat we niet goed genoeg zijn helaasquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat de UEFA vanwege de supporters liever niet heeft dat Feyenoord doorgaat, en dat dit tot uitdrukking komt doordat Roma nog met 11 man staat en alle twijfelgevallen tegen Feyenoord worden gefloten.
Wat een mongoolquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat de UEFA vanwege de supporters liever niet heeft dat Feyenoord doorgaat, en dat dit tot uitdrukking komt doordat Roma nog met 11 man staat en alle twijfelgevallen tegen Feyenoord worden gefloten.
Het is net zoiets als zwarte piet uitleggen aan een buitenlander. Kleine kans dat je ze overtuigt dat het geen racisme is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Denk niet dat het uit te leggen valt aan mensen die dat niet weten.
Was in één van de afgelopen Klassiekers in de Kuip ook zo'n banaan op het veld toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Denk niet dat het uit te leggen valt aan mensen die dat niet weten.
Behalve die rode kaart die as Roma niet kreeg (terwijl het recht voor de 4de man gebeurde) heb ik weinig vreemde dingen gezienquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Was toch duidelijk rood voor de Rossi mongool.quote:
Jezus, wat ben jij toch een mongoolquote:
Euh ja maar dat maffia geroep meteen is bijzonder triest, valt onder het rijtje KNJB, Neuzebuyuk etcquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was toch duidelijk rood voor de Rossi mongool.
ja idd..quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:15 schreef eight het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij toch een mongool
dat had de Thijs ook doorquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:22 schreef Akilla het volgende:
Oké ik had nog twijfels over een UEFA complot, maar die twijfels zijn nu wel aardig weg...
kankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerkankerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |