Ja ik had ook gewoon zelf even kunnen zoeken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:34 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Heb er eentje gevonden van de coolsingel. Niet dat er iets boeiends op gebeurd ofzo.
Als asfalt heet genoeg word lukt dat wel hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:30 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Brandt slecht, asfalt en stoeptegels
Stil, Italiaantjes zitten nog in de trein.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hoe is de situatie in Cockroach City met de Romeinen?
Mooi man, al zou het mij niet verbazen als er niks gebeurtquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:39 schreef MPC60 het volgende:
Wat een sensatiezoekers hier in in 1x allemaal.
lief hequote:Op donderdag 26 februari 2015 14:39 schreef MPC60 het volgende:
Wat een sensatiezoekers hier in in 1x allemaal.
Die kans is het aannemelijkst buiten wat kleine opstootjes.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mooi man, al zou het mij niet verbazen als er niks gebeurt
Tuurlijk gebeurt er niks. Alles ligt onder een vergrootglas, m.n. de Roma supporters.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mooi man, al zou het mij niet verbazen als er niks gebeurt
Kan wel zijn dat een grote groep Italianen zich ineens geïntimideerd voelt door al die agentjes en de hel losbarstquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die kans is het aannemelijkst buiten wat kleine opstootjes.
Het zijn gewoon mietjes! Waar waren ze vorige week!? We hadden met ze afgesproken. We kwamen aan bij de Spaanse trappen. We waren met minder dan hun, keren ze zwaar op de vlucht. AS ROMA MIETJES!!!!quote:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen hierom.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Het zijn gewoon mietjes! Waar waren ze vorige week!? We hadden met ze afgesproken. We kwamen aan bij de Spaanse trappen. We waren met minder dan hun, keren ze zwaar op de vlucht. AS ROMA MIETJES!!!!
Is een trol joh.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:45 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen hierom.
Het originele fragment hiervan niet kennenquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:45 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen hierom.
truedestiny, ForzaMilan en al die andere sensatiezoekers:quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het originele fragment hiervan niet kennen
No worries, als Feyenoord er morgen weer uit ligt ben ik weer weg.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:52 schreef satecl het volgende:
[..]
truedestiny, ForzaMilan en al die andere sensatiezoekers:
[ afbeelding ]
Hoeft niet hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:57 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
No worries, als Feyenoord er morgen weer uit ligt ben ik weer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |