twitter:EdAldus twitterde op donderdag 26-02-2015 om 12:27:50Vanavond zal het zowel voor als tijdens de wedstrijd #FEYasr in De Kuip in #Rotterdam flink regenen! Pas vanaf middernacht wordt het droog. reageer retweet
Kwartiertje. Ga je vast?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:11 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoe laat komen de Italiaantjes aan bij de oude haven?
Eerst ff me Prada zonnebril en Gucci vest zoeken. Je bent Italiaan of je bent het niet.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:17 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Eerst ff me Prada zonnebril en Gucci vest zoeken. Je bent Italiaan of je bent het niet.
Nee ff serieus ga lekker kijken in het plaatselijke kroegje.
Jullie hebben tenminste geen Cillessen op goal die geen enkele penal houdt. Ik zie Kenneth er nog wel 1 of 2 houden als het zover mag komen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:19 schreef Bugno het volgende:
[..]![]()
Ik moet 'm helaas missen. Ik denk dat t een zwaarbevochten 1-1 wordt na verlenging en dat onze Italiaanse vrinden de pingels beter nemen.
Wij hebben helaas wel een Cillessen op goal. Feyenoord heeft aan Vermeer een goeie...quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:20 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jullie hebben tenminste geen Cillessen op goal die geen enkele penal houdt. Ik zie Kenneth er nog wel 1 of 2 houden als het zover mag komen.
Ben je Ajacied?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:21 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wij hebben helaas wel een Cillessen op goal. Feyenoord heeft aan Vermeer een goeie...
ftfyquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:20 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jullie hebben tenminste geen Cillessen op goal die geen enkele penal houdt. Ik zie Kenneth er nog wel 1 of 2 houden als het zover mag komen.
fixed that for youquote:
Ach iedereen maakt wel is een spelfout toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:26 schreef Bugno het volgende:
[..]
fixed that for you
Mijn reactie was sneller dan jouw ninja edit
Klopt, 't staat me verder vrij die te verbeteren toch? Zeker bij zoiets belangrijksquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:26 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ach iedereen maakt wel is een spelfout toch?
eens*quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:26 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ach iedereen maakt wel is een spelfout toch?
Brandt slecht, asfalt en stoeptegelsquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:28 schreef zoekeenleven het volgende:
Staat de coolsingel al in de brand?
bedanktquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:21 schreef Collide het volgende:
Zodra je 2-0 is het afgelopen. Maken de Italianen 0-1 dan word het erg zwaar.
Heb er eentje gevonden van de coolsingel. Niet dat er iets boeiends op gebeurd ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:30 schreef satecl het volgende:
Iemand een linkje naar een live webcam??? Was vorige week wel leuk op kantoor hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |