quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oh ja,die loser. Vincent..met zijn grote mond die allang bij de harde kern is uitgekotst,komt nooit meer in De Kuip en heel zijn leven ligt aan diggelen. ( echtscheiding,schulden,gevangenis gezeten etc..)
Die reacties ookquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
https://www.facebook.com/(...)20051&type=2&theater
Gezellig
Voetbal Ultras is één van de meest zielige FB pagina's in Nederland. Het aantal internethooligans is nergens op de wereld zo groot als daar. Onder elk bericht kan je wel een internetfittie vinden.quote:
Deze vind ik nog wel het meest schandalig:quote:
quote:Niet normaal voetbal hoort leuk te zijn geef mij maar motor race iedereen gaat daar normaal om met elkaar
Wat heeft hij tegen Normaalquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
Deze vind ik nog wel het meest schandalig:
[..]
Kunt voor de zekerheid ook met een pilsje in de trein gaan zitten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Godverdomme zeg ik sta stijf van de spanning, ik hoop dat ik die auto een beetje fatsoenlijk richting Rotterdam gestuurd krijg straks.
was goed adviesquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:15 schreef Downwards het volgende:
[..]
Kunt voor de zekerheid ook met een pilsje in de trein gaan zitten.
O we gaan gewoon winnen hoor. Vind Fred gewoon een matige tacticus. Zet je toch 1 vleugelspeler neer om van die gaten bij Roma achterin gebruik te maken? Vorige week lag daar al zwaar veel ruimte.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kom op, iets meer vertrouwen mag wel.
Jullie hebben goede voorbeeld gegeven iig.quote:
In Warschau gingen ze zelfs nog een stap verder door alle vakken leeg te latenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:09 schreef Blistering het volgende:
Is er nou gewoon een heel vak leeg gelaten om beide supportersgroepen uit elkaar te houden?
Tering zeg..
Nu nog steeds?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:20 schreef Collide het volgende:
Ik heb een goed gevoel na het begin te hebben gezien.
Nog steeds?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:20 schreef Collide het volgende:
Ik heb een goed gevoel na het begin te hebben gezien.
Direct rood dit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
De rossi had al rood moeten hebben tweex geel. Uefa mafia.
Nee, die elleboog op Kazim was direct rood.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
De rossi had al rood moeten hebben tweex geel. Uefa mafia.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:27 schreef glasshole het volgende:
Er is maar 1 volksclub > Feyenoord
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:28 schreef glasshole het volgende:
En ik spuug al die 'zogenaamde' ajax-aanhangers vol in hun smoel
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:31 schreef glasshole het volgende:
Dat is wel het mooie, er is maar 1 volksclub.
Zeg dat welquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:35 schreef macca728 het volgende:
waarom Manu niet met zijn snelheid
Wat heeft de VVD er mee te maken ?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:37 schreef glasshole het volgende:
Rutte is beschamend, enge man, punt uit.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:37 schreef dimmak het volgende:
Is er al een GIF van die reactie van Rutten?
Ik bedoelde die hazelip, Rutten (met de hazelip)quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat heeft de VVD er mee te maken ?
Hoe kan een banaan in godsnaam racisme zijn?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:48 schreef koosfransoos het volgende:
Was dit racisme of gewoon een banaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |