Sinds zijn inbreng zijn we niet meer gevaarlijk geweestquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:56 schreef 426451 het volgende:
Tja, we missen kazim als aanspeelpunt, ik zie te vrede nauwelijks :/
Ja, omdat zo het contrast met jullie clubs zonder publiek duidelijk wordtquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:57 schreef GGMM het volgende:
Nou ja mosschien maar beter ook. Dat publiek van jullie zet heel Nederland voor schut.
Volgens mij ook, was dat met die bananen ook niet tijdelijk een grap ofzo?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die bananen en andere opblaasshit zijn toch zowat elke wedstrijd op de tribune?
Denk niet dat het uit te leggen valt aan mensen die dat niet weten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Volgens mij ook, was dat met die bananen ook niet tijdelijk een grap ofzo?
Uh oke.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:58 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Ja, omdat zo het contrast met jullie clubs zonder publiek duidelijk wordt
Wat zegt hij?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:05 schreef Fred_B het volgende:
Emile Schelvis denkt op Rijnmond dat het een complot van de UEFA is.
Dat de UEFA vanwege de supporters liever niet heeft dat Feyenoord doorgaat, en dat dit tot uitdrukking komt doordat Roma nog met 11 man staat en alle twijfelgevallen tegen Feyenoord worden gefloten.quote:
Zou me niks verbazen, maar feit is ook gewoon dat we niet goed genoeg zijn helaasquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat de UEFA vanwege de supporters liever niet heeft dat Feyenoord doorgaat, en dat dit tot uitdrukking komt doordat Roma nog met 11 man staat en alle twijfelgevallen tegen Feyenoord worden gefloten.
Wat een mongoolquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat de UEFA vanwege de supporters liever niet heeft dat Feyenoord doorgaat, en dat dit tot uitdrukking komt doordat Roma nog met 11 man staat en alle twijfelgevallen tegen Feyenoord worden gefloten.
Het is net zoiets als zwarte piet uitleggen aan een buitenlander. Kleine kans dat je ze overtuigt dat het geen racisme is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Denk niet dat het uit te leggen valt aan mensen die dat niet weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |