dat was stiekem de werkelijke klachtquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:35 schreef Dingflofbips het volgende:
Kunnen we meteen zien hoe lelijk totterdam is
HEY, DIT IS NIET OKE.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:50 schreef Dven het volgende:
Wat een kuttopic. Had er niemand gestaan en het had mis gegaan dan zou je daar over klagen.
Teringuser dat je ben
Dit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:50 schreef Dven het volgende:
Wat een kuttopic. Had er niemand gestaan en het had mis gegaan dan zou je daar over klagen.
Teringuser dat je ben
Je bent zelf niet okequote:Op donderdag 26 februari 2015 17:52 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
HEY, DIT IS NIET OKE.
waar heb ik dit aan verdiend zoveel haat in de wereld liefde is nergens te bekennen want ze zeggen dat wanneer je het zoekt je het juist niet gaat vinden en dat maakt het allemaal zo lastig want het hoort vanzelfsprekend te zijn maar zelfs al zoek je haat niet nee het is iets wat jou zelf zal vinden en dat blijkt nu maar weer ik doe niets ik zeg dat ik het niet oke vind en wat ik terugkrijg is een mes rechtstreeks in m'n hart en dat niet eens van iemand die ik ken nee gewoon een gebruiker die mij bij voorbaat al niet mag en ik weet niet hoe ik hiermee moet omgaan, want waarom vind het zwarte mij eerder dan het licht waarom vind haat mij sneller dan het goede.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:55 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
waar heb ik dit aan verdiend zoveel haat in de wereld liefde is nergens te bekennen want ze zeggen dat wanneer je het zoekt je het juist niet gaat vinden en dat maakt het allemaal zo lastig want het hoort vanzelfsprekend te zijn maar zelfs al zoek je haat niet nee het is iets wat jou zelf zal vinden en dat blijkt nu maar weer ik doe niets ik zeg dat ik het niet oke vind en wat ik terugkrijg is een mes rechtstreeks in m'n hart en dat niet eens van iemand die ik ken nee gewoon een gebruiker die mij bij voorbaat al niet mag en ik weet niet hoe ik hiermee moet omgaan, want waarom vind het zwarte mij eerder dan het licht waarom vind haat mij sneller dan het goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |