abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150075396
Als je zoveel media aandacht krijgt dan weet je dat er gewoon niets gebeurd,welnu de Oude Haven vandaag in Rotterdam.

Oei...wat een weer he? Maar waar zijn die gehypte bloeddorstige AS Roma supporters nou?

Wel veel Polisie he? :')

Hey... een bootje met 2 man erin die van ellende maar rondjes varen. En aan de overkant 1 'commando'wagen. (antennes) :')

Alle horeca gelegenheden zijn gewoon open met 'brave'AS aanhang die zelfs hun eigen tv ploeg hebben meegenomen om alles vast te leggen. De bewaking is van Standbyu.nl (waardeloos beveiligingsbedrijf) die voor de deur staat.

Zo dan....wat een aanhang van AS Roma en wat een 'spanning'... :')

Oh kijk aan de overkant,iets meer polisie en....een ambulance voor iemand met onderkoelingsverschijnselen?...Dus er staat iets gebeuren?...... :N :')

De media was met groot materieel uitgerukt maar alles kon weer worden ingepakt want geen sensatie. Zelfs RTV Rijnmond hield het maar voor gezien en de Telegraaf en SkyNews verslaggevers die deden nog even een verplicht nummertje op de ballustrades onder het mom van "we moeten even iets melden voor het Journaal".. :')

Klacht? Vooraf de boel zo hypen dat er meer media en overheid is te zien dan bloeddorstige AS Roma supporters die voor de goede orde het merendeel van de dag in Mokum verbleven en alleen even een pisstop zouden maken in de Oude Haven (dus niks van verzamelplaats) om daarna rechtstreeks door te rijden naar De Kuip.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2015 17:29:11 ]
pi_150075585
Ok.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_150075676
Kunnen we meteen zien hoe lelijk totterdam is
pi_150075773
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:35 schreef Dingflofbips het volgende:
Kunnen we meteen zien hoe lelijk totterdam is
dat was stiekem de werkelijke klacht :)
pi_150075827
Je weet toch dat het gevaar uit het grote boze Rusland komt?

Die zie je toch ook tegenwoordig op elke straat met een anti aircraft wapen?
  donderdag 26 februari 2015 @ 17:50:26 #6
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_150076150
Wat een kuttopic. Had er niemand gestaan en het had mis gegaan dan zou je daar over klagen.

Teringuser dat je ben :r
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_150076204
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:50 schreef Dven het volgende:
Wat een kuttopic. Had er niemand gestaan en het had mis gegaan dan zou je daar over klagen.

HEY, DIT IS NIET OKE.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_150076215
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:50 schreef Dven het volgende:

Dit.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 26 februari 2015 @ 17:52:51 #9
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_150076241
quote:
11s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:52 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

HEY, DIT IS NIET OKE.
Je bent zelf niet oke
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_150076296
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Je bent zelf niet oke
:').
pi_150076363
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Je bent zelf niet oke
waar heb ik dit aan verdiend zoveel haat in de wereld liefde is nergens te bekennen want ze zeggen dat wanneer je het zoekt je het juist niet gaat vinden en dat maakt het allemaal zo lastig want het hoort vanzelfsprekend te zijn maar zelfs al zoek je haat niet nee het is iets wat jou zelf zal vinden en dat blijkt nu maar weer ik doe niets ik zeg dat ik het niet oke vind en wat ik terugkrijg is een mes rechtstreeks in m'n hart en dat niet eens van iemand die ik ken nee gewoon een gebruiker die mij bij voorbaat al niet mag en ik weet niet hoe ik hiermee moet omgaan, want waarom vind het zwarte mij eerder dan het licht waarom vind haat mij sneller dan het goede.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  donderdag 26 februari 2015 @ 17:55:58 #12
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  donderdag 26 februari 2015 @ 17:56:13 #13
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_150076376
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:55 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

waar heb ik dit aan verdiend zoveel haat in de wereld liefde is nergens te bekennen want ze zeggen dat wanneer je het zoekt je het juist niet gaat vinden en dat maakt het allemaal zo lastig want het hoort vanzelfsprekend te zijn maar zelfs al zoek je haat niet nee het is iets wat jou zelf zal vinden en dat blijkt nu maar weer ik doe niets ik zeg dat ik het niet oke vind en wat ik terugkrijg is een mes rechtstreeks in m'n hart en dat niet eens van iemand die ik ken nee gewoon een gebruiker die mij bij voorbaat al niet mag en ik weet niet hoe ik hiermee moet omgaan, want waarom vind het zwarte mij eerder dan het licht waarom vind haat mij sneller dan het goede.
:')_!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')