quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:17 schreef getfitbysmith het volgende:
hopelijk breken ze dat hele pauper roffa af.
Het zegt mij vooral dat daar hoeren en de drugs zijn. Lekker ompliment voor je stad is datquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:41 schreef Red_85 het volgende:
Naar Amsterdam gaan om je als supporter voor te bereiden op de wedstrijd, terwijl in rotterdam de tegenstander is..
Zegt genoeg.
Ze moeten wel he? Schiphol ligt nou eenmaal bij Amsterdamquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:41 schreef Red_85 het volgende:
Naar Amsterdam gaan om je als supporter voor te bereiden op de wedstrijd, terwijl in rotterdam de tegenstander is..
Zegt genoeg.
Als ze ook iets ouds willen slopen in rotterdam, uit wraak voor de antieke fontein, dan vrees ik voor de laatste kampioensschaal van feyenoord. Meer valt daar niet te behalen.
Omgekeerd had ik het niet zien gebeuren: Vliegen op Rotterdam voor een wedstrijd in Amsterdam en dan even Rotterdam meepakken. Mnee, not gonna happenquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze moeten wel he? Schiphol ligt nou eenmaal bij Amsterdam. Natuurlijk kan je meteen naar Rotterdam, maar kan me prima voorstellen dat je Amsterdam ook even wil meepakken als je toch naar NL moet.
Nee, dat denk ik ook niet nee, rotterdam heeft niet echt de naam in het buitenland qua toeristische attractie, zeker niet als er geen festival/straatcarnaval oid is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:02 schreef Bugno het volgende:
[..]
Omgekeerd had ik het niet zien gebeuren: Vliegen op Rotterdam voor een wedstrijd in Amsterdam en dan even Rotterdam meepakken. Mnee, not gonna happen
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:41 schreef Red_85 het volgende:
Zegt genoeg.
Als ze ook iets ouds willen slopen in rotterdam, uit wraak voor de antieke fontein, dan vrees ik voor de laatste kampioensschaal van feyenoord. Meer valt daar niet te behalen.
Wat bedoel je met net niet ?quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die supporters hebben blijkbaar net niet genoeg hersencellen weggesnoven om door te hebben dat ze de gemiddelde Feyenoorder geen groter plezier zouden kunnen doen dan rellen in Amsterdam.
Alle mongolen hangen idd rond in amsterdam. Paupervolkquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Logisch, zou ook liever in Amsterdam rondhangen. Dat is gewoon een leuke en mooie stad. Rotterdam is echt een pauperparadijs. Alleen Rotterdammers hoor je over hoe leuk die bommenstad is.
Waarom zeg je 'inderdaad'. Je kan niet lezen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:59 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Alle mongolen hangen idd rond in amsterdam. Paupervolklekker daar blijven allemaal zwervers
Grappig man, is pas 10000x gezegd ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:41 schreef Red_85 het volgende:
Zegt genoeg.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:41 schreef Red_85 het volgende:
Zegt genoeg.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:17 schreef getfitbysmith het volgende:
Ze hebben respect voor 020, hopelijk breken ze dat hele pauper roffa af.
Dan kan je me opvegen iddquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die supporters hebben blijkbaar net niet genoeg hersencellen weggesnoven om door te hebben dat ze de gemiddelde Feyenoorder geen groter plezier zouden kunnen doen dan rellen in Amsterdam.
Nee, ik bevestig wat de meeste denken. domme kutquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom zeg je 'inderdaad'. Je kan niet lezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |