quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:17 schreef getfitbysmith het volgende:
hopelijk breken ze dat hele pauper roffa af.
Het zegt mij vooral dat daar hoeren en de drugs zijn. Lekker ompliment voor je stad is datquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:41 schreef Red_85 het volgende:
Naar Amsterdam gaan om je als supporter voor te bereiden op de wedstrijd, terwijl in rotterdam de tegenstander is..
Zegt genoeg.
Ze moeten wel he? Schiphol ligt nou eenmaal bij Amsterdamquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:41 schreef Red_85 het volgende:
Naar Amsterdam gaan om je als supporter voor te bereiden op de wedstrijd, terwijl in rotterdam de tegenstander is..
Zegt genoeg.
Als ze ook iets ouds willen slopen in rotterdam, uit wraak voor de antieke fontein, dan vrees ik voor de laatste kampioensschaal van feyenoord. Meer valt daar niet te behalen.
Omgekeerd had ik het niet zien gebeuren: Vliegen op Rotterdam voor een wedstrijd in Amsterdam en dan even Rotterdam meepakken. Mnee, not gonna happenquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze moeten wel he? Schiphol ligt nou eenmaal bij Amsterdam. Natuurlijk kan je meteen naar Rotterdam, maar kan me prima voorstellen dat je Amsterdam ook even wil meepakken als je toch naar NL moet.
Nee, dat denk ik ook niet nee, rotterdam heeft niet echt de naam in het buitenland qua toeristische attractie, zeker niet als er geen festival/straatcarnaval oid is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:02 schreef Bugno het volgende:
[..]
Omgekeerd had ik het niet zien gebeuren: Vliegen op Rotterdam voor een wedstrijd in Amsterdam en dan even Rotterdam meepakken. Mnee, not gonna happen
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:41 schreef Red_85 het volgende:
Zegt genoeg.
Als ze ook iets ouds willen slopen in rotterdam, uit wraak voor de antieke fontein, dan vrees ik voor de laatste kampioensschaal van feyenoord. Meer valt daar niet te behalen.
Wat bedoel je met net niet ?quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die supporters hebben blijkbaar net niet genoeg hersencellen weggesnoven om door te hebben dat ze de gemiddelde Feyenoorder geen groter plezier zouden kunnen doen dan rellen in Amsterdam.
Alle mongolen hangen idd rond in amsterdam. Paupervolkquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Logisch, zou ook liever in Amsterdam rondhangen. Dat is gewoon een leuke en mooie stad. Rotterdam is echt een pauperparadijs. Alleen Rotterdammers hoor je over hoe leuk die bommenstad is.
Waarom zeg je 'inderdaad'. Je kan niet lezen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:59 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Alle mongolen hangen idd rond in amsterdam. Paupervolklekker daar blijven allemaal zwervers
Grappig man, is pas 10000x gezegd ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:41 schreef Red_85 het volgende:
Zegt genoeg.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:41 schreef Red_85 het volgende:
Zegt genoeg.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:17 schreef getfitbysmith het volgende:
Ze hebben respect voor 020, hopelijk breken ze dat hele pauper roffa af.
Dan kan je me opvegen iddquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die supporters hebben blijkbaar net niet genoeg hersencellen weggesnoven om door te hebben dat ze de gemiddelde Feyenoorder geen groter plezier zouden kunnen doen dan rellen in Amsterdam.
Nee, ik bevestig wat de meeste denken. domme kutquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom zeg je 'inderdaad'. Je kan niet lezen?
Dat ze net niet zoveel gesnoven hebben dat ze snappen dat in Amsterdam iets slopen op geen enkele manier vergelding zou zijn voor hetgeen in Rome is aangericht door de barbaren uit Rotterdam.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:19 schreef haan33 het volgende:
Het goedkeuren dat buitenlanders een stad willen afbreken uit je eigen land
schaam je
ze kunnen ze ergens vanmiddag gewoon naar Enschede sturen en in het stadion van Go Ahead Eagles loslaten en wijsmaken dat het de Kuip is, en voor hun ogen een wedstrijd damesvoetbal laten spelen, en die gasten hebben alsnog de dag van hun leven.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ze hebben hier ook geen fittie, dus ze gaan hier gewoon de standaard toerist uithangen, als rotterdam mazzel heeft smoken ze zich helemaal suf en zijn het makke schapen de rest van de dag.
Ja, want als ik in italie ben kan ik ook het onderscheid tussen Roma en Milano niet maken iddquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ze kunnen ze ergens vanmiddag gewoon naar Enschede sturen en in het stadion van Go Ahead Eagles loslaten en wijsmaken dat het de Kuip is, en voor hun ogen een wedstrijd damesvoetbal laten spelen, en die gasten hebben alsnog de dag van hun leven.
Natuurlijk wil ik geen afbreuk doen aan de rotzooi die die feyenoord-hooligans in Italie schopten, maar als ze daar in Rome hasjies en weed illegaal verklaren en het niet te verkrijgen is, moet je ook niet klagen dat die gasten niet lekker vreedzaam blijven.
Rotterdam is nou niet echt een stad om trots op te zijn...quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:19 schreef haan33 het volgende:
Het goedkeuren dat buitenlanders een stad willen afbreken uit je eigen land
schaam je
Ah ja, nu een beroep doen op één of andere fictieve meerderheid om je eigen achterlijkheid te maskeren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:21 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Nee, ik bevestig wat de meeste denken. domme kut
De geneugten des levens.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:59 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Het zegt mij vooral dat daar hoeren en de drugs zijn. Lekker ompliment voor je stad is dat![]()
Ja want die heb je niet in Rotterdam natuurlijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:59 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Het zegt mij vooral dat daar hoeren en de drugs zijn. Lekker ompliment voor je stad is dat![]()
Zeg dan gewoon niksquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ah ja, nu een beroep doen op één of andere fictieve meerderheid om je eigen achterlijkheid te maskeren.
Nee, jij gaat uit eten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:20 schreef Dikkejordy het volgende:
We gaan beuken, snuiven en snoeien
quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:02 schreef Bugno het volgende:
[..]
Omgekeerd had ik het niet zien gebeuren: Vliegen op Rotterdam voor een wedstrijd in Amsterdam en dan even Rotterdam meepakken. Mnee, not gonna happen
http://www.telegraaf.nl/r(...)e_stad_Europa__.htmlquote:ROTTERDAM -
Rotterdam is de beste stad in Europa om in te leven. Dat vindt de Britse denktank Academy of Urbanism, die de Maasstad vrijdag daarom een Urbanism Award gaf. Rotterdam liet de Deense stad Aarhus en het Italiaanse Turijn achter zich.
http://www.nytimes.com/in(...)aces-to-go.html?_r=0quote:Post-World War II reconstruction has changed the face of one of Europe’s largest ports, where striking, cubed architecture gives shape to the most modern skyline in the country.
http://www.rijnmond.nl/ni(...)stad-van-europa-2015quote:Rotterdam is hot. Afgelopen vrijdag sleepte de havenstad in Londen de Europese stadsprijs in de wacht. Wethouder Ronald Schneider kreeg uit de handen van de Academy of Urbanism de prijs.
Mooi verhaal. Kan Rotterdam de massale stroom toeristen die dit willen zien nog aan?quote:
Ik ga idd ook altijd af op adviezen van experts en bureautjes idd, die hebben altijd gelijk en zijn nooit partijdig of omgekocht idd.quote:
tuurlijk wel. architectuurtoerisme is een ding. alleen al dat nieuwe rem koolhaas gebouw in rotterdam zal vele toeristen trekken dit jaar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga idd ook altijd af op adviezen van experts en bureautjes idd, die hebben altijd gelijk en zijn nooit partijdig of omgekocht idd.
Even niet om te trollen, maar de skyline, dat is een attractie te noemen? Serieus?
Tot nog toe prima de luxe, in tegenstelling tot andere steden is er in het centrum van Rotterdam voldoende parkeermogelijkheid, kun je overal prima fietsen en wandelen gescheiden van elkaar, krijg je als wandelaar gewoon voorrang op zebrapaden en valt er zowel ouwe als nieuwe shit te bekijken. En dan kun je, als je met de boot komt, ook nog eens zonder een brug of sluis te passeren zo de Noordzee op vanuit het centrum.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:49 schreef Bugno het volgende:
Mooi verhaal. Kan Rotterdam de massale stroom toeristen die dit willen zien nog aan?
De enige Italianen die ik hier kan zien zijn de Marokkanen die de pizza's bezorgen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:51 schreef tong80 het volgende:
Is het nog steeds rustig ?
Was effe pissen.
Kut-Turken. Met hun helm op. Op een gestolen bromfiets.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De enige Italianen die ik hier kan zien zijn de Marokkanen die de pizza's bezorgen.
"Het was weer een mooie beursdag, Ordina krabbelt weer wat op en een vat Brent zit ook in de lift. Hella, jij nog wat nieuws vanaf de beursvloer?"quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:00 schreef tong80 het volgende:
Kut-Turken. Met hun helm op. Op een gestolen bromfiets.
FF naar RTL-7 zappen.
Luisteren naar mensen die niks te melden hebben, ik heb even niks te zeggen.
Mm, ben niet overtuigd. Misschien moet je nog meer je best doen om anderen te overtuigen dat Rotterdam best heel ok is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tot nog toe prima de luxe, in tegenstelling tot andere steden is er in het centrum van Rotterdam voldoende parkeermogelijkheid, kun je overal prima fietsen en wandelen gescheiden van elkaar, krijg je als wandelaar gewoon voorrang op zebrapaden en valt er zowel ouwe als nieuwe shit te bekijken. En dan kun je, als je met de boot komt, ook nog eens zonder een brug of sluis te passeren zo de Noordzee op vanuit het centrum.
Ohja, en bouwprojecten worden meestal binnen budget en op tijd opgeleverd zonder al te veel gezemel.
Nee hoor, dan wordt het hier veel te druk:quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:18 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mm, ben niet overtuigd. Misschien moet je nog meer je best doen om anderen te overtuigen dat Rotterdam best heel ok is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |